Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت میتسوبیشی موتورز ژاپن پیش بینی کرد که در سال منتهی به ماه مارس ۱۴۰ میلیارد ین (۱.۳۲ میلیارد دلار آمریکا) از دست بدهد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، شرکت میتسوبیشی موتورز ژاپن روز دوشنبه پیش بینی کرد که در سال منتهی به ماه مارس 140 میلیارد ین (1.32 میلیارد دلار آمریکا) از دست بدهد چرا که خودروسازان همچنان با کاهش تقاضا به دلیل بحران مالی ناشی از شیوع کرونا ویروس دست و پنجه نرم می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودروساز ژاپنی همچنین اعلام کرد که به عنوان بخشی از برنامه بازسازی خود، تولید مدل پاژرو شاسی بلند را در نیمه اول سال 2021 متوقف خواهد کرد و کارخانه تولید این مدل را در مرکز ژاپن تعطیل خواهد کرد.

رکود 4.7 درصدی اقتصاد ژاپن در سال مالی 2020-2021رویترز: اقتصاد ژاپن به دلیل بحران کرونا با بیشترین سرعت کوچک خواهد شدکرونا میتسوبیشی را برای اولین بار در 20 سال گذشته زیان‌دِه کرد

میتسوبیشی پس از کاهش بیش از 50 درصدی فروش خودروهای خود از ماه آوریل تا ژوئن نسبت به سال قبل، از ضرر 53.3 میلیارد ینی خود در سه ماهه اول سال خبر داد.

اوایل خرداد ماه، یک منبع آگاه از طرح شرکت‌های خودروسازی میتسوبیشی موتورز، رنو و نیسان موتور برای ادغام به منظور فرار از بحران مالی کرونا خبر داد.

این منبع گفت: تغییر ساختاری این سه شرکت صورت خواهد گرفت، کاهش هزینه ثابت وجود خواهد داشت، و تعدادی از پروژه‌ها لغو خواهند شد.

انتهای پیام/

R1016170/P/S7,85,1415/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اقتصاد ویروس کرونا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط اقتصاد ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۰۶| هر اونس طلا ۱۹۲۸ دلار شد ۲ امکان فروش ۶۰درصد سهام عدالت برای همه بعد از عید غدیر خم ۳ شرایط جدید پیش‌فروش ۴ محصول سایپا اعلام شد+ جدول ۴ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۰۶|افزایش ۲۰۰ تومانی قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان شد ۵ قیمت عمده فروشی انواع میوه در تهران اعلام شد+ جدول ۶ عرضه اولیه سهام ۹۵۰ میلیون دلاری شرکت چینی در بورس آمریکا ۷ شماره پیامکی برای ثبت‌نام وام ودیعه مسکن اعلام شد/ فرصت ۱ هفته‌ای مستأجران ۸ صادرات بی فایده مرغ/ عراق و افغانستان پول ایران را با ریال پس می‌دهند مهمترین اخبار اقتصادی جزییات ارزهای برنگشته به چرخه اقتصادی کشور/ کدام صادرکنندگان ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند؟ عبور نقدینگی از ۲۶۵۷هزار میلیارد تومان/ نقدینگی ۳۴.۲ درصد رشد کرد توطئه‌ برخی کشورها عامل وضعیت فعلی بازار ارز در کشور است مرغداری اِشغالی! رفراندوم "جوجه‌های وارداتی" در صنعت مرغداری ایران: ۹۹.۸ درصد مهمترین اخبار تسنیم سوئیس: اولین معامله با ایران از طریق کانال تجاری بشردوستانه انجام شد افشاگری هنیه درباره پیشنهاد ۱۵میلیارددلاری رژیم‌های عربی برای توقف مقاومت جزییات ارزهای برنگشته به چرخه اقتصادی کشور/ کدام صادرکنندگان ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند؟ بررسی تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای ایرانی در کمیسیون امنیت ملی تثبیت استراتژی بازدارندگی حزب‌الله لبنان/ چرا اسرائیل قبل از هرگونه تجاوز هزاران بار به عواقب آن می‌اندیشد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اقتصاد ویروس کرونا اقتصاد ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۸۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۷۹ میلیون دلاری شرکت هواپیمایی به خاطر فروش بلیط

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، قرار شده شرکت هواپیمایی کانتاس استرالیا به خاطر فروش بلیط پروازهای لغو شده ۱۲۰ میلیون دلار استرالیا معادل ۷۹ میلیون دلار آمریکا جریمه بپردازد.

افشا شدن فروش هزاران بلیط پروازهایی که از قبل لغو شده بودند موجب شده که اعتبار شرکت کانتاس به شدت خدشه دار شود.

قرار شده ۲۰ میلیون دلار استرالیا از سوی شرکت کانتاس بین ۸۶ هزار مسافر که بلیط‌ها به آنها فروخته شده بود، تقسیم شود و به جای حضور در دادگاه هم ۱۰۰ میلیون دلار به عنوان جریمه مصالحه به کمیسیون رقابت و حمایت از مصرف کنندگان استرالیا پرداخت شود.

این جریمه بزرگترین جریمه ای است که علیه یک شرکت هواپیمایی در استرالیا اعمال شده و در جهان هم جزو یکی از بزرگترین جریمه‌هایی است که در صنعت هواپیمایی اجرایی شده است.

ونسا هادسون، مدیر عامل کانتاس، گفته که ما درک می‌کنیم که با این اقدام شرکت هواپیمایی مشتریان خود را ناامید کرده و استاندارهای خودش را هم زیر پا گذاشته است.

کد خبر 6099249 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • سامانه جدید بارشی فردا به مازندران می‌رسد
  • ژاپن اظهارات بایدن درباره مهاجرهراسی را تاسف آور خواند
  • جریمه ۷۹ میلیون دلاری شرکت هواپیمایی به خاطر فروش بلیط
  • پیش‌بینی تجارت ۲۰ میلیارد دلاری با عراق/ احداث شهرک صنعتی مشترک
  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • اتحاد دلاری در کانال ۶۰ هزار
  • ‏افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی در فروردین
  • پیش‌بینی مشاور بایدن: اوکراین سال آینده به روسیه ضد حمله می‌زند
  • منتظر طلای ۳۰۰۰ دلاری باشیم؟
  • جهان منتظر طلای ۳۰۰۰ دلاری باشد؟