Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) و پدافند غیرعامل وزارت نفت با اهدای لوحی به نمایندگی از این مجموعه از بیژن زنگنه، وزیر نفت قدردانی کرد.
به گزارش خبرنگار شانا، سیدباقر مرتضوی امروز (دوشنبه، ششم مردادماه) در پایان آیین اعطای گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای فرمانده صحنه در وزارت نفت با اهدای لوحی از بیژن زنگنه، وزیر نفت قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در متن این قدردانی آمده است: «همان‌گونه که مستحضرید، صنعت نفت به دلیل ماهیت مخاطرات ذاتی فرآیندی و سیستم‌های با پیچیدگی بالا، مستعد وقوع حوادث شغلی و فرآیندی است. درایت جنابعالی در استقرار نظام مدیریت HSE وزارت نفت در سال 1380، به‌عنوان یک سیاست راهبردی کلان، نقطه عطفی در تولد و رشد این نظام در مجموعه صنعتی کشور به‌ویژه صنعت نفت کشور محسوب می‌شود.
مهم‌ترین عامل موفقیت این نظام، تعهد مدیران در پایبندی به الزامات و حمایت ایشان است. تداوم حمایت‌های جنابعالی و مجموعه مدیران ارشد صنعت نفت در قالب ابلاغ ضوابط در بالاترین سطح وزارتی، تخصیص منابع و توجه ویژه به امر آموزش و فرهنگ‌سازی سبب شده مقوله HSE به‌عنوان یک اصل اساسی در کلیه تأسیسات صنعت نفت مورد پذیرش قرار گیرد و امروز که قریب به 19 سال از استقرار این نظام در صنعت نفت کشور می‌گذرد، مجموعه HSE در صنعت نفت مسیر رشد خود را طی کرده و دستاوردهای شایان توجهی به‌دست آورده است و در مسیر دستیابی به عملکرد تراز اول بین‌المللی در این حوزه حرکت می‌کند.
از نمونه‌های بارز ضوابط پیشگیرانه ابلاغی، می‌توان به ابلاغ جهت‌گیری‌های فوری حیطه HSE صنعت نفت به‌عنوان نقشه راه این فرآیند، تشکیل شورای مرکزی سلام (سلامت، ایمنی، محیط زیست)، ابلاغ ضوابط و رویه‌های الزام‌های HSE پیمانکاران صنعت نفت، بازبینی ایمنی پیش از راه‌اندازی در طرح‌ها و پروژه‌های صنعت نفت اشاره کرد.
علاوه بر این ضوابط، توسعه الزامات مدیریت شرایط اضطراری و ساماندهی این فرآیند با محوریت ایده شکل‌گیری نقش فرماندهان صحنه، اقدامی همسو با استانداردهای بین‌المللی تخصصی این حیطه و نیازمندی‌های خاص این صنعت در کشور است.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ HSE صنعت نفت بر خود وظیفه می‌دانم از رویکردها و سیاست‌های جنابعالی که همواره موجب پیدایش و توسعه رویکردهای نوین در حیطه HSE صنعت نفت و کشور بوده است تشکر کرده و اطمینان می‌دهم همکاران عزیز اینجانب در کلیه شرکت‌ها و تأسیسات تابعه با توکل بر خداوند و جدیت در استقرار الزام‌های نظام HSE با سرلوحه قرار دادن انضباط کاری، همواره پاسدار سرمایه‌های کشور عزیزمان ایران باشند.
از خداوند منان برای جنابعالی آرزوی سلامتی و تندرستی دارم.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وزارت نفت صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۴ میلیاردی برای متخلفی دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس شعبه پنجم تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: پرونده نگهداری کود‌های شیمیایی به وزن ۳۱ هزار و ۵۰۰ کیلو گرم خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش ۲ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال به عنوان قاچاق در شعبه پنجم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان اصفهان رسیدگی شد.
دانش پناه افزود: شعبه پس از بررسی پرونده، تخلف نگهداری ۶۳۰ کیسه کود شیمیایی خارج از ضوابط تعیینی را محرز و متهم را به پرداخت ۴ میلیارد و ۸۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
وی گفت: رای صادره شعبه بدوی پس از قطعیت اجرا و جریمه وصول شد.

دیگر خبرها

  • قدردانی مردم از اجرای طرح نور در کشور + فیلم
  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • محکومیت ۴ میلیاردی برای متخلفی دراصفهان
  • صالحی عمران: نیازمند نظر کارفرمایان صنایع در تدوین برنامه‌های درسی هستیم
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت نظام سلامت در قاره آفریقا
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • قصه سنگلج به کجا رسید؟
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند