Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@14:12:23 GMT

مروری بر رکوردهای پرسپولیس در فصل 1398/99 لیگ برتر / فوتبال برتر

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۲۸۲۰

‍‍‍‍‍‍

مروری بر رکوردهای پرسپولیس در فصل 1398/99 لیگ برتر / فوتبال برتر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟

در فاصله ۶ هفته مانده به پایان لیگ برتر فوتبال ایران، تناقض سازمان لیگ باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی برای باشگاه‌ها شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تنها 6 هفته تا پایان  فصل بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران باقی مانده و رقابت در صدر و قعر جدول رده‌بندی این مسابقات بسیار حساس دنبال می‌شود.  استقلال و پرسپولیس در صدر جدول تنها یک امتیاز فاصله دارند. در قعر جدول هم  صنعت نفت آبادان 16 امتیاز، نساجی 19، استقلال خوزستان 20،  فولاد 21 امتیازی هستند.

قنبرزاده: در صورت مساوی بودن امتیاز تفاضل گل تعیین‌کننده است

 

سازمان لیگ فوتبال ایران در روز 28 فروردین ماه سال جاری با انتشار اطلاعیه‌ای، روش تعیین رده‌بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های مختلف را اعلام کرد. بر همین اساس متولی برگزاری مسابقات فوتبال ایران با استناد به ابلاغیه 18 مرداد ماه 1402 سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه‌ها، تأکید کرد که روش تعیین رده‌بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های برتر و لیگ یک برمبنای گل زده بیشتر در خانه حریف محاسبه نمی‌شود و بعد از امتیاز برابر، بازی رودررو ملاک خواهد بود.

سهیل مهدی که پیش‌تر همین موضوع را در برنامه فوتبال برتر گفته بود این بار در جمع خبرنگاران به ابلاغ قانون مذکور در ابتدای فصل اشاره و تأکید کرد: «کمیسیون تدوین مقررات در اول فصل به باشگاه‌ها ابلاغ کرده و ما هم بر حسب وظایف و اهمیت آن در آبان ماه مجدداً آن را به باشگاه اعلام کردیم. هیچ‌کس آن روز نمی‌دانسته است چه تیمی امروز گل زده دارد، چند بازی کردند و یک تیم چه امتیازی دارد. اصلاً معلوم نبود که چه اتفاقی می‌افتد. سازمان لیگ از این امر مبراست و هیچ علاقه‌ای نداریم طرفدار هیچ تیمی باشیم.»

با وجود تاکید سهیل مهدی و اطلاعیه منتشر شده، در بخش آیین نامه‌های سایت سازمان لیگ تریبون رسمی متولی برگزاری فوتبال ایران هنوز آیین‌نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر و لیگ یک مرتبط به سال 1398 است. که تصاویر آن در زیر قابل مشاهده است:

در چنین شرایطی امروز (جمعه- 7 اردیبهشت ماه) منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در برنامه تلویزیونی «ورزش و مردم»، اظهارات متفاوتی نسبت به سهیل مهدی مطرح  و عنوان کرد: «ابهامی در مصوبه هیئت رئیسه وجود داشت. در این مصوبه صراحتاً آمده بود که در صورتی که امتیازات برابر باشد، تفاضل گل تعیین‌کننده است و بحث بازی مستقیم در میان نبود. این مصوبه متعلق به دوره قبل از هیئت رئیسه فعلی بود و اصلاح نشده بود. سازمان لیگ این ابهام را برطرف کرد.»

بعد از این اظهارات، خبرنگار تسنیم برای پیگیری موضوع با قنبرزاده تماس گرفت و او تأکید کرد بر اساس نامه ابلاغی حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ در  بهمن ماه سال 1402، ملاک تعیین‌کننده رد‌ه‌بندی تیم‌ها تفاضل گل است. با این حال سازمان لیگ باید هر چه سریع‌تر نسبت به این موضوع شفاف‌سازی کرده و ابهام‌ها را از بین ببرد تا باشگاه‌ها بیش از این دچار چالش نشوند.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • صدرشیمی، مهریزی شد
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر