Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون وزنه‌برداری ایران نزدیک به شش ماه بعد از اتمام جام بین‌المللی فجر، جوایز دلاری دو وزنه‌بردار ارمنستانی را در اختیارشان قرار داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جام بین‌المللی فجر گرامیداشت مرحوم نامجو 15 بهمن سال گذشته با قهرمانی تیم ملی ایران در رشت به پایان رسید. در همان زمان اعلام شد که جوایز دلاری وزنه‌برداران داخلی و همچنین برخی از میهمانان خارجی به آنها اهدا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گذشت نزدیک به شش ماه از مسابقات وزنه‌برداری جام فجر علی دولتخواه رابط بین ورزش ایران و ارمنستان که آن تیم را در مسابقات یادشده همراهی کرده بود، خبر پرداخت جوایز دلاری دو وزنه‌بردار ارمنستانی را اعلام کرد.

پیشنهادات دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در جلسه IWF/ بیرانوند: به دنبال تعیین روز وزنه‌برداری و تاسیس موزه هستیم

 

دولتخواه در این مورد به تسنیم گفت: «دو شرکت‌کننده ما در جام فجر عناوین دوم و ششم را به دست آورده بودند که در روزهای گذشته به ترتیب برای آنها پنج و هزار دلار جایزه دلاری ارسال شد. سیمون مارتوروسیان که قهرمان جهان است و در این رقابت‌ها دوم شد، بعد از دریافت جایزه‌اش از علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران تشکر کرد».

انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 بیشتر بخوانید... صالحی‌امیری: وزنه‌برداری از امیدهای ما در المپیک است ۲ سهمیه و ۴ مدعی؛ یک مسابقه دیگر سرنوشت وزنه‌برداری ایران را مشخص می‌کند خلیلیان:در سال ۲۰۱۹، ۵۵ نمونه دوپینگ مثبت داشتیم/ وزنه‌برداری در صدر دوپینگی‌ها قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... صالحی‌امیری: وزنه‌برداری از امیدهای ما در المپیک است ۲ سهمیه و ۴ مدعی؛ یک مسابقه دیگر سرنوشت وزنه‌برداری ایران را مشخص می‌کند خلیلیان:در سال ۲۰۱۹، ۵۵ نمونه دوپینگ مثبت داشتیم/ وزنه‌برداری در صدر دوپینگی‌ها پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جلال حسینی: مجری تلویزیون باید رسماً از هواداران عذرخواهی کند ۲ نامه باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ برای ممانعت از ورود دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه + نامه ۳ رأی فیفا ارسال شد؛ پنجره نقل‌وانتقالاتی فولاد در آستانه باز شدن ۴ سردار آزمون: از پیشنهادات باشگاه‌های اروپایی خبر ندارم/ دلم برای تیم ملی تنگ شده است‌ ۵ ترکیب استقلال برای دیدار مقابل پارس جنوبی اعلام شد ۶ حمایت هیئت مدیره استقلال از مجیدی در جلسه آنلاین ۷ لاورن رسماً به زنیت پیوست و هم‌تیمی آزمون شد ۸ توافق کاپیتان ۳۶ ساله زنیت سن‌پترزبورگ با اورتون مهمترین اخبار ورزشی نامجومطلق: خودی‌ها به تیم ما فشار روانی وارد می‌کنند/ از پیشکسوتان استقلال انتظار حمایت داریم جدول لیگ برتر فوتبال پس از برگزاری ۲ دیدار معوقه؛ استقلال از سپاهان و تراکتور سبقت گرفت،‌ فولاد ششم ماند پورموسوی: شکست فوتبال ایران به خاطر مصلحت‌اندیشی، فرار از قانون و ترس از برخی تیم‌هاست/ آقای صالحی! صد درصد اشتباه کردی فکری: از روز اول به شرافت و عملکرد فنی بازیکنان نساجی اعتقاد داشتم/ نمی دانم چرا به فولادی‌ها دستور اتلاف وقت داده می‌شود! مهمترین اخبار تسنیم ظریف: نظم نوین جهانی بعد از کرونا کاملاً غربی نخواهد بود حمله موشکی به پایگاه التاجی در شمال بغداد‎ گفتگو با احمد نادری| فشار برای برپایی کنکور به دلیل نفع ۸هزار میلیاردی مافیاست/ اگر از تصمیم وزیر بهداشت تبعیت نشود برخورد می‌کنیم+فیلم بیانیه مهم حزب الله درباره آنچه در مرز لبنان و فلسطین اشغالی گذشت درباره نامه احمدی‌نژاد به بن‌سلمان/ افزایش دوز رادیکالیسم با عرض ادب به جلاد! درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزنه برداری ایران جوایز دلاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور زین الدین زیدان در مراسم اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی + عکس

زین الدین زیدان مهمان ویژه گرندپری میامی است.

طرفداری | زین الدین زیدان مسئول اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی بود.

در بعضی از پیست های فصل جاری فرمول یک، پیش از مسابقه اصلی یک مسابقه اسپرینت یا سرعتی نیز برگزار می شود. در مسابقه اسپرینت امروز در گرندپری میامی، مکس فرستاپن، چارلز لکرک و سرخیو پرز  به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند. جوایز این افراد را زین الدین زیدان اهدا کرد.

زین الدین زیدان در کنار سه راننده برتر مسابقه اسپرینت گرندپری میامی

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • مشتری‌های تازه پهپادهای 20 هزار دلاری ایران
  • یک جایزه دیگر برای مل بروکس/ پیبادی تجلیل می‌کند
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • حضور زین الدین زیدان در مراسم اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی + عکس