Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در دیدار معوقه هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ‌برتر، تیم استقلال تهران در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر تیم پارس جنوبی‌جم را شکست داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم، در دیدار معوقه هفته بیست و سوم لیگ برتر امشب تیم پارس جنوبی‌جم میزبان تیم استقلال تهران در ورزشگاه تختی شهرستان جم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پارس جنوبی‌جم که برای تثبیت ماندن در رقابت‌های لیگ برتر به سه امتیاز این بازی نیاز دارد  برای این تیم رقابتی حساس و با اهمیت است.

در نیمه نخست این بازی، دو تیم حملات متعددی بر روی دروازه‌ها تدارک دیدند تا اینکه در دقیقه 26 این رقابت علی کریمی با شوت زمینی و دقیق  توانست دروازه تیم پارس جنوبی‌جم را باز کند تا استقلال پیش بیفتد.

لیگ‌برتر فوتبال| ترکیب تیم‌های پارس جنوبی‌جم و استقلال مشخص شد پورموسوی: حکم کمیته استیناف درباره بازی با استقلال با مصلحت‌اندیشی صادر شد/ حق بازیکنان پارس جنوبی نیست که بازی کنند پورموسوی: اگر کمیته استیناف به برگزاری دیدار با استقلال حکم دهد، آماده مسابقه می‌شویم/ قبل از صدور رأی بازی نمی‌کنیم

پس از این گل جمی‌ها بر حملات خود افزودند و بارها تا خط دروازه تیم استقلال نفوذ کردند ولی ثمری نداشت تا  نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان برسد.

انتهای پیام/190/ی

R41363/P/S6,53/CT11 بیشتر بخوانید... حمایت هیئت مدیره استقلال از مجیدی در جلسه آنلاین لیگ‌برتر فوتبال| ترکیب تیم‌های پارس جنوبی‌جم و استقلال مشخص شد لیگ برتر فوتبال| تلاش استقلال و فولاد برای صعود در دیدارهای معوقه قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... حمایت هیئت مدیره استقلال از مجیدی در جلسه آنلاین لیگ‌برتر فوتبال| ترکیب تیم‌های پارس جنوبی‌جم و استقلال مشخص شد لیگ برتر فوتبال| تلاش استقلال و فولاد برای صعود در دیدارهای معوقه پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۲ موفقیتی دیگر از دانشمندان ایرانی‌ /‌ کیت استخراج ژنوم ویروس ۱۹ ـ Covid‌ به تولید انبوه رسید ۳ گرم‌ترین روز سال خوزستان را تا پایان هفته به تعطیلی کشاند ۴ خبر خوش معاون رئیس‌جمهور/ تامین همه نیازهای کشور به تجهیزات مقابله با کرونا توسط شرکت‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی ۵ گزارش| چشمان ۵۵۰ هزار گلستانی به دستان توانمند قرارگاه خاتم‌‌الانبیاء / سیرآبی مرزنشینان با تکمیل سد "نرماب" ۶ بازدید نوبخت ‌‌از ‌راه‌آهن خرمدره/ افتتاح پروژه دوخطه‌‌ راه‌آهن زنجان ــ قزوین تا پایان سال‌ ۷ سردار آزمون: از پیشنهادات باشگاه‌های اروپایی خبر ندارم/ دلم برای تیم ملی تنگ شده است‌ ۸ رئیس یکی از‌ ادارات شهرستان مرودشت دستگیر شد مهمترین اخبار استانها گزارش| متخصصان قرارگاه سازندگی ‌خاتم‌الانبیاء تشنگی غیزانیه را برطرف می‌کنند‌ / ‌فاز سوم ‌آبرسانی "شهید سلیمانی" ‌اجرا می‌شود نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده موفقیتی دیگر از دانشمندان ایرانی‌ /‌ کیت استخراج ژنوم ویروس ۱۹ ـ Covid‌ به تولید انبوه رسید سردار آزمون: از پیشنهادات باشگاه‌های اروپایی خبر ندارم/ دلم برای تیم ملی تنگ شده است‌ مهمترین اخبار تسنیم گفتگو با احمد نادری| فشار برای برپایی کنکور به دلیل نفع ۸هزار میلیاردی مافیاست/ اگر از تصمیم وزیر بهداشت تبعیت نشود برخورد می‌کنیم+فیلم بیانیه مهم حزب الله درباره آنچه در مرز لبنان و فلسطین اشغالی گذشت گفت‌وگوی اختصاصی| نائب رئیس پارلمان لبنان: بیروت محکومیت تعرض به هواپیمای مسافربری را در نهادهای بین‌المللی پی می‌گیرد حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مناطق مرزی با فلسطین اشغالی/ بازگشت آرامش به مرزهای لبنان روحانی: امروز در بخش اعظمی از محصولات پتروشیمی بی‌نیاز هستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم پارس جنوبی جم لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود

شکست مقابل اورتون، به منزله تیر خلاص بر پیکر لیورپول و کلوپ بود.

طرفداری | مدافع سابق قرمزها دیگر امیدی به قهرمانی تیم محبوب‌اش در لیگ برتر ندارد .

اورتون پس از 14 سال در دربی خانگی مرسی‌ساید به پیروزی دست یافت تا هدیه دردناکی برای خداحافظی به یورگن کلوپ تقدیم کند. اورتون و لیورپول در چارچوب دیدار معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که این بازی با برتری 2-0 تافی‌ها همراه شد. اختلاف لیورپول با آرسنال به 3 امتیاز افزایش یافت. منچسترسیتی نیز در صورت پیروزی در 2 بازی باقی مانده، اختلاف 5 امتیازی ایجاد می‌کند.

جیمی کرگر مفسر ورزشی شبکه اسکای اسپورتس پس از پایان این مسابقه و شکست قرمزها در دربی مرسی‌ساید این باخت را پایان امیدهای لیورپول برای قهرمانی لیگ برتر دانست.

این شکست، پایان امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود. تقریبا این حس را دارد. سفر و مسیر فوق‌العاده‌ای بود اما الان وقت عصبی شدن از بازیکنان یا کلوپ نیست. فقط لازم است که روی پر قدرت تمام کردن فصل تمرکز کنیم.

اورتون 2-0 لیورپول؛ خاکستر یک امید ویرانگر

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور