Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@23:47:23 GMT

قاتلی که برای رسیدن به دوران خوش گذرانی آدم کشت +عکس

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۳۴۹۱

قاتلی که برای رسیدن به دوران خوش گذرانی آدم کشت +عکس

خراسان: از روزی که با آن زن آشنا شدم دیگر هیچ چیزی از نظر مالی کم نداشتم و هر چه می‌خواستم برایم فراهم می‌کرد، اما من نمی‌دانستم او چه نقشه وحشتناکی را در سر می‌پروراند. بیش از دو سال با او ارتباط داشتم و در این مدت مرا آن قدر وابسته خودش کرد که دیگر برده شیطان بودم! هر چه می‌گفت کاملا می‌پذیرفتم و هر کاری از من می‌خواست چشم و گوش بسته انجام می‌دادم تا جایی که نقشه قتل شوهرش را با من در میان گذاشت تا بعد از کشتن شوهرش دنیای خوشبختی و خوش گذرانی را تجربه کنم اما.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..


این‌ها بخشی از اظهارات جوان ۲۹ ساله‌ای است که در پی یک آشنایی خیابانی با یک زن ۴۰ ساله، شوهر پژوسوار او را به طرز هولناکی کشت تا با وعده و وعید‌های پوشالی آن زن خیانتکار به دوران خوش‌گذرانی و خوشبختی با پول‌های بادآورده برسد. او که برای ارتکاب این جنایت هولناک برادر ۲۲ ساله اش را نیز با خود همراه کرده بود هجدهم تیر گذشته مرد ۴۴ ساله پژوسوار را در لانه مجردی خودش به قتل رساند و روز بعد جسد او را درون دو کیسه گونی در حاشیه جاده روستای سالارآباد رها کرد. آن چه می‌خوانید گفت وگوی خراسان با این قاتل خوش گذران است.
نامت چیست؟ سجاد-‌ی
متولد چه سالی هستی؟ سال ۷۳ و در یکی از روستا‌های سرخس به دنیا آمدم.
در همان روستا تحصیل کردی؟ تا راهنمایی در روستا بودم، اما برای ادامه تحصیل در دبیرستان کاردانش به مشهد آمدم.
در چه رشته‌ای دیپلم گرفتی؟ زراعت و باغبانی! ابتدا در خادم آباد تحصیل کردم و بعد به خوابگاه شبانه روزی طرق آمدم.
متاهلی؟ بله! البته یک بار همسرم را طلاق دادم و سال گذشته برای دومین بار ازدواج کردم.
چرا همسرت را طلاق دادی؟ او به دنبال پول و تفریح بود و من هم نمی‌توانستم از عهده مخارجش بر بیایم. به همین دلیل بعد از آن که حدود سه سال در عقد بودیم، او را طلاق دادم. آن زمان ۲۰ ساله بودم و بعد از ازدواج عازم خدمت سربازی شدم، اما به دلیل این که فرار کردم و اضافه خدمت خوردم حدود ۳.۵ سال خدمت سربازی ام طول کشید.
کجا خدمت کردی؟ در کلانتری‌های مشهد خدمت می‌کردم. ابتدا در پاسگاه انتظامی انداد بودم و بعد هم در گوجگی، سیدی، جهاد و آخر سر هم در کلانتری نجفی خدمت کردم!
چگونه با «ن» آشنا شدی؟ یک روز که زیر پل الغدیر ایستاده بودم سوار خودرواش شدم، چون او مسافرکشی می‌کرد. همان روز مخ مرا زد! آن قدر از سرمایه و اموالش تعریف کرد که وسوسه شدم! می‌گفت هر جا مشکلی داشتی به من بگو. بعد هم شماره تلفنم را گرفت و از آن روز مدام در کافه‌ها و رستوران‌ها بودیم! وقتی خدمت سربازی ام به پایان رسید، حدود یک ماه با او قطع رابطه کردم.
چرا دوباره سراغش رفتی؟ او خود شیطان بود، دوباره به بهانه سرقت تلفن خواهرش با من تماس گرفت و آن قدر وسوسه ام کرد که دیگر رام شدم و به نزد او بازگشتم.
خیلی برایم خرج می‌کرد، بهترین کفش و لباس‌ها را می‌خرید و پول به کارتم واریز می‌کرد. من هم که بیکار بودم به خوش گذرانی می‌پرداختم!
خانه مجردی که شوهر «ن» را آن جا کشتی مال خودت بود؟ نه! آن جا را همان زن برایم اجاره کرده بود تا راحت باشم، در واقع چیزی لازم نداشتم و او همه مایحتاج من را تامین می‌کرد.
وقتی سال گذشته دوباره ازدواج کردی، آن زن اعتراض نکرد؟
چرا! خیلی اعتراض می‌کرد او می‌گفت: ازدواج نکن، هر چه بخواهی من تامین می‌کنم! چرا وقتی می‌توانی خوش بگذرانی، خودت را بیچاره می‌کنی؟ به هیچ وجه نمی‌گذاشت ازدواج کنم، اما من به حرفش گوش نکردم.
با همسر دوم ات چگونه آشنا شدی؟ او از بستگان پدرم بود. در دوران نامزدی از همسرش طلاق گرفته بود و من به خاطر آشنایی فامیلی با او ازدواج کردم.
بعد از ازدواج رابطه ات با «ن» به کجا رسید؟ او خیلی از این موضوع ناراحت بود. آن قدر به سرم خواند و مرا جادو کرد که به همسرم گفتم تو را طلاق می‌دهم. به او می‌گفتم من تو را دوست ندارم! همان طور که گفتم من برده شیطان بودم و هرچه آن زن تلقین می‌کرد به راحتی می‌پذیرفتم و به عاقبت حرف هایش نمی‌اندیشیدم.
او با همسرش اختلاف داشت؟ نمی‌دانم. به من می‌گفت همسرم را دوست ندارم! به اجبار با او ازدواج کرده ام.
چه شد که نقشه قتل را طرح کردی؟ نقشه قتل را «ن» کشید. او می‌گفت اگر همسرم را از میان برداری، همه اموالم مال تو می‌شود و دیگر به راحتی می‌توانی زندگی کنی!
من همسر او را ندیده بودم تا این که چند روز قبل از قتل او را به من و برادرم نشان داد، چون نقشه قبلی چیز دیگری بود.
چه نقشه‌ای داشت؟ قرار بود ما به عنوان مسافر سوار خودروی شوهرش شویم که بعدازظهر‌ها مسافرکشی می‌کرد و او را در جاده به قتل برسانیم تا چنین وانمود شود که دزدان خودرو، شوهرش را کشته اند! به همین دلیل او را در خیابان گاراژدار‌ها به ما نشان داد و من و برادرم به طور دربستی خودرواش را به مقصد تربت حیدریه اجاره کردیم، اما در بین راه به رفتار ما مشکوک شد و مقابل فروشگاه‌های کنار بزرگراه باغچه از خودرو پیاده کرد.
بعد از این ماجرا چه اتفاقی افتاد؟ «ن» نزد من آمد و خیلی مرا سرزنش کرد که چرا نتوانستیم شوهرش را بکشیم بعد هم نقشه قتل را تغییر داد و شوهرش را به همین خانه مجردی کشاند که من و برادرم با هم او را کشتیم و روز بعد جسد را در کنار جاده رها کردیم.
معتادی؟ نه! روز‌های آخر کنار برادرم چند دود گرفتم، اما قلیان تنباکو کشیدم چرا که آن زن خودش قلیان می‌کشید من هم در کنار او مصرف می‌کردم.
پشیمانی؟ خیلی! هر روز خواب‌های وحشتناکی می‌بینم که در تاریکی شب افرادی به سرم ریخته اند و مرا کتک می‌زنند یا از بالا روی میله‌های فلزی نوک تیز سقوط می‌کنم و ... وجدانم خیلی ناراحت است! فریب خوردم! در آرزوی رسیدن به خوش گذرانی، زندگی ام را نابود کردم البته این عاقبت نگاه کردن به ناموس مردم است.
فکر می‌کردی دستگیر شوی؟ نه! نقشه آن زن زیرکانه بود، اما فقط دو روز بعد کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به سراغم آمدند و سرهنگ نجفی به دستانم دست بند زد.

