Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@10:47:18 GMT

ارسلان مطهری فروزان را تیرباران کرد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۲۰۳۶

امیر ارسلان مطهری در دقایق 83 و 84 بازی جم، دو بار متوالی تیر عمودی و افق دروازه محسن فروزان را به لرزه درآورد.

محسن فروزان که روی گل دوم استقلال بدشانسی آورد و تسلیم شیخ دیاباته شد، در دقایق 83 و 84 بازی خوش شانس بود که مقابل امیر ارسلان مطهری تسلیم نشد.

به گزارش طرفداری، استقلال که در هر نیمه از بازی عقب افتاده اش مقابل پارس جنوبی جم، یک گل به این تیم زده بود، در دقایق 83 و 84 بازی می توانست دو بار دیگر دروازه محسن فروزان را باز کند اما هر دو بار تیر دروازه به نجات فروزان آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفعه اول دقیقه 83 امیر ارسلان مطهری روی یک کار ترکیبی عالی، در موقعیت تک به تک با فروزان قرار گرفت که ضربه او به پایه تیر عمودی دروازه پارس جنوبی جم خورد و نصیب فروزان شد و دقیقه 84 هم برای دومین بار تیر دروازه فروزان لرزید. این بار مهدی قائدی و امیر ارسلان مطهری به دروزا هفروزان هجوم بردند که ضربه مطهری به تیر افقی دروازه خورد.

در شبی که علی کریمی و شیخ دیاباته پارس جنوبی را گلباران کردند، سهم امیر ارسلان مطهری تیر باران محسن فروزان بود.

البته فروزان یک بار هم در نودمین دقیقه بازی مهدی قائدی را در راه گشودن دروازه پارس جنوبی ناکام گذاشت تا حالا که بعد از 15 ماه و 15 روز به فوتبال بازگشته، از تیم محبوب خودش بیشتر از دو گل نخورد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: امیر ارسلان مطهری محسن فروزان پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۲۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم

به گزارش ورزش سه، حمید مطهری که برای اولین بار در پایان یک مسابقه در نشست مطبوعاتی حضور داشت به هواداران تراکتور پیغام مشخصی فرستاد، اینکه تیمش را حمایت کنند. او گفت:  با توجه به فوت هوادار عزیزمان دوست داشتم بازی را ببریم و تقدیم روح آن مرحوم کنیم. از اول گفتم اولویت ما هوادار باشد. ما برای هواداران بازی می‌کنیم. بچه های من جانانه جنگیدند.

او که با هیجان حرف می‌زد در ادامه گفت: با توجه فشاری که روی تیم بود عدم تمرکز در ضربات آخر وجود داشت. این برای من مهم است که بچه‌ها جانانه بازی کردند و نشان دادند تیم هستیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: بازی پویا بود و هر دو تیم خوب بودند. بعد از گلی که زدیم ذوب آهن تغییراتی ایجاد کرد و پلن های مختلفی داشت و بازی را عوض می‌کرد. تیم ذوب آهن هم تیم خوبی است و در نهایت این برد را به هواداران و خانواده لاله (هوادار) تقدیم می‌کنم.

دیگر خبرها

  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم
  • جام حذفی| گربه سیاه پرسپولیس را در اراک کُشت/ صعود رویایی آلومینیوم در بازی که 19 گل داشت!
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • مطهری: باید کمتر حرف‌بزنیم و بیشتر عمل کنیم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی