Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نیازی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره فعالیت‌های پژوهشی و دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی تا پایان شهریور ماه سال جاری اظهار کرد: اکنون کلیه آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی فعال و دانشجویان و پژوهشگران درحال انجام امور پژوهشی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با رعایت و الزام پروتکل‌های بهداشتی براساس بخشنامه سازمان مرکزی، دانشجویان کارشناسی نیز با ثبت اسامی و برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده به‌صورت محدود، دروس آزمایشگاهی را سپری می‌کنند. فاصله‌گذاری اجتماعی در آزمایشگاه‌ها به‌شدت نظارت می‌شود و بیش از 5 نفر در این آزمایشگاه‌ها نمی‌توانند حضور پیدا کنند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی بیان کرد: رویدادها و همایش‌های پژوهشی نیز از چندین ماه گذشته در سطح کشور لغو شده است یا در سایر بسترها مانند وِب یرگزار می‌شود. برگزاری دو همایش پژوهشی به‌صورت وبینار نیز برای نیمسال اول سال 99 پیش‌بینی می‌شود.

نیازی از افت کیفیت و کمیت رویدادهای پژوهشی و فناوری در ماه‌های گذشته خبر داد و گفت: برگزاری «کارگاه‌های پژوهشی و آموزشی» برای دانشجویان به‌صورت مجازی در دستور کار دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی و استان تهران قرار دارد. کارگاه ایمنی و بهداشت حرفه‌ای نیز از جمله این کارگاه‌ها است که در بستر آموزشی «دان» دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: باید پذیرفت که قسمتی از فعالیت‌های پژوهشی و فناوری به‌خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ امنیت بهداشتی و جانی دانشجویان تحت تأثیر قرار گرفته است. به‌طور مثال دیگر نمی‌توان استارت‌آپ‌هایی با حضور یکصد نفری دانشجویان و کادر اجرایی برگزار کرد و این شرایط قابل کنترل نیست.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی عنوان کرد: جلسات و رایزنی‌هایی با دانشکده مدیریت و فنی مهندسی صورت گرفته تا بستر مجازیِ برگزاری استارت‌آپ‌ها طراحی و پیاده‌سازی شود.

انتهای پیام/

358 / 167 سامانه دان کارگاه های بهداشتی و ایمنی علی نیازی دانشگاه آزاد تهران مرکز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علی نیازی دانشگاه آزاد تهران مرکز واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد کارگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۶۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، عاطفه زارعی صبح سه‌شنبه با بیان اینکه استان همدان با توجه به ظرفیت‌های ادبی که دارد گهواره ادبیات کودک و نوجوان ایران به حساب می‌آید اظهار کرد: دومین دوره جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان دوست من کتاب از آبان ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد و آثار بسیاری از سراسر استان‌های کشور به دبیرخانه رسید.

وی افزود: هیأت داوران این جشنواره از اساتید برجسته ادبیات کودکان و نوجوان چون مصطفی رحماندوست، محمدرضا یوسفی، افسانه شعبانژاد، بابک نیک طلب، غلامرضا بکتاش، حامد محقق، محمود پوروهاب تشکیل شده که از افتخارات ایران اسلامی به حساب می‌آیند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: آیین اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح در محل سالن ابن سینا همدان واقع در بلوار مفتح با حضور برگزیدگان، علاقمندان و چهره‌های شاخص ادبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز سه‌شنبه نیز دو کارگاه آموزشی شعر و داستان در محل کتابخانه مرکزی همدان برگزار می‌شود ادامه داد: کارگاه آموزشی شعر با حضور مصطفی رحماندوست، غلامرضا بکتاش و کمال شفیعی و کارگاه آموزشی داستان با حضور محمدرضا یوسفی، بهناز ضرابی‌زاده و مونا اسکندری ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6093044

دیگر خبرها

  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • تصمیمی برای تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد اتخاذ نشده است
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری