Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@07:21:59 GMT

بازداشت مدیر تعزیرات مرودشت فارس بخاطر رشوه

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۲۱۱۶

بازداشت مدیر تعزیرات مرودشت فارس بخاطر رشوه

روابط عمومی دادگستری فارس، بازداشت مدیر تعزیرات حکومتی شهرستان مرودشت را تأیید و این اقدام را در رستای اجرای نیابت قضایی اعلام کرد.

به دنبال درج اخباری مبنی بر بازداشت مدیر اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مرودشت در استان فارس، روابط عمومی دادگستری فارس با ارسال خبری، این موضوع را تایید و اعلا کرد که دستگیری فرد مورد نظر پیرو صدور نیابت قضایی دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم کارکنان دولت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، روابط عمومی دادگستری فارس در این خبر تاکید کرده است که فرد بازداشت شده پس از تفهیم اتهام در خصوص اخذ رشوه، تحت الحفظ به تهران اعزام شده است.

براساس خبر ارسالی روابط عمومی دادگستری فارس، بازداشت این متهم مطابق ضوابط با هماهنگی مقامات قضایی مرودشت انجام شده است.

دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم کارکنان دولت، از دادسراهای تخصصی است که صلاحیت رسیدگی به جرائم کارمندان دستگاه‌های دولتی را دارد.

لینک کوتاه: asriran.com/0036Pv

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فارس رشوه روابط عمومی دادگستری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدعلی الفت‌پور افزود:بخش عمده‌ای از راهکار‌ها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت اداری، به خصوص ارتشاء از طریق احصاء نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است.

آقای الفت‌پور تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه برای پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و دراسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌شوند.

دیگر خبرها

  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر