Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نساجی عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل فولاد خوزستان را ستود و گفت: از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم، درود به شرف آنها.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمود فکری در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت:

از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم، درود به شرف آنها. من از روز اول به شرافت و عملکرد فنی این بازیکنان اعتقاد داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جایگاه (رده نهم جدول) جایگاه مناسبی برای نساجی و این بازیکنان نیست. این مسابقه فرصتی شد تا آنها بتوانند خود را نشان دهند و امیدوارم در بازی‌های آینده، این روند را ادامه دهند.

وی با اشاره به حضور دراگان اسکوچیچ در تمرین نساجی گفت:

با حضور سرمربی تیم ملی در تمرین ما، ان‌شاءالله بازیکنان بیشتری هم از نساجی به تیم ملی دعوت شوند. در این مسابقه بازگشت خیلی خوبی داشتیم. بچه‌ها با تمام وجود تلاش کردند و آرامشی را که از آنها می‌خواستیم، داشتند که همین باعث شد گل‌های خورده را جبران کنیم. بازیکنان ما فشار زیادی روی حریف آوردند که همین باعث شد حریف اشتباه کند یا مرتکب خطا شود و اخطار و اخراج داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره روش بازی تیمش پس از ۱۰ نفره شدن شاگردان نکونام تصریح کرد:

پس از اخراج، سیستم تیم را به سیستم سه دفاعه تغییر دادیم و به نفرات جلو اضافه کردیم. بازیکنان ما خیلی خوب از فرصت‌ها استفاده کردند تا پیروزی بسیار شیرینی به دست بیاوریم. جای هواداران پُرشور و عاشق نساجی خالی بود. ما با تمام وجود خوشحالی آنها را حس می‌کنیم و خیلی قشنگ‌تر بود که آنها را در ورزشگاه داشتیم و این شادی را با هم تقسیم می‌کردیم. این برد تقدیم به هواداران خوب‌مان و امیدوارم این بازی را باز هم از بازیکنان نساجی ببینیم.

فکری در مورد قضاوت حسن اکرمی در این مسابقه بیان کرد:

جامعه داوری فوتبال کشورمان قشر مظلومی هستند و از آنها تشکر و قدردانی می‌کنم. بهترین داوران جهان هم اشتباه می‌کنند و این اشتباهات را با کمک داور ویدیویی برطرف می‌کنند. داوران ما بدون این امکانات هم بسیار خوب سوت می‌زنند و بازی‌ها را کنترل می‌کنند. تیم داوری در این مسابقه عالی سوت زد و بازی را کنترل می‌کرد. تیم حریف وقتی جلو افتاد، وقت‌کُشی مکرر داشت و اعتراض ما به وقت‌کشی تیم حریف بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نساجی لیگ برتر محمود فکری نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال نساجی پیش از دیدار حساس مقابل ذوب آهن اصفهان برگزار شد و ساکت الهامی در کنار بازیکنان خود به تمرین پرداخت.

این تمرین در هوای مطلوب برگزار شد و بازیکنان نساجی زیر نظر کادرفنی کارهای تاکتیکی را مرور کردند و ضربه به دروازه را در دستور کار خود قرار دادند.

نساجی در آخرین دیدار خود در لیگ برتر موفق به شکست تراکتور شد و سه امتیاز مهم را به دست آورد و با توجه به حذف از جام‌حذفی فرصتی 13 روزه برای ریکاوری و مرور برنامه‌های فنی داشتند تا برای کسب سه امتیاز مهم خارج از خانه آماده شوند.

ساکت الهامی و دستیارانش این تمرین را با دقت زیادی نظارت می‌کردند و در تمرین شوت‌زنی در کنار بازیکنان حضور پیدا کردند.

تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود