Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی نجف قلیزاده، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نیر در بازدید از محور کورائیم با بیان اینکه بهسازی و بهبود راه‌های روستایی برای پابرجا نگه داشتن روستا‌ها بعنوان مرکز تولید از اولویت‌های اصلی راهداری است.
او افزود: در مدت یاد شده راهداران زحمتکش شهرستان نیر ۲۴۰ هزار متر مربع از راه‌های شنی این شهرستان را تسطیح و رگلاژ کرده و همچنین بیش از ۸ هزار متر مکعب از راه‌های شنی و شانه جاده‌ها را شن ریزی انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نیر با اشاره به اینکه در ۴ ماهه گذشته راهداران بیش از ۲ هزار متر مکعب عملیات ریزش برداری در حریم راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان نیر انجام داده اند تصریح کرد: در مدت یاد شده بیش از ۱۰ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری در زمین‌های دج نیز انجام شده است.
نجف قلیزاده در جهت ارتقای ایمنی راه خط کشی ۲۹ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان را در ۴ ماهه گذشته یادآور شد و اظهار کرد: در مدت یاد شده راهداران با استفاده از آسفالت سرد و گرم ۶ هزار و صد متر مربع از جاده‌های این شهرستان را لکه گیری کرده اند.
او از شناسایی، قلع و قمع و جلوگیری از ۸ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در شهرستان نیر خبر داد و بیان کرد: با فعالیت گشت راهداری در محور‌ها تاکنون ۱۶۰ عدد از تابلو و علائم معیوب و فرسوده از سطح جاده‌های شهرستان نیر برچیده شده و ۱۰۲ مورد مجوز ساخت و ساز نیز صادر شده است.
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نیر بازسازی ۳۷۰ عدد تابلو‌های فرسوده و صدمه دیده، نصب ۳۴۰ عدد تابلو‌های انتظامی و اخطاری، نصب ۵۰ متر مربع تابلو‌های اطلاعاتی، رنگ آمیزی هزار و ۶۰۰ عدد از پایه تابلوها، نگهداری و تجهیز ۱۰ عدد از چراغ‌های چشمک زن و تنظیم ۴۴۰ کیلومتر از قنو‌ها را از اقدامات مهم راهداری شهرستان نیر در ۴ ماهه گذشته برشمرد و بیان کرد: در مدت یاد شده راهداران ۴۰۰ عدد بازتاب ایمنی در محور‌های مواصلاتی شهرستان نیر نصب کرده اند.
نجف قلیزاده از انجام ۶۲۰ کیلومتر باند برفروبی در فصول بارش توسط نیرو‌های راهداری زمستانی در این شهرستان خبرداد و گفت: راهداران با استقرار شبانه روزی در راهدارخانه‌ها با استفاده از ۱۵۰ تن نمک پاشی نسبت به بازگشایی راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان در اسرع وقت بعد از بارش‌ها اقدام کرده اند.
انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری اردبیل حمل و نقل جاده ای بهسازی راه ها مدت یاد شده شهرستان نیر هزار متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۶۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: انسداد محور بندر امام خمینی(ره)_آبادان رفع و تردد در این محور روان است.

محمد جولانژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا از خوزستان اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۹ شب گذشته (جمعه ۱۴ اردیبهشت) محور بندر امام به آبادان در محدوده شهرستان شادگان به علت بارش شدید و افتادن تعدادی دکل برق فشار قوی مسدود شده بود.

وی افزود: با تلاش نیروهای راهداری و پلیس راه ترافیک ایجاد شده به در محور، به باند مقابل هدایت شدمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط راهداران و اداره برق، دکل‌های آسیب دیده جمع آوری و محور پس از چند ساعت شب گذشته بازگشایی شد.

جولانژاد بیان کرد: در حال حاضر تردد در محور بندر امام خمینی (ره) _آبادان روان است.

کد خبر 750559

دیگر خبرها

  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند