Web Analytics Made Easy - Statcounter

با نظارت انستیتو تغذیه و تحقیقات غذایی کشور، روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) به عنوان رتبه اول بخش «تغذیه سالم» جشنواره ملی تبلیغات، معرفی و شاهین طلایی را از آن خود کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران ( پگاه )، یکشنبه ۵ مرداد، پنجمین دوره جشنواره تبلیغات و روابط عمومی ایران برگزار شد و در این رویداد لوح سپاس رتبه اول و شاهین طلایی بخش ویژه «تغذیه سالم»  به روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر پایه این اطلاع، برند ۶۶ ساله پگاه که سالها درحوزه توسعه محصولات سلامت محور تلاش کرده درسال ۱۳۹۹ هم به دلیل توجه و تمرکز بر تبلیغات محصولات سلامت محور که عامل ارتقای نشاط و سلامت جامعه است، حائز این رتبه شد.

بخش ویژه تغذیه سالم این جشنواره با مشارکت انستیتو تغذیه و تحقیقات غذایی کشور برگزار و با داوری آثار تبلیغاتی مرتبط با توسعه فرهنگ تغذیه سالم، برگزیده این بخش معرفی شد. 

اعطای شاهین طلایی سلامت به روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران، به دلیل رویکرد سلامت محور تبلیغاتی این شرکت و بر اساس ارزیابی هیئت داوران و با اختلاف زیاد با رقبای دیگر رخ داد.

روابط عمومی پگاه در ارزیابی برترین‌های جشنواره و تجلیل شایستگان این حوزه هم دو نشان دیگر به صورت فردی کسب کرد و بر همین اساس، ستاره شایستگی روابط عمومی به حمیدرضا ‌طهماسبی‌پور مدیر روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران و ستاره خدمت نیز به محمد صراف‌زاده از روابط عمومی پگاه اعطا شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پگاه شاهین طلایی شاهین طلایی تغذیه سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بمناسبت هفته سلامت اهالی روستای یارعزیز تکاب با حضور در همایش پیاده روی خانوادگی مسیر روستا  دل طبیعت را پیاده روی کردند.

در این همایش شرکت کنندگان در پیاده روی خانوادگی با صرف صبحانه سلامت ، بر نقش  تغذیه سالم و داشتن فعالیت بدنی در سلامت جسم و روح تاکید کردند.

روستائیان با تهیه آش دوغ محلی ، نان و پنیر و خرما صبحانه ای سالم در دل طبیعت صرف کردند.

دیگر خبرها

  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی لیتیوم در همدان می‌مانیم
  • تحریم های جدید انگلیس علیه صنایع نظامی ایران / اسامی
  • لایروبی بند‌های تغذیه مصنوعی استان یزد برای مدیریت سیلاب
  • تکنیک‌های طلایی برای سلامت مغز
  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • شرط اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • باغچه‌های سلامت خانگی راهی برای ترویج فرهنگ تغذیه سالم
  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت