Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته بین المللی المپیک از تلاش قطر برای کسب میزبانی رقابت های المپیک ۲۰۳۲ استقبال کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس باخ در خصوص پیوستن قطر به جمع کشورهای علاقمند به میزبانی از بازی‌های المپیک تابستانی اظهار داشت: بسیار خوشحال هستیم که از همین حالا کشورها توجه جدی به میزبانی از المپیک 2032 نشان می‌دهند و از 12 سال قبل در حال تلاش برای کسب این میزبانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته بین المللی المپیک ادامه داد: ما با کشورهای مایل به میزبانی این رویداد مذاکره و گفت‌وگو کردیم و در این بین از تمایل قطر برای میزبانی این رویداد نیز به گرمی استقبال می‌کنیم.

لیگ ستارگان قطر| شکست تیم پورعلی‌گنجی در دیداری حساس

قطر پس از میزبانی موفق بازی‌های آسیایی، همچنین تدارک میزبانی جام جهانی 2022 برای کسب میزبانی بازی‌های المپیک در سال 2032 تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جام جهانی قطر اخبار "قطر" المپیک بیشتر بخوانید... قطر به دنبال میزبانی المپیک قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... قطر به دنبال میزبانی المپیک واژه های کاربردی مرتبط جام جهانی قطر اخبار "قطر" المپیک پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ هافبک لیورپول رسماً هم‌تیمی جهانبخش شد ۲ فروزان: ۱۵ ماه و ۱۵ روز به من ظلم شد/ استقلال همه حملاتش را برای ما نگه داشته بود! ۳ فکری: از روز اول به شرافت و عملکرد فنی بازیکنان نساجی اعتقاد داشتم/ نمی دانم چرا به فولادی‌ها دستور اتلاف وقت داده می‌شود! ۴ لیگ برتر فوتبال| صعود شاگردان مجیدی به رده دوم با برتری مقابل پارس جنوبی/ استقلالی‌ها در پی ۲ عنوان ویژه ۵ طعنه بونوچی به مدیران لاتزیو پس از قهرمانی یوونتوس ۶ آرتور از بازگشت به بارسلونا برای شرکت در لیگ قهرمانان خودداری کرد/ تهدید به محرومیت سنگین از سوی کاتالان‌ها ۷ بارسلونا به دلیل مشکلات مالی، برای تمدید قرارداد لنگله دست نگه داشت ۸ پورموسوی: شکست فوتبال ایران به خاطر مصلحت‌اندیشی، فرار از قانون و ترس از برخی تیم‌هاست/ آقای صالحی! صد درصد اشتباه کردی مهمترین اخبار ورزشی رمضانی: آنهایی که برای به‌هم ریختن استقلال خط می‌دهند، حواس‌شان را جمع کنند/ جواب تک‌تک آنها را می‌دهم مناجاتی: مسئولانی که فقط حقوق می‌گیرند و ناهار می‌خورند باید فکری کنند/ در رده‌های پایه آب از سرچشمه گل‌آلود است هاشمی: بچه‌های ما حدوداً ۴ ماه است که از تمرین واقعی دور بودند/ هیچ وقت در ایران فشنگ کافی نداشتیم تیم منتخب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال مهمترین اخبار تسنیم «عیار ۱۵»|پیش‌بینی افزایش ۱۰۰درصدی صادرات ایران به عربستان و بحرین/ صادرات ۱۰۰میلیارد دلاری محقق می‌شود؟ سفر برایان هوک به انگلیس برای مذاکره درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران ثبت‌نام ۱.۴میلیون نفر برای وام ودیعه مسکن/ سابقه سکونت ۵ساله جزو شروط ثبت‌نام نیست مرکز آمار: ایران چهارمین کشور پرتورم جهان شد/ صعود قیمت ۴۷۵ کالا با نرخ متوسط ۲۶درصد آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۶۱۰۰۰ آمریکایی در ۲۴ ساعت گذشته + جدول آخرین تغییرات درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی قطر اخبار قطر المپیک جام جهانی قطر اخبار قطر المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک

علی امینی و ریحانه رضایی دو ملی پوش شمشیربازی اصفهان به رقابت‌های انتخابی المپیک زون آسیا اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مسابقات زون آسیا آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا به حساب می‌آید که با حضور نمایندگان کشورهای مختلف در فجیره امارات برگزار می‌شود. قهرمان مسابقات در هر اسلحه صاحب سهمیه خواهد شد.

علی امینی و ریحانه رضایی ملی‌پوشان استان اصفهان به عنوان تنها نمایندگان ایران در اسلحه فلوره آقایان و اپه بانوان نیز روز گذشته به این رقابت اعزام شدند. رقابت ملی‌پوشان اصفهانی جهت کسب سهمیه المپیک فردا یکشنبه _نهم اردیبهشت_ آغاز خواهد شد.

کد خبر 748361

دیگر خبرها

  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم به میزبانی ۳ شهر
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهیمه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی