Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  دکتر ابراهیم رضایی نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: آیت‌الله صفایی بوشهری محور وحدت و همدلی و افتخاری برای استان بوشهر است.

او افزود: اولین طرح در مجلس یازدهم با عنوان مالیات بر خانه‌های خالی از سوی بنده ارائه و در صحن مجلس وصول و کلیات آن تصویب شد و جزئیات آن هم در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این طرح عدالت‌محور و در راستای حمایت از مستضعفان است و امیدواریم با تصویب جزئیات این طرح شاهد تأثیر مثبت بر بازار مسکن باشیم.

رضای عنوان کرد: بی‌آبی و بیکاری از مشکلات بسیار مهم در شهرستان دشتستان است و تلاش ویژه‌ای برای پیگیری این دو موضوع و رفع مشکلات داریم. دشتستان به دریا وصل نیست و تأسیسات نفت و گاز چندانی ندارد که باید از ظرفیت‌های موجود در شهرستان به خوبی استفاده شود.

او بیان کرد: ساخت پتروشیمی در دشتستان با لحاظ همه استاندارد‌ها در توسعه اشتغال نقش خیلی مهمی خواهد داشت.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایجاد آب‌شیرین‌کن ویژه دشتستان از دیگر موضوعاتی است که پیگیر آن هستیم.

بیشتر بخوانید

رفع بیکاری و مشکل آب از اولویت‌های مهم در دشتستان است

رضایی گفت: حل مشکل آب کشاورزی باعث رونق اشتغال می‌شود. کمبود اعتبار از مشکلات اصلی سد دالکی است که امیدواریم شاهد حل این مشکل باشیم.

او عنوان کرد: باید تلاش کنیم از خام‌فروشی در حوزه کشاورزی جلوگیری کنیم و صنایع مرتبط با محصولات کشاورزی شهرستان خصوصاً فرآوری و بسته‌بندی و تبدیلی در حوزه خرما گسترش یابد.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: به منظور رفع مشکلات دشتستان باید از همه ظرفیت‌های نخبگانی استفاده کنیم و پیشنهاد می‌کنم با اشراف آیت‌الله صفایی بوشهری شورایی تشکیل شود و برای حل مسائل دشتستان از دشتستانی‌هایی که جایگاهی دارند چاره اندیشی کنیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توسعه اشتغال ساخت پتروشیمی شهرستان دشتستان آب شیرین کن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران

نماینده تهران در مجلس نسبت به انتشار برخی اخبار مبنی بر جدایی شهرستان ری از تهران واکنش نشان داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، احمد نادری نماینده تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی،  به خبر جدایی ری از تهران واکنش نشان داد و با این طرح مخالفت کرد.

نادری تاکید کرد: بنده مخالف هرگونه جابجایی در محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش های پنج گانه آن، محدوده فرودگاه امام خمینی(ره) و همچنین منطقه ویژه اقتصادی ری هستم.

وی با تاکید بر هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی ری به خسارت‌های ناشی از ایجاد تغییرات در جغرافیای سیاسی این شهرستان اشاره کرد و گفت: این جابجایی بدون شک موجب به وجود آمدن نارضایتی‌های مردمی ساکنین و اهالی این شهرستان خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس همچنین از ارسال نامه‌‌ای از سوی تعداد از نمایندگان تهران به وزارت کشور خبر داد و عنوان کرد: بنده به همراه تعدادی از نمایندگان تهران طی نامه‌ای خطاب به وزیر کشور خواستار عدم تغییر وضعیت شهرستان ری در تقسیمات کشوری شدیم و تاکید کردیم که این شهرستان باید جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • پورابراهیمی: طرح مالیات بر سوداگری به کاهش التهابات بازار خودرو، ارز، طلا و مسکن کمک می‌کند
  • مالیات بر سوداگری برای کند کردن تیغ سوداگران است/گام بلند مجلس برای هزینه دار کردن فعالیت های سوداگرانه و دلالی
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط شامل یک درصد از افراد جامعه است
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان