Web Analytics Made Easy - Statcounter

یورگن کلوپ می‌گوید که علاقه او به بازیکنان لیورپول بیشتر از علاقه آن‌ها به اوست و همچنین تاکید کرد که از این که تصمیمات سخت با استقبال از سوی همه روبرو نمی‌شود، آگاه است. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کسب رضایت همه در تمامی موارد کاری غیرممکن است، اما کلوپ نشان داده که می‌تواند انتخاب درستی در این زمینه داشته باشد و موفقیت درون زمین و هماهنگی بیرون زمین را در کنترل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از پایان فصل تاریخساز لیورپول به سایت رسمی باشگاه گفت: " من و بازیکنانم رابطه بسیار بسیار نزدیکی در طول سال‌ها ایجاد کردیم. رابطه ما مشخص است. علاقه من به آن‌ها بیشتر از علاقه آن‌ها به من است! چون من باید تصمیمات سختی بگیرم و این واقعیت است. چیز‌هایی وجود دارد که من علاقه‌ای به انجامشان ندارم، اما مجبور هستم؛ بنابراین برای من دیدن آن‌ها به این صورت بسیار ارزشمند است. این دقیقا کاری است که انجام می‌دهم. انگار که خانواده خودم را همین قدر خوشحال ببینم. وقتی پس از بازی همسر و پسرانم را دیدم بسیار خوشحال بودند. شبی که چلسی برابر سیتی به پیروزی رسید نیز آن‌ها دیوانه وار خوشحالی می‌کردند. بازیکنان هم همینطور بودند. این معنای زیادی برای من دارد. می‌دانم تصاویری که در ذهنم دارم را هرگز فراموش نمی‌کنم. هنوز تصاویری از دورتموند را هم در ذهنم دارم. مربیانم به داخل استخر پریدند و خدا را شکر من آنجا نبودم! این تصاویر بسیار زیباست و همین سوخت و انگیزه من برای حرکت در طول این سال‌ها بوده است. "

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کلوپ تیم فوتبال لیورپول تیم فوتبال چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) علاقه قاری قرآن به شجریان و علیرضا قربانی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • زن خبرساز در سخنرانی رئیسی
  • تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش
  • (ویدئو) علاقه قاری قرآن به شجریان و علیرضا قربانی
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود
  • ربیعی: قسمت بود ببازیم و هوادار تراکتور خوشحال شود
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند