Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب سنگ سفیدی گفت: سابقه دشمنی آمریکا با مردم ایران طولانی است و حضور آنها در کشورهای منطقه باعث ناامنی شده و اقدام اخیر در تعرض به هواپیمای مسافربری کشور ما غیرقانونی و محکوم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب سنگ سفیدی، مربی سابق کیک بوکسینگ کشور در گفت و گو با  خبرنگار عصر همدان؛ در رابطه با تهدید هواپیمای مسافربری کشورمان توسط آمریکایی ها گفت: حضور نیروهای آمریکایی در منطقهغیرقانونی و باعث ایجاد بی ثباتی و ناامنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: دشمنی آمریکایی ها با ملت ایران سابقه طولانی دارد و آنها نشان داده اند که همواره در حال ایجاد مشکل و آشوب در منطقه هستند.

مربی سابق تیم ملی کیک بوکسینگ افزود: آمریکا از اول انقلاب به دلیل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و قطع شدن منافع و دست خود از این کشور به دشمنی با ایران پرداخت و این دشمنی بیش از ۴ دهه است که ادامه دارد.

سنگ سفیدی با محکومیت تعرض به هواپیمای مسافربری کشورمان در آسمان لبنان گفت: آمریکایی ها ادعاهای حقوق بشری دارند ولی جان مردم منطقه را در حوادث گوناگون به خطر می اندازند و در این مورد نیز جان مسافران این هواپیما را به خطر انداختند و از حقوق بشر هم حرف می زنند.

این ورزشکار نهاوندی اظهار داشت: حضور آمریکا بدون اجازه و رضایت مردم کشورهای سوریه و عراق دلیلی محکمی بر عدم مشروعیت حکومت آمریکا و سیاست های غلط آنها در منطقه است.

وی ادامه داد: مردم منطقه از آمریکا نفرت دارند و آمریکایی ها تلاش می کنند این حقیقیت را پنهان کنند و از طرف دیگر از ظهور قدرتی جهانی به نام جمهوری اسلامی ایران که مدافع حقوق مظلومان جهان است هراس دارند.

مربی سابق کیک بوکسینگ کشور افزود: آمریکایی ها تلاش می کنند در سازمان های جهانی و در منطقه چهره ی ایران را خراب جلوه بدهند در حالی که واقعیت برعکس این است.

سنگ سفیدی با اشاره به جنایت های آمریکا در دنیا گفت: آمریکا در طول تاریخ جنایات زیادی در جهان و ایران مرتکب شده است.

 وی با برشمردن این جنایات ادامه داد: کمک به صدام در جنگ تحمیلی، حمله ی موشکی به هواپیمای مسافربری ایران و شهادت بیش از ۲۹۰ هم وطن و آخرین جنایت آنها نیز شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله این دشمنی ها است.

مربی سابق کیک بوکسینگ کشور اظهار داشت: این جنایات با همکاری صهیونیست ها و هم پیمانانش انجام می شود و هدف آنها غارت منابع کشورها است.

وی افزود: آنها به هواپیمای مسافربری ما که طبق قانون و در مسیری مشخص در حال پرواز بوده تعرض می کنند و موجب وحشت زنان و کودکان این پرواز می شوند که این اقدام محکوم  و نشان ضعف آنها است.

سنگ سفیدی در پایان گفت: امروز ایران عزیز با هدایت های رهبر معظم انقلاب و با اقتدار در مقابل دشمنان ایستاده است و از ملت های مظلوم منطقه حمایت می کند و آمریکایی ها باید بدانند در منطقه جایی ندارند و روز به روز در حال ضعیف شدن هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هواپیمای مسافربری آمریکایی ها کیک بوکسینگ مربی سابق سنگ سفیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

: تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم

 حجت الاسلام علی موحدی راد  اظهار کرد: زمانی که برای آئین معارفه به سیستان و بلوچستان رسیدم مردم این استان با چهره های بشاش و مصمم و با آغوش گرم به استقبال بنده آمدند انصافا احساس کردم به وطنم برگشته ام، با توجه به اینکه مردم هر استانی می‌خواهند مدیری که منصوب می‌شود از خودشان باشد بنده نیز سعی می‌کنم به صورت مضاعف و بیش از یک هموطن در این استان کار و تلاش کنم چرا که مردم صبور، فهیم، ولایتمدار، قانع و بصیر استان شایسته خدمات بیشتری هستند.

