Web Analytics Made Easy - Statcounter

ﻣﻌﺎون ﻓﻨﯽ و اﺟﺮاﯾﯽ ﺳﺎزﻣﺎن ﻋﻤﺮان ﺷﻬﺮداری ﻣﺸﻬﺪ از اﺗﺼﺎل اﻧﺘﻬﺎی ﺑﻮﻟﻮار ﺳﺠﺎدﯾﻪ ﺑﻪ رﺿﻮی(آزادی ۸۰ ) در دﻫﻪ ولایت خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، ﻫﺎدی ﻣﻌﺘﻤﺪی ﻣﻌﺎون ﻓﻨﯽ و اﺟﺮاﯾﯽ ﺳﺎزﻣﺎن ﻋﻤﺮان ﺷﻬﺮداری ﻣﺸﻬﺪ  ﮔﻔﺖ: ﻋﻤﻠﯿﺎت آﺳﻔﺎﻟﺖ اﺗﺼﺎل ﺑﻮﻟﻮار ﺳﺠﺎدﯾﻪ به ﺑﺰرﮔﺮاه آزادی ﺗﻮﺳﻂ ﺳﺎزﻣﺎن ﻋﻤﺮان ﺑﻪ ﭘﺎﯾﺎن رﺳﯿﺪ و ﻫﻢ اﮐﻨﻮن ﻋﻤﻠﯿﺎت اﺗﺼﺎل اﻧﺘﻬﺎی اﯾﻦ ﺑﻮﻟﻮار ﺑﻪ ﺧﯿﺎﺑﺎن رﺿﻮی از ﺳﻮی ﻣﻌﺎوﻧﺖ ﻋﻤﺮان و ﺣﻤﻞ و ﻧﻘﻞ ﺷﻬﺮداری ﻣﺸﻬﺪ ﺑﻪ ﺳﺎزﻣﺎن ﻋﻤﺮان ﺳﭙﺮده ﺷﺪه و ﻋﻤﻠﯿﺎت اﺟﺮاﯾﯽ آن آﻏﺎز ﺷﺪه اﺳﺖ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اﻓﺰود: اﯾﻦ ﻣﺤﻮر ﺑﻪ ﻃﻮل ۲۰۰ ﻣﺘﺮ ﺑﻪ ﺑﻮﻟﻮار رﺿﻮی می رﺳﺪ ﮐﻪ ﻋﻤﻠﯿﺎت ﺧﺎﮐﺒﺮداری، زﯾﺮﺳﺎزی و آﺳﻔﺎﻟﺖ آن توسط ﺳﺎزﻣﺎن ﻋﻤﺮان اﻧﺠﺎم ﺧﻮاﻫﺪ شد. ﻣﻌﺎون ﻓﻨﯽ و اﺟﺮاﯾﯽ ﺳﺎزﻣﺎن ﻋﻤﺮان ﺷﻬﺮداری ﻣﺸﻬﺪ اداﻣﻪ داد: ﻋﻤﻠﯿﺎت اﺟﺮاﯾﯽ اﯾﻦ ﻣﺤﻮر ﻧﯿﺎزﻣﻨﺪ ﯾﮏ ﻣﺎه زﻣﺎن اﺳﺖ که ﺧﺎدﻣﺎن ﻋﻤﺮاﻧﯽ ﻣﺸﻬﺪ ﺑﻪ ﺻﻮرت ﺳﻪ ﺷﯿﻔﺖ در ﻃﻮل ﯾﮏ هفته اﯾﻦ ﭘﺮوژه را ﺗﺎ ﻋﯿﺪ ﻗﺮﺑﺎن ﺗﺤﻮﯾﻞ ﺧﻮاﻫﻨﺪ داد.
  منبع: باشگاه خبرنگاران انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ﺷﻬﺮداری ﻣﺸﻬﺪ ﺳﺎزﻣﺎن ﻋﻤﺮان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۸۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| حمایت دانشگاهیان مشهد از آزادی‌خواهان دانشگاه‌های آمریکا

فیلم| حمایت دانشگاهیان مشهد از آزادی‌خواهان دانشگاه‌های آمریکا

دیگر خبرها