Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-08@16:39:50 GMT

قیمت رسمی انواع ارز امروز سه شنبه ۷ مرداد ۹۹

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۵۲۴۸

قیمت رسمی انواع ارز امروز سه شنبه ۷ مرداد ۹۹

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران امروز (سه‌شنبه، ۷ مرداد) نرخ رسمی ۴۷ ارز عمده بین‌المللی را اعلام کرد که از این میان ۱۹ ارز شاهد افزایش قیمت و ۲۰ ارزش با کاهش ارزش مواجه بودند. نرخ سایر ارزها نیز امروز ثابت بود.

بر این اساس هر دلار آمریکا ۴۲ هزار ریال، هر پوند انگلیس ۵۴ هزار و ۸ ریال و هر یورو ۴۹ هزار و ۲۸۱ ریال نرخ گذاری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین در تابلوی بانک مرکزی، هر فرانک سوییس ۴۵ هزار و ۵۶۴ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۷۹۹ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۶۰۷ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۶۲۲ ریال، روپیه هند ۵۶۲ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۲۰۹ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۱۷۵ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۷۸۸ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۱۹ ریال و هر ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۲ ریال قیمت‌گذاری شد.

علاوه براین هر دلار کانادا ۳۱ هزار و ۴۲۳ ریال، دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۹۹۷ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۵۵۹ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۱۱۸ ریال، روبل روسیه ۵۸۷ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۳۹ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۹۸۰ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۱ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۴۴۵ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۵۶ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۶۲ ریال، کیات میانمار (برمه) ۳۱ ریال، یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۹۴۲ ریال، یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۱۱ ریال و دینار لیبی ۳۰ هزار و ۲۰۶ ریال قیمت خورد.

امروز هر یوان چین ۶ هزار و ۱ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۳ هزار و ۳۶۳ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۸۹۰ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۱۰۳ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۱۳۶ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۶۴۲ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۸۹۱ ریال، افغانی افغانستان ۵۵۰ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۷ هزار و ۵۷۷ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۱۹ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۵ هزار و ۳۲۵ ریال، سامانی تاجیکستان ۴ هزار و ۱۰۱ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و یک ریال ارزش‌گذاری شد.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت دلار قیمت یورو پارسی خبر بانک مرکزی نرخ ارز ۴ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۹

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۴۰۸ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 3 میلیون و 408 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 38 میلیون و 300 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 41 میلیون و 300 هزار تومان است.

قیمت جهانی طلا امروز 1403/02/19

 

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 23 میلیون و 700 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 15 میلیون و 100 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 7 میلیون و 200 هزار  تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 14 میلیون و 765 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 2317 دلار است.

قیمت روز ارزهای مبادله ای/ دلار ثابت ماند

 

در معاملات امروز (چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به نرخ 44 هزار و 783 تومان و حواله دلار نیز به نرخ 41 هزار و 814 تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به 48 هزار و 225 تومان و نرخ حواله یورو نیز به 45 هزار و 27 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 194 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 385 تومان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
  • نرخ ارز امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۸ اردیبهشت
  • نرخ ارز امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • قیمت قالب فلزی لبه ۵ با قیمت دلار بالا رفت؟!
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۷ اردیبهشت