منبع: فردا

کلیدواژه: خوش گذرانی قتل برده شیطان عکس خوش گذرانی نقشه قتل آن قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۳۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

ژوزه (خوزه) مورایس مربی ۵۸ ساله  تیم فوتبال سپاهان در فوتبال نام کم و کوچکی محسوب نمی‌شود. این پرتقالی خوش‌سیما  در دوران فعالیت به عنوان بازیکن فوتبال برای تیم‌های پراینزه، اتلتیکو، لیریا و پنافیل توپ زد. درخشش اصلی دوران حرفه‌ای او، اما  درکسوت مربی‌گری بود. مورایس اهل پرتغال است، اما یک نشریه ورزشی پرتغالی محل تولد اصلی او را شهر گلونگو آلتو در کشور افریقایی آنگولا ذکر کرده است.

مورایس به عنوان دستیار مربی سرشناس فوتبال ژوزه مورینیو در کادر فنی تیم‌های پورتو، رئال مادرید، چلسی و اینترمیلان حضور داشته است. وی در ۲۰۲۲ با تیم سپاهان قرارداد بست و تاکنون یک نائب قهرمانی برای این تیم ثروتمند کسب کرده است.

تغیر مذهب به تشیع

آنچه ژوزه را به صدر اخبار و تیتر روز بحث‌های داغ فضای مجازی کشانده نه کارنامه حرفه ای، بلکه از دواج و تغییر مذهب او بود.

این مربی در پاسخ به سوال یک خبرنگار در کنفرانس خبری پس از پایان بازی در مورد تغییر دین وی گفت: «من مشکلی ندارم که به سوالات متفاوت و مرتبط با مسائل شخصی هم جواب بدهم، هرچند مسائل شخصی و مسائل حرفه‌ای جدا است، اما از آنجا که شما کنجکاو هستید، بله! من مذهبم را تغییر داده‌ام و اکنون یکی از شما هستم! البته به این دلیل که من عضوی از یک خانواده ایرانی هستم و شما می‌دانید، البته این حقیقت دارد، من با افتخار مدتی قبل به دین اسلام مشرف شدم.»

پای یک زن در میان است

از مدت‌ها قبل هواداران و لیدر‌های تشویق سپاهان، در اکانت این سرمربی در اینستاگرام به او طعنه می‌زدند که عشق شیدا باعث حواس‌پرتی او و نتایج ضعیف تیم در این اواخر شده است. هرچند این مربی و نامزدش تلاش کردند که مسائل شخصی را در صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی بازتاب ندهند، اما مسئله ازدواج او با شیدا مقصودلو بازیگر جوان و زیبای ایرانی مسئله‌ای نبود که بتوان آن را برای مدت طولانی از چشم هواداران کنجکاو پنهان کرد.

تغییر مذهب به خاطر عشق یا از سر ارادت

حسین ابراهیمی روحانی با افکار نزدیک به مصباح یزدی در خصوص ازدواج سرمربی سپاهان با یک زن ایرانی در توییتر نوشت: «یک خانم ایرانی باعث مسلمان شدن سرمربی پرتغالی سپاهان شده. فرمود اگر یک نفر با دست تو هدایت شد، برای تو بهتر از آن چیزی است که خورشید بر آن می‌تابد. سوال اینه که مایی که مدعی مذهبی بودن هستیم چند نفر را به اسلام نزدیک مردیم؟!»

کاربران در پاسخ به وی بعضاً رفتار برخی افراد و جریان های دارای قدرت و نفوذ را از جمله عوامل دین‌گریزی عنوان کرده‌اند و انگیزه اصلی این مربی را نیز به موانع قانونی ازدواج یک غیرمسلمان خارجی با یک زن مسلمان ایرانی نسبت داده‌اند.

موانع قانونی ازدواج

بر اساس ماده ۱۰۶۰ قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران، ازدواج زن ایرانی با تبعه خارجی موکول به اجازه دولت است. مرجع صادرکننده این اجازه در داخل، کشور وزارت کشور و در خارج از کشور، نمایندگان سیاسی و کنسولی جمهوری اسلامی ایران به نیابت از طرف وزیر کشور می‌باشند. این اجازه اصطلاحا پروانه زناشویی نامیده می‌شود. یکی از اصلی‌ترین موانع، مذهب همسر خارجی است.

طبق ماده ۱۰۵۹ قانون مدنی ایران، نکاح زن مسلمان ایرانی با مرد غیرمسلمان جائز نیست و بر اساس ماده ۱۰۶۰ همین قانون ازدواج زن ایرانی با تبعه خارجی در مواردی هم که مانع قانونی نداشته باشد، موکول به اجازه مخصوص از طرف دولت ایران است حتی دولت می‌تواند بر اساس ماده قانون مدنی ازدواج بعضی مستخدمین و مامورین رسمی و محصلین دولتی را با زنی که دارای تابعیت خارجی باشد موکول به اجازه مخصوص کند و الا هر فرد خارجی که بدون اجازه قانونی با زن ایرانی ازدواج کند به حبس تادیبی از یک تا ۳ سال محکوم خواهد شد. در این مبحث به قوانین و مقرراتی اشاره خواهیم کرد که به موجب آن بانوان ایرانی می‌توانند با مردان خارجی (غیرایرانی) ازدواج کنند.

این احتمال وجود دارد که چنین موانع و مواد و تبصره‌های قانونی سفت و سختی در تصمیم سرمربی سپاهان برای غلبه بر موانع وصال یار بی‌تاثیر نبوده باشد و به قول فیض کاشانی: «دل و دین و عقل و هوشم همه بر آب دادی/ ز کدام باده ساقی به من خراب دادی»

ازدواج بازیگر ۲۸ ساله و مربی ۵۸ ساله

هرچند سن تنها عددی است که در ره عشق چندان به چشم نمی‌آید، اما اختلاف سنی شیدا مقصودلو بازیگر ۲۸ ساله با این سرمربی ۵۸ ساله موضوع داغی برای بحث‌های بی‌پایان خاله زنکی در فضای مجازی است. 

شیدا مقصودلو متولد شهریور ۱۳۷۶ و بازیگر ایرانی است که با بازی در فیلم قهرمان ساخته اصغر فرهادی بیشتر شناخته شد. وی فارغ التحصیل رشته بازیگری در دانشگاه آزاد اسلامی است. مقصودلو همچنین در نمایش‌های چند تکه لغزان، لوله، آرش، تورنج، و نشانی ایفای نقش کرد. در مورد خانواده او اطلاع چندانی نیست.

دیگر خبرها

  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!
  • «طاووس خانم و ازدواج‌هایش» روی صحنه می‌رود
  • علی ژکان یک نمایش کمدی به صحنه می‌برد
  • شرط عجیب یک معلم برای ازدواج + فیلم
  • کاهش کم سابقه نرخ زاد و ولد در آلمان
  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • بیک زاده: پیشنهاد منچسترسیتی به خسرو حیدری؟ من اگر جای او بودم می پذیرفتم! / فیلم
  • یک برنامه رادیویی مرا به زندگی برگرداند
  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد