Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنگربان تیم فوتبال پارس جنوبی جم درخصوص بازی با استقلال تهران صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محسن فروزان پس از شکست پارس جنوبی مقابل استقلال اظهار داشت: بعد از 15 ماه و 15 روز که ظلم بزرگی در حق من فوتبالیست و ورزشکار شد به میادین برگشتم. متأسفانه در بازی آمدم که بچه‌های ما از نظر بدنی خیلی خسته بودند و انرژی صددرصد را برای بازی کردن نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر توانستم موقعیت‌های صددرصد زیادی را از استقلال بگیرم. هر دروازه‌بانی جای من بود بعد از 15 ماه نمی‌توانست با این شرایط کار کند.

او افزود: از شانس بد من بود که استقلال تمام حمله‌هایش را گذاشته تا من درون دروازه قرار بگیرم. خدا را شکر می‌کنم توانستم خوب کار کنم که روزی که تیم ما به خاطر فشردگی بازی‌ها از نظر بدنی ضعیف بود بتوانم جور تیم را بکشم اما متأسفانه نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم. این امتیازها به ما کمک می‌کند بتوانیم شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم اما به استقلال تبریک می‌گویم که این بازی را بردند اما خیلی ناراحتم که تیم ما در خانه امتیاز از دست داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محسن فروزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید

نخستین نشست شورای اقتصاد در سال ۱۴۰۳ به‌ریاست معاون اول رئیس ‌جمهوری برگزار و ۵ درخواست وزارت نفت برای توسعه میدان‌های نفت و گاز به‌ویژه در مناطق مشترک با کشورهای همسایه بررسی و تصمیم گیری شد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس‌جمهوری، محمد مخبر در این نشست بر ضرورت اجرای هر چه سریعتر طرح‌های توسعه‌ای میدان‌های مشترک نفت و گاز تأکید کرد و در ادامه طرح «افزایش سقف اعتباری و زمانی قراردادهای طرح توسعه میدان گاز پارس جنوبی» و طرح «احداث مخزنگاه شهید مهدوی بندرعباس» تصویب شد.

همچنین کلیات طرح «توسعه و بهره‌برداری میدان‌های نفت سامان و دلاوران»، طرح «بهبود بازیافت، افزایش تولید و انجام عملیات بهره‌برداری یکپارچه میدان مشترک نفتی آزداگان» و طرح «بهبود بازیافت و افزایش تولید و بهره‌برداری میدان مشترک نفتی آذر» بررسی و مقرر شد پس از برگزاری نشست‌های مشترک وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه درباره جزئیات این طرح‌ها، تصمیمات نشست ابلاغ شود.

براساس این گزارش، درباره طرح توسعه میدان گاز پارس جنوبی اعلام شد که با افزایش مبلغ اعتباری تا ۳.۰۷ میلیارد دلار، ۲۱ حلقه چاه تکمیل و روزانه ۴۲ میلیون متر مکعب به ظرفیت تولید گاز کشور افزوده می‌شود.

دیگر خبرها

  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • عضو جدید بلادلاین اولین بازی خود را برگزار کرد/ اخبار WWE
  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • مثل کوه پشت پارسا و فروزان هستم!
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)