Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@14:58:20 GMT

آسانسور خراب قاتل پسر نوجوان شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۶۸۱۰۴

آسانسور خراب قاتل پسر نوجوان شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، ساعت 8 شب 4 مرداد مأموران کلانتری 124 قلهک در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از سقوط پسر 16 ساله ای به داخل چاله آسانسور خبر دادند. با اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد. بررسی‌ها نشان داد که پسر نوجوان برای رفتن به منزل خود در طبقه پنج ساختمان محل حادثه در حال استفاده از آسانسور بوده که ناگهان آسانسور هنگام بالا رفتن خراب شده و کابین آسانسور بین طبقه چهارم و پنجم متوقف شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسر 16 ساله که داخل آسانسور گیر افتاده بود زنگ هشدار را به صدا در می‌آورد. سرایدار ساختمان که از بستگان پسر نوجوان بود به همراه کلید آسانسور به سمت آسانسور رفت.

مرد سرایدار با کلیدی که در دست داشت در آسانسور را باز کرد و پسر نوجوان نیز درحالیکه قصد داشت از کابین آسانسور در طبقه چهارم خارج شود، ناگهان به چاهک آسانسور سقوط کرد و جان خود را از دست داد. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که آسانسور دچار نقص فنی شده و دو روز قبل از سوی مسئول شرکت سازنده تعمیر شده بود اما در شب حادثه دوباره خراب شد و این خرابی به قیمت جان پسر نوجوان تمام شد.

بدنبال این حادثه جسد او به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت به پزشکی قانونی منتقل شد و پرونده برای ادامه تحقیقات به دادسرای محل ارجاع شد.

پربیننده ترین مفقود شدن راننده لودر پس از سقوط در رودخانه چالوس +عکس جزییات جدید از قتل موبد زرتشتی +عکس ریزش سنگ جان یک کارگر معدن نیلچیان را گرفت آسانسور خراب قاتل پسر نوجوان شد دزدی میلیاردی در شب عروسی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قتل متهم آسانسور دادسرای امور جنایی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت پسر نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۸۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای عمر طولانی‌تر از پله‌ها بروید

ایتنا - می‌خواهید بیشتر زندگی کنید؟ بررسی جدیدی نشان می‌دهد که باید پله را جایگزین آسانسور کنید.
محققان دریافتند افرادی که به طور منظم از پله‌ها بالا می‌روند، در مقایسه با افرادی که همیشه از آسانسور استفاده می‌کنند، 24 درصد کمتر در معرض خطر مرگ به هر دلیلی و 39 درصد کاهش خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی هستند.

به گزارش ایتنا، نتایج نشان می‌دهد که بالا رفتن از پله با کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی یا حمله قلبی، نارسایی قلبی یا سکته همراه است.

دکتر سوفی پادوک، محقق دانشگاه آنگلیا شرقی و بنیانگذار بیمارستان دانشگاه نورفولک، بریتانیا، می‌گوید: «اگر می‌خواهید از پله‌ها یا آسانسور استفاده کنید، به سراغ پله‌ها بروید زیرا به قلب شما کمک می‌کند. بالا رفتن از پله نوعی از فعالیت بدنی است. حتی فعالیت‌های بدنی کوتاه مدت تأثیرات مفیدی بر سلامتی دارد، و دوره‌های کوتاه بالا رفتن از پله‌ها باید یک هدف دست یافتنی برای گنجاندن در برنامه‌های روزمره باشد.»

برای این مطالعه، محققان داده‌های 9 تحقیق شامل بیش از 480000 نفر را گردآوری کردند. مطالعات بدون در نظر گرفتن میزان سرعت و یا تعدادپله‌هایی که افراد صعود کرده‌اند جمع‌بندی شده است.

پادوک در بیانیه خبری گفت: «بر اساس این نتایج، ما مردم را تشویق می‌کنیم که پله‌نوردی را در زندگی روزمره خود بگنجانند. مطالعات ما نشان داد که هر چه از پله‌ها بیشتر بالا بروید، مزایای بیشتری برای‌ سلامتی شما دارد. بنابراین، چه در محل کار، چه در خانه یا هر جای دیگر، از پله‌ها استفاده کنید.»

محققان این یافته‌ها را روز جمعه در ESC Preventive Cardiology ، کنگره علمی انجمن قلب و عروق اروپا ارائه کردند. یافته‌های ارائه شده در جلسات پزشکی باید مقدماتی در نظر گرفته شود تا زمانی که در یک مجله معتبر منتشر شود.
 

دیگر خبرها

  • افشای راز ازدواج دوم مرد میانسال بعد از مرگ
  • برای عمر طولانی‌تر از پله‌ها بروید
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • استفاده از آسانسور عمر شما را کوتاه می‌کند!
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور