Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از طرح جدید نمایندگان برای بهبود پرداخت یارانه‌های نقدی خبر داد. - اخبار سیاسی -

کیومرث سرمدی نماینده عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی مدونی در جهت بهبود سطح معیشتی و رفاهی مردم در سطوح مختلف صورت گیرد، گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، رسیدگی به این موضوعات باید در اولویت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سیاست‌های دولت در سال‌های اخیر در جهت بهبود وضع معیشتی و رفاهی مردم، به‌خصوص اقشار ضعیف و کم‌درآمد نبوده است، اظهارداشت: افزایش افسارگسیخته نرخ تورم نیز بر مشکلات افزوده که باید برنامه‌‌ریزی مدونی برای آن صورت گیرد.

پیشنهاد یک نماینده مجلس برای افزایش یارانه نقدی اقشار آسیب‌پذیرنامه نمایندگان مجلس به روحانی درباره شیوه حذف یارانه نقدی پردرآمدهاگفت‌وگو|چرا دولت آمار دقیقی از حذف یارانه نقدی پردرآمدها ارائه نمی‌دهد؟

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: متأسفانه بخشی از این مشکلات ناشی از بی‌برنامگی دولت است، زیرا دولت اقتصاد مقاومتی و استقلال اقتصادی از درآمدهای نفتی را دنبال نکرده، بنابراین مجلس یازدهم به‌طور ویژه به مباحث اقتصادی می‌پردازد.

سرمدی همچنین از تدوین طرحی از سوی جمعی از نمایندگان مجلس برای بهبود وضع معیشتی و اقتصادی مردم خبر داد و افزود: شرایط اقتصادی و معیشتی فعلی کشور برای بسیاری از دهک‌های جامعه مساعد نیست که باید راهکارهایی برای بهبود سطح درآمدهای این دهک‌ها اندیشیده شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: براساس این طرح وظایف و تکالیفی به سازمان برنامه و بودجه و نیز سازمان هدفمندی یارانه‌‌ها برای بهبود روند پرداخت یارانه‌های نقدی اندیشیده شده است.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیسیون های مجلس کمیسیون اجتماعی یارانه حمایت معیشتی یارانه نقدی نمایندگان مجلس مجلس بیشتر بخوانید... پیشنهاد یک نماینده مجلس برای افزایش یارانه نقدی اقشار آسیب‌پذیر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پیشنهاد یک نماینده مجلس برای افزایش یارانه نقدی اقشار آسیب‌پذیر واژه های کاربردی مرتبط کمیسیون های مجلس کمیسیون اجتماعی یارانه حمایت معیشتی یارانه نقدی نمایندگان مجلس مجلس پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ واعظی در گفت‌و‌گو با یک مقام آذربایجانی: حمایت از حق حاکمیت کشورها موضع رسمی ایران در مناقشات است ۲ بیانیه سپاه| دربرابر پروژه نفوذ دشمنان باید هوشیار بود/ منافقین پیاده نظام رژیم صهیونیستی هستند ۳ سخنگوی دولت به کرونا مبتلا شد ۴ اعطای وام خود اشتغالی۵۰ میلیونی به فرزندان بازنشستگان نیروهای مسلح ۵ اختصاصی| گفتگو با عضو دربار پهلوی: چرا دولت آمریکا اجازه تکمیل درمان به محمدرضا پهلوی نداد؟ ۶ گزارش| ورود ویژه دستگاه قضا به حیاط خلوت کاخ‌نشینان/ لواسان؛ نماد شکل‌گیری طبقه مسئولان نوکیسه ۷ دادستان سابق دیوان محاسبات خبر داد: صدور حکم برای بیش از ۲۰هزار مدیر در سال‌های ۹۲ تا ۹۸ ۸ قالیباف: فرآیند انتخاب رئیس دیوان محاسبات براساس قانون پیش رفت مهمترین اخبار سیاسی سخنگوی دولت به کرونا مبتلا شد اختصاصی| گفتگو با عضو دربار پهلوی: چرا دولت آمریکا اجازه تکمیل درمان به محمدرضا پهلوی نداد؟ داوطلبین کنکور دکتری و سردرگمی بر سر محل آزمون/ تهران بیاییم جایی برای ماندن نداریم! بررسی تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای ایرانی در کمیسیون امنیت ملی مهمترین اخبار تسنیم سوئیس: اولین معامله با ایران از طریق کانال تجاری بشردوستانه انجام شد افشاگری هنیه درباره پیشنهاد ۱۵میلیارددلاری رژیم‌های عربی برای توقف مقاومت جزییات ارزهای برنگشته به چرخه اقتصادی کشور/ کدام صادرکنندگان ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند؟ بررسی تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای ایرانی در کمیسیون امنیت ملی تثبیت استراتژی بازدارندگی حزب‌الله لبنان/ چرا اسرائیل قبل از هرگونه تجاوز هزاران بار به عواقب آن می‌اندیشد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون های مجلس کمیسیون اجتماعی یارانه حمایت معیشتی یارانه نقدی نمایندگان مجلس مجلس کمیسیون های مجلس کمیسیون اجتماعی یارانه حمایت معیشتی یارانه نقدی نمایندگان مجلس مجلس عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نمایندگان مجلس یارانه نقدی برای بهبود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۶۹۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : قانون « شفافیت قوای سه گانه » موظف می‌کند که همه اطلاعات و داده‌ها، به جز موارد مربوط به امنیت ملی و منافع اقتصادی، در دسترس عموم قرار گیرد.

محمد صالح جوکار، رئیس کمیسیون شورا‌ها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : قانون « شفافیت قوای سه گانه » موظف می‌کند که همه اطلاعات و داده‌ها، به جز موارد مربوط به امنیت ملی و منافع اقتصادی، در دسترس عموم قرار گیرد.

وی افزود : تشکیل کارگروهی برای تشخیص اطلاعات قابل انتشار یک کارگروه به جای شورای عالی امنیت ملی تشکیل می‌شود تا در مورد انتشار یا عدم انتشار اطلاعات توسط دستگاه‌ها تصمیم‌گیری کند.

جوکار اظهارداشت : با توافق مجلس و شورای نگهبان، ابهامات مربوط به مصالح عالی نظام و ترکیب کارگروه رفع شد.

وی افزود : این قانون به مطالبات دیرینه مردم و جوانان برای شفافیت پاسخ می‌دهد و از سوی نمایندگان مجلس نیز با رای بالا به تصویب رسید.

جوکار ابراز داشت : با رفع ایرادات، انتظار می‌رود که شورای نگهبان نیز این قانون را تایید کند و زمینه اجرای آن فراهم شود.

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : طبق این قانون، آراء نمایندگان، دارایی‌های مجلس، دولت و سایر نهاد‌ها و همچنین آراء شورا‌ها و کمیسیون‌ها باید به طور شفاف در دسترس عموم قرار گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • محکومیت صبا آذرپیک با شکایت مجلس و برخی نمایندگان | جزئیات حکم
  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید