Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:23:02 GMT

فولاد برای آسیایی شدن باید برنزه شود

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۴۴۶۱

پس از شکست تلخ و غافلگیر کننده برابر نساجی شاگردان جواد نکونام راه بسیار دشواری را برای آسیایی شدن دارند.

به گزارش "ورزش سه" هر چند ترافیک شدید مدعیان کسب سهمیه آسیایی باعث شده تا جدول رده بندی از جایگاه دوم تا ششم با سه امتیاز اختلاف چینش بشود اما بدون شک تیمی سرانجام به این مهم خواهد رسید که با کمترین نوسان بتواند از هفته‌های پایانی و سرنوشت‌ساز لیگ نوزدهم عبور کند؛ شاگردان نکونام که جدول فعلا کم‌ترین بخت و اقبال را برای آسیایی شدن دارند، امشب می‌توانستند خودشان را 45 امتیاز کنند و هم امتیاز استقلال، سپاهان و تراکتور شوند اما کامبک رویایی شاگردان محمود فکری باعث شد تا همه معادلات برهم خورد و کار فولاد برای آسیایی شدن پیچیده‌تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته آن‌ها نسبت به رقبای خود یک دیدار بیشتر دارند اما پنج بازی باقیمانده فولاد در لیگ نوزدهم همگی در دلِ گرمای طاقت فرسای تابستان است؛ اول سفر به سیرجان و کویر ایران برای دوئل با گل گهر، سپس برگزاری بازی معوقه با نفت مسجدسلیمان در خانه و بعد از آن هم دیدار خانگی برابر تیم جان سختِ سایپا که مقابل مدعیان سخت امتیاز می‌دهد، سفر به بوشهر خرماپزان جم برای دوئل با پارس جنوبی و هفته پایانی یک دیدار شش امتیازی برابر تراکتور در خانه.

 

 

دمای گاهاً بالاتر از پنجاه درجه اهواز، بوشهر و سیرجان انتظار نکو و شاگردانش را می‌کشد و آن‌ها باید آنقدر آماده به دل مسابقات پیش‌روی خود بروند که بتوانند با حداکثر امتیاز هفته های پایانی لیگ نوزدهم را پشت سر بگذارند و آسیایی شوند؛ شاید به زبان بهتر باید گفت نکو و شاگردان باید برای آسیایی شدن در گرمای سوزان خوزستان و جنوب ایران، برنزه شوند و بدون اشتباه و از دست دادن امتیاز رقبا را از پیش‌روی بردارند تا عملیات صعود به آسیا در لیگ نوزدهم نیز با موفقیت پایان پذیرد.

ماموریتی سخت، جانکاه و طاقت فرسا که باید دید آیا فولادی‌ها می‌توانند از اجرای دقیق و درست آن موفق و سربلند بیرون آیند یا فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا هم بدون نماینده‌ای از جنوب فوتبال ایران دنبال خواهد شد؟

فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان برای آسیایی شدن لیگ نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز پنجشنبه با برگزاری ۹ دیدار پیگیری شد و در مهمترین بازی‌ها تیم مدعی خیبر برابر فجر سپاسی با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و چادرملو با نتیجه ۲ بر یک از سد سایپا گذشت.

نتایج این دیدارها به شرح زیر است:

* دریا بابل یک - مس شهر بابک یک
* سایپا یک - چادرملو اردکان ۲
* خوشه طلایی یک - آریو اسلامشهر یک
* داماش گیلان یک - شهر راز شیراز صفر
* شهرداری آستارا صفر - استقلال آبی پوش ملاثانی یک
* مس کرمان یک - شاهین بندر عامری صفر
* فجر سپاسی ۳ - خیبر خرم آباد صفر
* نفت و گاز گچساران صفر - مس سونگون صفر 
* نفت مسجدسلیمان صفر - پارس جنوبی جم صفر 

به این ترتیب در پایان هفته بیست و نهم، خیبر با ۶۴ امتیاز صدرنشین است، چادرملو با ۶۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد. فجر سپاسی با ۵۸ امتیاز سوم است و نفت مسجد سلیمان با ۵۵ امتیاز در رده چهارم حضور دارد.

در انتهای جدول هم خوشه طلایی با ۱۶ امتیاز قعرنشین است و تیم‌های شاهین بندر عامری، داماش گیلان و دریا بابل با ۲۳ امتیاز و شهرداری آستارا با ۲۴ امتیاز حضور دارند.

کد خبر 6095308

دیگر خبرها

  • شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند