Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: به‌منظور پیشگیری از ابتلای شهروندان عزیز به ویروس کرونا و شکستن زنجیره انتقال، از این پس خدمات ناوگان اتوبوسرانی مشهد در کلیه خطوط در تعطیلات رسمی و جمعه‌ها تا اطلاع ثانوی متوقف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد، امیر اقناعی اظهار کرد: با عنایت به مصوبات ابلاغی و تدابیر مدیریت شهری به‌منظور پیشگیری از ابتلای شهروندان عزیز به ویروس کرونا و شکستن زنجیره انتقال، از این پس خدمات ناوگان اتوبوسرانی مشهد در کلیه خطوط در تعطیلات رسمی و جمعه‌ها تا اطلاع ثانوی متوقف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد بیان کرد: از تمامی شهروندان محترم تقاضا می‌شود برنامه ریزی لازم جهت سفرهای درون شهری خود را لحاظ کرده و از انجام سفرهای غیر ضروری اجتناب فرمایند و در صورت ضرورت، رعایت نکات بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک هنگام استفاده از وسایل نقلیه عمومی را رعایت کنند، در غیر اینصورت از سوار شدن شهروندان جلوگیری به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/ 70061

منبع: فارس

کلیدواژه: تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی مشهد اتوبوسرانی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد

سرهنگ شهرکی گفت: با توجه به ریزش نزولات آسمانی و جاری شدن روان آب‌ها محور فرعی کلاله گنبد کاووس حد فاصل پل روستای بایلر تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

وی افزود: هموطنانی که قصد عزیمت به سمت شهرستان کلاله و گنبد را دارند از مسیر جایگزین محور بزرگراهی گنبد به کلاله (گالیکش و مینودشت) استفاده کنند.

شهرکی گفت: به محض بازگشایی محور در خصوص تردد اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد