Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@02:34:37 GMT

تیم منتخب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۲۶۴۱

تیم منتخب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال

تیم منتخب هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پس از برگزاری دو دیدار معوقه از این هفته مشخص شد. - اخبار ورزشی -

گروه ورزشی خبرگزاری تسنیم در لیگ نوزدهم همانند چهار دوره گذشته لیگ برتر فوتبال در پایان هر هفته از مسابقات، با نظرخواهی از مربیان و آنالیزورهای تیم‌ها، 11 بازیکن برتر را انتخاب و معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روش کار به این صورت است که سرمربیان، مربیان یا آنالیزور‌های 16 تیم لیگ برتری، نفرات برتر تیم‌شان را معرفی می‌کنند. خبرگزاری تسنیم دخالتی در انتخاب برترین‌های هفته ندارد و صرفاً از سرمربیان یا آنالیزورها نظرخواهی کرده و بدون اینکه نامی از آنها ببرد، نظرات‌شان را منعکس می‌کند.

تیم منتخب هفته بیست‌وسوم مسابقات لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

دروازه‌‌بان: حامد فلاح‌زاده (سایپا)

مدافعان: نادر محمدی (پیکان)، حامد شیری و حسین ماهینی (نساجی)

هافبک‌ها: امیرحسین کریمی (پیکان)، احسان حاج‌صفی (تراکتور)، علی کریمی (استقلال) و مهدی ترابی (پرسپولیس)

مهاجمان: فراز امامعلی (پیکان)، عماد میرجوان (نفت مسجدسلیمان) و شیخ دیاباته (استقلال)

در تیم منتخب این هفته، بشار رسن از پرسپولیس و روح‌الله سیف‌اللهی از شهر خودرو هم می‌توانستند در ترکیب حضور داشته باشند.

به گزارش تسنیم، شش دیدار از هفته بیست‌وسوم 14 و 15 تیرماه برگزار شده بود، اما تیم منتخب این هفته با توجه به نامعلوم بودن برگزاری یا عدم برگزاری دو دیدار استقلال - پارس جنوبی و نساجی - فولاد به دلیل لغو این بازی‌ها پس از ابتلای بازیکنان استقلال و فولاد به کرونا، منتشر نشد. پس از رأی کمیته انضباطی و تأیید این رأی از سوی کمیته استیناف مبنی بر انجام این دو دیدار، نفرات برتر هفته بیست‌وسوم پس از برگزاری این دو بازی اعلام شد.

نتایج کامل دیدارهای هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:

پرسپولیس یک - شاهین شهرداری بوشهر صفر
تراکتور تبریز 2 - صنعت نفت آبادان صفر
ذوب‌آهن اصفهان یک - پیکان 4
گل‌گهر سیرجان صفر - شهر خودروی مشهد یک
نفت مسجدسلیمان یک - ماشین‌سازی تبریز صفر
سایپا صفر - سپاهان اصفهان صفر
پارس جنوبی جم صفر - استقلال 2
نساجی مازندران 3 - فولاد خوزستان 2

جدول لیگ برتر فوتبال پس از برگزاری 2 دیدار معوقه؛ استقلال از سپاهان و تراکتور سبقت گرفت،‌ فولاد ششم ماند

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال لیگ برتر فوتبال قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط فوتبال لیگ برتر فوتبال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جلال حسینی: مجری تلویزیون باید رسماً از هواداران عذرخواهی کند ۲ نامه باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ برای ممانعت از ورود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه + نامه ۳ رأی فیفا ارسال شد؛ پنجره نقل‌وانتقالاتی فولاد در آستانه باز شدن ۴ سردار آزمون: از پیشنهادات باشگاه‌های اروپایی خبر ندارم/ دلم برای تیم ملی تنگ شده است‌ ۵ ترکیب استقلال برای دیدار مقابل پارس جنوبی اعلام شد ۶ حمایت هیئت مدیره استقلال از مجیدی در جلسه آنلاین ۷ لاورن رسماً به زنیت پیوست و هم‌تیمی آزمون شد ۸ توافق کاپیتان ۳۶ ساله زنیت سن‌پترزبورگ با اورتون مهمترین اخبار ورزشی نامجومطلق: خودی‌ها به تیم ما فشار روانی وارد می‌کنند/ از پیشکسوتان استقلال انتظار حمایت داریم لیگ برتر فوتبال| صعود شاگردان مجیدی به رده دوم با برتری مقابل پارس جنوبی/ استقلالی‌ها در پی ۲ عنوان ویژه پورموسوی: شکست فوتبال ایران به خاطر مصلحت‌اندیشی، فرار از قانون و ترس از برخی تیم‌هاست/ آقای صالحی! صد درصد اشتباه کردی جدول لیگ برتر فوتبال پس از برگزاری ۲ دیدار معوقه؛ استقلال از سپاهان و تراکتور سبقت گرفت،‌ فولاد ششم ماند مهمترین اخبار تسنیم ظریف: نظم نوین جهانی بعد از کرونا کاملاً غربی نخواهد بود گفتگو با احمد نادری| فشار برای برپایی کنکور به دلیل نفع ۸هزار میلیاردی مافیاست/ اگر از تصمیم وزیر بهداشت تبعیت نشود برخورد می‌کنیم+فیلم بیانیه مهم حزب الله درباره آنچه در مرز لبنان و فلسطین اشغالی گذشت درباره نامه احمدی‌نژاد به بن‌سلمان/ افزایش دوز رادیکالیسم با عرض ادب به جلاد! یمن|ادامه نقض آتش بس در الحدیده؛ متجاوزان ۹۰ بار حریم هوایی را نقض کردند‎ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر فوتبال فوتبال لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال هفته بیست وسوم پس از برگزاری پارس جنوبی تیم منتخب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ

استقلال به برنامه سازمان لیگ معترض است.

طرفداری | پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار استقلال و پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه می‌خواهد در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال تضییع نشود.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • تراکتور - استقلال؛ نبردی حیثیتی در تبریز | پیش بازی
  • پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر