Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از گزارش خبرگزاری فارس از گلایه‌های اهالی فوتبال رودان از وضعیت زمین چمن فوتبال مجموعه شهید چمران این شهر و پیگیری نماینده مردم در مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با حضور در رودان از اتمام عملیات ترمیم و بازسازی این زمین چمن طبیعی فوتبال تا پایان سال جاری خبر داد.

خبرگزاری فارس - رودان، حامد آزادی: پس از گزارش خبرگزاری فارس از گلایه‌های اهالی فوتبال رودان از وضعیت زمین چمن فوتبال مجموعه شهید چمران این شهر و پیگیری نماینده مردم در مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با حضور در رودان از اتمام عملیات ترمیم و بازسازی این زمین چمن طبیعی فوتبال تا پایان سال جاری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودرضا امیاری در حاشیه بازدید از زمین چمن فوتبال رودان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: پروژه بازسازی زمین چمن مجموعه ورزشی شهید چمران رودان از سال ۹۶ با انجام زیرسازی و کاشت چمن آغاز شده است اما به‌دلیل عدم اجرای اصولی، هم‌اکنون با مشکلات محسوسی مواجه است.

وی افزود: به‌دنبال رفع مشکلات این پروژه هستیم و وظیفه اداره کل ورزش و جوانان ایجاب می‌کند که یک فضای ورزشی مناسب و استاندارد در اختیار ورزشکاران رودان قرار دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان خاطرنشان ساخت: اعتبار لازم برای بازسازی مجدد زمین چمن طبیعی فوتبال رودان پیش‌بینی و تخصیص داده شده است و تا پایان سال ۹۹ این امر محقق خواهد شد.

لزوم برخورد با اجراکنندگان غیرکارشناسی این پروژه

حسین رئیسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودان با اشاره به پتانسیل‌ها و استعدادهای بسیار بالای ورزشکاران رودان در رشته‌های مختلف ورزشی اظهار داشت: ورزشکاران رودان با امکانات حداقلی همواره برای هرمزگان در سطح کشور و آسیا افتخار‌آفرینی کرده‌اند.

وی افزود: همت ورزشکاران رودان در این عرصه قابل ستایش است و مسؤولان امر باید به‌دنبال ایجاد زمینه‌های پرورش این استعدادها باشند.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تحقق این امر مستلزم وجود زیرساخت‌های مناسب است که متأسفانه زمین چمن طبیعی فوتبال مجموعه ورزشی شهید چمران رودان یک پروژه کامل غیر اصولی و نامناسب است.

رئیسی ابراز امیدواری کرد که برخورد با افرادی که اجراکننده این پروژه غیر کارشناسانه بوده‌اند از سوی نهادهای نظارتی پیگیری شود.

وی گفت: رودان علی‌رغم داشتن استعدادهای بی‌بدیل ورزشی از فقر زیرساخت‌های ورزشی رنج می‌برد.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در پایان از اداره‌کل ورزش و جوانان خواست طی یک فرآیند اصولی، فنی و دقیق با یک برنامه‌ریزی منطقی یک زمین چمن طبیعی فوتبال استاندارد تقدیم ورزشکاران رودان کنند.

به گزارش فارس، بازدید از روند احداث سالن ورزشی چندمنظوره هزار و دویست نفری مسکن مهر رودان دیگر برنامه نماینده مردم شرق استان در مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان بود که در حاشیه آن نیز امیاری از تخصیص اعتبار لازم و اتمام این پروژه تا پایان سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال شهید مجلس شورای اسلامی ورزش حسین رئیسی رودان مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس زمین چمن طبیعی فوتبال مدیرکل ورزش و جوانان نماینده مردم شرق ورزشکاران رودان زمین چمن فوتبال خبرگزاری فارس فوتبال رودان تا پایان سال شهید چمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۰۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر

نشست فوری مهدی تاج و ارکان انضباطی فدراسیون فوتبال درپی اتفاقات بازی پرسپولیس-سپاهان برگزار خواهد شد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ پس از دستور کتبی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به رییس فدراسیون فوتبال، جهت بررسی اتفاقات رخ داده در برخی از ورزشگاه‌های کشور، شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: پیرو دستور وزیر ورزش درباره برخی اتفاقات رخ داده در رقابت‌های لیگ برتر، با قید فوریت در جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی فدراسیون، اتفاقات مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار خواهد گرفت.

 

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور در شهرکرد
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است