Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت های فوتبال باشگاهی در سطوح مختلف به هفته های پایانی نزدیک شده اند و کمیته برگزاری مسابقات با توجه به فشردگی بازی ها و زمان کم باقیمانده کار سختی برای برنامه ریزی دارد.

به گزارش" ورزش سه" سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر درباره شرایط برگزاری مسابقات باشگاهی گفت:" ما به خاطر شرایطی که وجود داشت در برگزاری مسابقات مشکلاتی داشتیم که با همکاری همه تیم ها و لیگ ها توانستیم مسابقات را برگزار کرده و به مرحله خوبی رساندیم و امیدواریم که به سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"


او در ارتباط با فشردگی مسابقات و درخواست تیم ها برای تغییر زمان بازی ها گفت:" در لیگ برتر بازی های معوقه کمی در برنامه ما تنش ایجاد می کند. ما تا جایی که توانستیم و فرصت بود به تیم ها براساس نیازهایشان کمک کردیم. در شروع مسابقات گفتند فرصت تمرین کم است ما فرصت یک هفته ای به آن ها دادیم اما این بازی های معوقه کار ما را مشکل کرده و زمانبندی ما را سخت کرده است. در روزهای پایانی بازی ها داریم به ایام ماه محرم نزدیک می شویم و در این ایام برگزاری مسابقات برای ما سخت می شود بخصوص اینکه در سیزدهم شهریورماه فیفادی و زمان بازی دوستانه تیم ملی است. بعد از آن لیگ قهرمانان آسیا را داریم و از همین روز جدول ما کاملا بسته است."


او افزود:" مجبور هستیم با همکاری تیم ها این هفته های آخر را در زمان های نزدیکتری برگزار کنیم هرچند تیم ها قبلا تجربه چنین برنامه فشرده ای را داشتند و 4 روز یکبار بازی کرده اند. الان هم سعی می کنیم هر 5 یا 6 روز یک بار مسابقات را برگزار کنیم."


سهیل مهدی درباره برنامه رقابت های لیگ در فصل آینده گفت:" ما یک جلسه با آقای اسکوچیچ در این هفته داریم. چون خیلی مهم است که جدول و برنامه تیم ملی را داشته باشیم. هدف همه ما تیم ملی است و بعد از جلسه با آقای اسکوچیچ ما می توانیم جدول بازی های فصل آینده را نیز مشخص کنیم."

 


او با اشاره به جلسه ای که فردا در سازمان لیگ برگزار می شود و مسایلی که در ارتباط با لیگ یک وجود دارد گفت:" این جلسه فقط برای لیگ یک نیست و برای همه مسابقات است. هر سال در آستانه اتمام مسابقات جلسه ای داریم که با هم اندیشی کاستی ها برطرف شود. در لیگ یک تلاش زیادی انجام می شود و شرایط ورزشگاه ها و امکانات و حساسیتی که وجود دارد به گونه ای است که مدیریت شرایط را کمی سخت تر می کند. "


او در پایان درباره اینکه آیا امکان حضور تماشاگران در بازی های آینده هست گفت:" زیبایی فوتبال با حضور هواداران است اما ما در این زمینه تابع تصمیمات نهادهای بالادستی هستیم. اگر شرایط برگردد و تماشاگران بتوانند به ورزشگاه بیایند قطعا استقبال می کنیم."


سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال درپاسخ به این سوال که آیا داریوش شجاعیان می تواند به لیست استقلال اضافه شود ابراز بی اطلاعی کرده و این را در حیطه اختیارات کمیته نقل و انتقالات دانست.

سازمان لیگ برتر سهیل مهدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر سهیل مهدی برگزاری مسابقات سازمان لیگ سهیل مهدی بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدابراهیم پارسانژاد، در مورد علت تغییر تاریخ بیست و سومین کنگره انجمن ناباروری، گفت: قرار بود کنگره ناباروری در تاریخ پنجم اردیبهشت در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شود و برنامه ریزی برای برگزاری آن از ماه ها قبل انجام شده بود اما وقتی همکاران ما برای نصب پلاکاردها و تجهیز سالن به دانشگاه مراجعه می کنند مسئولین سالن مجوز کار نمی دهند و علت ممانعت را همزمانی کنگره با کنکور سراسری عنوان می کنند.

وی افزود: موضوع با ریاست دانشگاه مطرح شد و ایشان با ابراز تاسف از وقوع چنین شرایطی سالن دانشگاه را در تاریخ ۱۹ الی ۲۱ اردیبهشت در اختیار کنگره انجمن باروری و ناباروی ایران قرار دادند تا کنگره در این زمان برگزار شود.

پارسانژاد با ابراز تاسف از اینکه این اتفاق بسیار ناگوار بود چرا که بسیاری از پزشکان از استان های مختلف برای این کنگره بلیت رزرو کرده بودند، ادامه داد: ما در موقعیت سختی قرار گرفتیم و مجبور بودیم با تک تک مدعوین تماس بگیریم و خبر تغییر تاریخ کنگره را برای آنها توضیح دهیم.

وی افزود: با توجه به متضرر شدن تعدادی از همکاران ما در سراسر کشور در جهت تهیه بلیت و اقامت در تهران و تغییر تاریخ کنگره، انجمن باروری و ناباروری ایران طی گفتمانی با ریاست دانشگاه و همچنین در جلسات متعدد انجمن این موضوع مورد بررسی گردید تا حتی الامکان قسمتی از خسارات وارد شده به همکاران جبران شود.

بیست و سومین کنگره انجمن باروری و ناباروری ایران، ۱۹ الی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

کد خبر 6092740 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • خبر رسمی برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال
  • قلع و قمع تصرفات غیر قانونی در آباده
  • افشاگری سلیمی نمین علیه مهدی نصیری
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی