Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از تبدیل وضعیت کرونا در قم به مرحله هشدار خبر داد و گفت: رنگ قم از زرد به نارنجی تبدیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمدرضا قدیر در گفت‌وگو با خبرنگاران از تبدیل وضعیت کرونا در قم به مرحله هشدار خبر داد و اظهار داشت: متأسفانه استان قم به مرحله هشدار رسیده و به رنگ نارنجی درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به افزایش تعداد بیماران سرپایی و بستری گفت: به دنبال این افزایش، قم وارد مرحله هشدار شده و زنگ خطر به صدا درآمده است.

وی خاطرنشان کرد: از مردم عزیز قم تقاضا داریم با زدن ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، عدم حضور در تجمعات و مراسم عروسی و عزا در مبارزه با کووید 19 به کادر سلامت یاری رسانند.

افزایش 5 برابری مبتلایان به کرونا در قم / رشد تست‌های مثبت به 50 درصد رسیدوضعیت کرونا در قم زرد شد/ همچنان در موج اول بیماری هستیم/ کاهش اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی مردمزنگ خطر پیک دوم شیوع کرونا در قم به صدا در آمده است/تمام مراکز درمانی در آماده‌باش هستند

قدیر با بیان اینکه در حال حاضر حدود 295 نفر بستری مشکوک به کرونا در بیمارستان‌ها هستند، تصریح کرد: حال 61 نفر از این بیماران وخیم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه وضعیت بیماران کرونایی در استان قم روزانه در حال افزایش است و با شتاب به منطقه با وضعیت قرمز و اعمال محدودیت‌ها نزدیک می‌شویم.

انتهای پیام/451/ ع

R7854/P/S6,62/CT11 بیشتر بخوانید... بسته‌های معیشتی بین ۱۸۰ مداح آسیب‌دیده از کرونا در قم توزیع شد برگزاری آئین عروسی، عزا و مسافرت سه عامل افزایش انتقال کرونا در قم است ‌روند صعودی کرونا در قم/ همه بیمارستان‌ها ‌بیماران مبتلا و مشکوک را پذیرش می‌کنند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بسته‌های معیشتی بین ۱۸۰ مداح آسیب‌دیده از کرونا در قم توزیع شد برگزاری آئین عروسی، عزا و مسافرت سه عامل افزایش انتقال کرونا در قم است ‌روند صعودی کرونا در قم/ همه بیمارستان‌ها ‌بیماران مبتلا و مشکوک را پذیرش می‌کنند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۲ طرح ۲فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند/ تدوین بسته جامع برای ۵ دهک پایین جامعه ۳ فکری: از روز اول به شرافت و عملکرد فنی بازیکنان نساجی اعتقاد داشتم/ نمی دانم چرا به فولادی‌ها دستور اتلاف وقت داده می‌شود! ۴ رئیس یکی از‌ ادارات شهرستان مرودشت دستگیر شد ۵ پورموسوی: شکست فوتبال ایران به خاطر مصلحت‌اندیشی، فرار از قانون و ترس از برخی تیم‌هاست/ آقای صالحی! صد درصد اشتباه کردی ۶ نامجومطلق: خودی‌ها به تیم ما فشار روانی وارد می‌کنند/ از پیشکسوتان استقلال انتظار حمایت داریم ۷ رئیس بنیاد مسکن کشور: "خانه‌های کپری" برچیده می‌شود / اختصاص ۱۰هزار میلیارد تومان برای مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی ۸ گرم‌ترین روز سال خوزستان را تا پایان هفته به تعطیلی کشاند مهمترین اخبار استانها قدردانی تولیت آستان قدس از موضع‌گیری خوب رئیس‌جمهور برای ‌‌برگزاری ‌عزاداری محرم/ میزبان عزاداران ‌خواهیم‌ بود روایت تسنیم از نوعروسی که در جمعه‌خونین سال ۶۶ به‌دست ‌آل‌سعود به شهادت رسید + فیلم گزارش| موانع تاخیر ازدواج از سوی والدین؛ راهکار رفع این موانع چیست؟ بحران آب در سرزمین آب‌های روان / ‌چرا آب رودخانه بشار ‌به ‌دریا می‌ریزد؟ مهمترین اخبار تسنیم «عیار ۱۵»|پیش‌بینی افزایش ۱۰۰درصدی صادرات ایران به عربستان و بحرین/ صادرات ۱۰۰میلیارد دلاری محقق می‌شود؟ سفر برایان هوک به انگلیس برای مذاکره درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران ثبت‌نام ۱.۴میلیون نفر برای وام ودیعه مسکن/ سابقه سکونت ۵ساله جزو شروط ثبت‌نام نیست کاربران صهیونیست: حزب‌الله خواسته‌هایش را به ما دیکته می‌کند/ نتانیاهوی فاسد با آتش‌بازی به دنبال فریب است مرکز آمار: ایران چهارمین کشور پرتورم جهان شد/ صعود قیمت ۴۷۵ کالا با نرخ متوسط ۲۶درصد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وضعیت کرونا در قم قم به مرحله هشدار کرونا در قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۵۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: بازرسی‌های آژانس مستمرا در چارچوب پادمان از سایت‌های هسته‌ای ایران در حال انجام است. ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم.

وی افزود: همواره در خصوص مسائل پادمانی با آژانس در حال گفتگو و تعامل هستیم. از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که امیدواریم به زودی حل شود.

اسلامی تاکید کرد: از نظر ما بیانیه اسفند ۱۴۰۱ همچنان پابرجاست. گروسی دیدارهایی در ایران دیدارهایی خواهد داشت و با بنده هم مذاکراتی انجام خواهد شد

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مطمئنیم این گفتگو کمک می کند ابهامات بیشتر و بیشتر برطرف شودو بتوانیم در چارچوب پادمان و ان پی تی روابط مان را با آژانس تقویت بکنیم.
اسلامی تاکید کرد: بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز هستند برای بازرسی در ایران حضور داشته باشند.

کد خبر 848651 منبع: فارس برچسب‌ها رافائل گروسی هسته‌ای - آژانس بین‌المللی انرژی اتمی محمد اسلامی - رئیس سازمان انرژی اتمی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟
  • تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • یافته‌های پژوهشگران برای افزایش ظرفیت دیالیز برای بیماران
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • هشدار پلیس نسبت به استفاده از این دو وسیله تزیینی در خودروها
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • هوش مصنوعی زندگی‌ها را نجات می‌دهد/ کاهش ۹۰ درصدی مرگ و میر بیماران قلبی