وی بیان کرد: اولین و بزرگترین مولفه در توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در سیستان و بلوچستان بحث امنیت است، به اصطلاحی سرمایه ترسو است زمانی‌که در رسانه ها اعلام می شود امروز قرار است اتفاقی بیفتد بازار طلا، دلار دچار نوساناتی می‌شود که این امر را در همه دنیا مشاهده می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان عنوان کرد: پس از برخی از اتفاقات اخیر در استان متاسفانه برخی از سرمایه گذاران سرمایه خود را از این منطقه خارج کردند همچنین برخی از سرمایه گذاران هم که قصد سرمایه گذاری در این استان را داشتند فعلا از این اقدام منصرف شدند تا ببینند اوضاع این استان چگونه پیش خواهد رفت.

وی با بیان اینکه خروج سرمایه از سیستان و بلوچستان نبود اشتغال، فقر، بیکاری، جرم، جنایت و زندان را به دنبال دارد تصریح کرد: اگر کسی ادعا دارد من بلوچ یا سیستانی هستم باید دست به دست هم امنیت استان را پایدار کنند.

حجت الاسلام موحدی راد خاطرنشان کرد: کسی که از ترور و تروریست حمایت می‌کند و حاضر نیست یک سری از اقدامات را محکوم کنند به دورغ و کذب نام بلوچ را می‌آورند اگر عزت مردم بلوچ و سیستانی را بخواهند قطعا این اقدامات را محکوم و در برابر آن سکوت نمی‌کنند.

وی گفت: برخی از افراد از یکسری موضوعاتی که در استان اتفاق می افتد در برخی از مناطق حمایت می‌کنند این نظام؛ نظام صبور و مقتدری است باید از روزی ترسید که آن روی سکه را به شما نشان دهند.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بیان کرد: اسرائیل و آمریکا عملیات خود را مخفیانه، آرام و بی سر و صدا انجام می‌دهند که بعد صدای آن به گوش دیگران می‌رسد اما بعد از واقعه کنسولگری ایران، از رهبر معظم انقلاب گرفته تا سایر رده‌های نظامی و انتظامی همه مردم اعلام کردند این اقدام را بی جواب نمی‌گذارند.

وی تصریح کرد: اسرائیل، آمریکا، فرانسه، انگلیس، دولت های غربی و اروپایی با همکاری بعضی از کشورهای عربی بی غیرت آمدند دست به دست هم دادند که اجازه ندهند حریم هوایی و زمینی فلسطین که به دست رژیم غاصب افتاده مورد هجمه و حمله قرار گیرد.

حجت الاسلام موحدی راد بیان کرد: در گذشته اگر آمریکا می‌گفت ناو جنگی خود را می‌خواهد به حرکت در بیاورد در بعضی از کشورها دولتی هایشان و رئیس جمهورها عوض می‌شدند اما ایران رژیم غاصب صهیونستی را تنبیه کرد و هدف ایران تخریب و یا کشته شدن افراد نبوده بلکه می‌خواستیم به دشمنان بفهمانیم صبر و شکیبایی این نظام حد و حدودی دارد همچنین می‌خواستیم به دشمنان بفهمانیم این لایه های شما در قبال هوشمندی و اقتدار سربازان پر افتخار این نظام چیزی نیست.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتداری که دارد، همه دنیا را مات و مبهوت اقتدار خود کرد که می‌تواند در مقابل خود فروخته‌ها کوتاه نیاید اما این صبر از سر تعقل و هوشمندی است که شاید افراد غفلت زده به آغوش نظام برگردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • حمایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از دانشجویان آمریکایی
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • رمزگشایی از سیگنال‌های برجامی آمریکایی‌ها پس از عملیات وعده صادق/ آیا ایران به دنبال تغییر در دکترین ساختن بمب اتمی است؟
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه