Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@03:35:19 GMT

باغ رضوان ارومیه روز عرفه تعطیل است

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۴۵۱۲

باغ رضوان ارومیه روز عرفه تعطیل است

گروه استان‌ها- مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه گفت: به منظور اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از ابتلای شهروندان به ویروس کرونا ورودی باغ رضوان ارومیه همچنان بسته است و شهروندان در روز عرفه عید قربان به این آرامستان مراجعه نکنند. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام امیرعباس عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار  تسنیم در ارومیه اظهار داشت: به منظور اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از ابتلای شهروندان به ویروس کرونا، ورودی باغ رضوان ارومیه همچنان بسته است و شهروندان در روز عرفه عید قربان به این آرامستان مراجعه نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ضرورت همدلی و همکاری زائران اهل قبور با مسئولان در اجرای این تصمیم افزود:در حال حاضر هر گونه تجمع در باغ رضوان این شهر ممنوع بوده و در صورت مشاهده با آن برخورد می‌شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه، در صورت وجود فوتی عادی نیز تنها اقوام درجه یک در حد چهار نفر اجازه ورود به باغ رضوان دارند گفت: از شهروندان درخواست می‌شود تا به خاطر خانواده خود و مردم به باغ رضوان مراجعه نکنند و مراسم و فاتحه‌خوانی را از راه دور انجام دهند.

از گوشه و کنار اصفهان| فرصت زیارت اهل قبور ‌در آرامستان باغ رضوان مهیا شد / هشدار پلیس به رانندگان برای مخدوش کردن پلاک خودرووسعت آرامستان باغ رضوان ارومیه ‌2 برابر ‌می‌شود

وی ضمن تقدیر از زحمات بی دریغ و خدمات ایثارگرانه کارکنان این سازمان در انجام امور مربوط به متوفیان مبتلا به بیماری‌های واگیردار در بخش‌های مختلف پذیرش، غسل، کفن، اقامه نماز میت و خاکسپاری افزود: کارمندان آرامستان‌ها که آخرین حلقه این زنجیر هستند به شدت مغفول مانده است و هیچ‌ کس از آن‌ها و زحمات تلخ و رنج‌آوری که متحمل می‌شوند سخن نمی‌گوید.

عابدینی تصریح کرد: خدمات خالصانه و بدون چشم داشت نیروهای این سازمان در تغسیل و تدفین فوت شدگان کرونا، کاهش آلام بازماندگان جان باختگان بیماری کرونا را در پی دارد که باید توسط رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما به تصویر کشیده شود.

ماهانه 300 نفر در در آرامستان ارومیه دفن می شود

وی گفت: در ماه حدود 300 نفر در آرامستان ارومیه دفن می شود که بر اساس آمار بیشترین عامل فوت بیماری های قلبی و سرطان است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه با اشاره به اقدامات سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه در سال گذشته خاطرنشان کرد: مهمترین و ارزشمندترین اقدام سازمان آرامستان ها اتمام عملیات ساخت گنبد مرقد مرحوم شیخ غلامرضا حسنی بود که این بنا دارای چهار طاق ورودی از چهار طرف و گنبد میانی بوده و زیربنای آن حدود 60 متر مربع است.

انتهای پیام/ 7548/ح

R7548/P/S6,48/CT1 بیشتر بخوانید... گزارش ویدئویی| روزهای سخت و شرایط قرمز کرونایی زنجان در غفلت مسئولان / تجمع ‌زیاد جمعیت در آرامستان‌ها‌ از گوشه و کنار خراسان رضوی|از مسدود شدن ورودی آرامستان‌ها تا بستری روزانه ۲۳۱ نفر در مشهد وضعیت کنونی باغ رضوان ارومیه متناسب با نیاز شهر نیست قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش ویدئویی| روزهای سخت و شرایط قرمز کرونایی زنجان در غفلت مسئولان / تجمع ‌زیاد جمعیت در آرامستان‌ها‌ از گوشه و کنار خراسان رضوی|از مسدود شدن ورودی آرامستان‌ها تا بستری روزانه ۲۳۱ نفر در مشهد وضعیت کنونی باغ رضوان ارومیه متناسب با نیاز شهر نیست پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۲ طرح ۲فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند/ تدوین بسته جامع برای ۵ دهک پایین جامعه ۳ فکری: از روز اول به شرافت و عملکرد فنی بازیکنان نساجی اعتقاد داشتم/ نمی دانم چرا به فولادی‌ها دستور اتلاف وقت داده می‌شود! ۴ رئیس یکی از‌ ادارات شهرستان مرودشت دستگیر شد ۵ گرم‌ترین روز سال خوزستان را تا پایان هفته به تعطیلی کشاند ۶ پورموسوی: شکست فوتبال ایران به خاطر مصلحت‌اندیشی، فرار از قانون و ترس از برخی تیم‌هاست/ آقای صالحی! صد درصد اشتباه کردی ۷ نامجومطلق: خودی‌ها به تیم ما فشار روانی وارد می‌کنند/ از پیشکسوتان استقلال انتظار حمایت داریم ۸ موفقیتی دیگر از دانشمندان ایرانی‌ /‌ کیت استخراج ژنوم ویروس ۱۹ ـ Covid‌ به تولید انبوه رسید مهمترین اخبار استانها قدردانی تولیت آستان قدس از موضع‌گیری خوب رئیس جمهور برای ‌‌برگزاری ‌عزاداری محرم / میزبان عزاداران ‌خواهیم‌ بود رئیس بنیاد مسکن کشور: "خانه‌های کپری" برچیده می‌شود / اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی درخواست علمای برجسته اهل‌سنت کردستان از مردم / دیدو بازدیدهای عیدقربان را تعطیل کنید گزارش| سنگ‌اندازی شهرداری زنجان در اجرای نخستین پایانه صادرات محصولات کشاورزی شمالغرب کشور مهمترین اخبار تسنیم ثبت‌نام ۱.۴ میلیون نفر برای وام ودیعه مسکن/سابقه سکونت ۵ ساله جزو شروط ثبت‌نام نیست مرکز آمار: ایران چهارمین کشور پرتورم جهان شد/ صعود قیمت ۴۷۵ کالا با نرخ متوسط ۲۶ درصد آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۶۱۰۰۰ آمریکایی در ۲۴ ساعت گذشته + جدول آخرین تغییرات سفته و برات الکترونیکی در راه است/ کرونا فرصتی برای توسعه اقتصاد هوشمند در کشور درخواست علمای برجسته اهل‌سنت کردستان از مردم / دیدو بازدیدهای عیدقربان را تعطیل کنید درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان آرامستان های شهرداری سازمان آرامستان ها باغ رضوان ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۴۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز کارگر برای کارگران تعطیل است

کارگران مشمول قانون کار روز کارگر امسال بر اساس قانون کار مانند سال‌های گذشته تعطیل هستند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در ماده 63 قانون کار جمهوری اسلامی ایران روز 11 اردیبهشت ماه هر سال به مناسبت روز کارگر ثبت شده است. امسال روز کارگر در تاریخ جهانی 12 اردیبهشت ماه است که این روز برای تمام کارگران مشمول قانون کار تعطیل رسمی به حساب می‌آید.

طبق ماده 63 قانون کار، کارفرمایان حق به کارگیری کارگران خود را در این روز ندارند، مگر آنکه حضور آنان با توافق کارگر و پرداخت اضافه‌کاری روز تعطیل میسر شود.

بنابراین، هفته جاری روز سه شنبه 11 اردیبهشت مطابق قانون کار جمهوری اسلامی روز کارگر و  چهارشنبه مصادف با 12 اردیبهشت‌ماه روز جهانی کارگر است که یکی از این دو روز  برای تمام کارگران مشمول قانون کار تعطیل رسمی باید منظور شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • روز کارگر برای کارگران تعطیل است
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • «روز کارگر» تعطیل رسمی است
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان