Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@04:24:43 GMT

۱۰۰ طرح ترابری در جنوب استان کرمان اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۶۵۶۱

۱۰۰ طرح ترابری در جنوب استان کرمان اجرا می شود

گروه استان‌ها- مدیرکل صمت جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ طرح ترابری در جنوب استان کرمان آغاز شده که به طور میانگین پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد دارند گفت: امیدواریم تا پایان سال این پروژه‌ها به اتمام برسند - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، میثم مروجی‌فرد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود 5 تا 6 هزار خرما سال گذشته در سرخانه‌های جنوب استان کرمان اظهار داشت: با توجه به حجم بالای محصول خرمای جنوب استان هر ساله مقداری خرما به دلایلی از جمله عدم تمایل فروشنده، نداشتن بازار فروش و یا قیمت محصول در سردخانه‌ها می‌ماند و با سال بعد به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال شرایط عرضه مستقیم خرما در سراسر کشور برای کشاورزان فراهم شد و این زمینه هنوز هم فراهم است گفت: ستاد تنظیم بازار امسال قیمتی برای فروش خرما مشخص کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان به دیدار استاندار کرمان با سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد و افزود: صادرات محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان به روسیه و کشورهای اوراسیا در این دیدار بررسی و مقرر شد بدون تصمیم استان اقدامی در موضوع تعرفه صادرات خرما انجام نشود.

گلایه کامیون‌داران از عدم اجرای مصوبه شورای عالی ترابری توسط سازمان راهداریارتش آمادگی ترابری اقلام حمایتی رزمایش «کمک مومنانه» در منطقه کاشان را داردحضور بالگردهای ترابری سپاه برای امدادرسانی به سیل‌زدگان بلوچستان

وی با بیان اینکه از دیگر توافقات این دیدار خرید کامیون‌های یخچال‌دار به طور ویژه برای جنوب استان کرمان تا مشکلات صادرات محصولات جنوب استان کرمان به کشورهای روسیه و اوراسیا برطرف شود گفت: سازمان توسعه تجارت از 2 هزار میلیارد تومان منابعی که در اختیار دارد به این امر اختصاص دهد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه هر ساله قیمت حمل محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان در زمان اوج برداشت محصولات بالا می‌رود گفت: یکی از دلایل قیمت بالای حمل محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان سفر یک‌طرفه ماشین‌های حمل بار است.

مروجی‌فرد با عنوان اینکه بیش از 80 درصد کامیون‌های حمل بار جنوب استان کرمان بومی منطقه نبوده و همین مسئله هزینه تمام شده محصولات را افزایش می‌دهد بیان کرد: از 28 هزار کامیونی که محصولات کشاورزی در جنوب استان کرمان را در فصل برداشت حمل می‌کنند تنها 5 هزار کامیون بومی استان است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 100 طرح ترابری در جنوب استان کرمان آغاز شده که به طور میانگین پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد دارند گفت: امیدواریم تا پایان سال این پروژه‌ها به اتمام برسند.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط کشاورزی استان کرمان بیشتر بخوانید... ناوگان ترابری و پشتیبانی هلال‌احمر کردستان تقویت شود ‌اداره کل راه و ترابری استان سمنان در شاهرود ماندنی شد بیرجند| رئیس راه و ترابری ولایت فراه: اتاق تجارت مشترک بین ایران و افغانستان ایجاد شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ناوگان ترابری و پشتیبانی هلال‌احمر کردستان تقویت شود ‌اداره کل راه و ترابری استان سمنان در شاهرود ماندنی شد بیرجند| رئیس راه و ترابری ولایت فراه: اتاق تجارت مشترک بین ایران و افغانستان ایجاد شود واژه های کاربردی مرتبط کشاورزی استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۲ درخواست علمای برجسته اهل‌سنت کردستان از مردم / دیدو بازدیدهای عید قربان را تعطیل کنید ۳ طرح ۲فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند/ تدوین بسته جامع برای ۵ دهک پایین جامعه ۴ رئیس بنیاد مسکن کشور: "خانه‌های کپری" برچیده می‌شود / اختصاص ۱۰هزار میلیارد تومان برای مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی ۵ رئیس یکی از‌ ادارات شهرستان مرودشت دستگیر شد ۶ قدردانی تولیت آستان قدس از موضع‌گیری خوب رئیس‌جمهور برای ‌‌برگزاری ‌عزاداری محرم/ میزبان عزاداران ‌خواهیم‌ بود ۷ فکری: از روز اول به شرافت و عملکرد فنی بازیکنان نساجی اعتقاد داشتم/ نمی دانم چرا به فولادی‌ها دستور اتلاف وقت داده می‌شود! ۸ اقدامات فوری برای رفع مشکل آب منطقه "مراونه" خوزستان در حال اجراست مهمترین اخبار استانها قدردانی تولیت آستان قدس از موضع‌گیری خوب رئیس‌جمهور برای ‌‌برگزاری ‌عزاداری محرم/ میزبان عزاداران ‌خواهیم‌ بود زلزله ۴.۸ ریشتری کرمان را لرزاند روایت تسنیم از نوعروسی که در جمعه‌خونین سال ۶۶ به‌دست ‌آل‌سعود به شهادت رسید + فیلم گزارش| طعم تلخ محرومیت در استانی با ۵ مرز رسمی / چرا کرمانشاه هیچ بهره‌ای از اقتصاد مرزنشینی ندارد؟ مهمترین اخبار تسنیم مرحله نهایی رزمایش موشکی و دریایی سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز آغاز شد/ به‌کارگیری ماهواره نور برای اولین بار «عیار ۱۵»|پیش‌بینی افزایش ۱۰۰درصدی صادرات ایران به عربستان و بحرین/ صادرات ۱۰۰میلیارد دلاری محقق می‌شود؟ سفر برایان هوک به انگلیس برای مذاکره درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران ثبت‌نام ۱.۴میلیون نفر برای وام ودیعه مسکن/ سابقه سکونت ۵ساله جزو شروط ثبت‌نام نیست کاربران صهیونیست: حزب‌الله خواسته‌هایش را به ما دیکته می‌کند/ نتانیاهوی فاسد با آتش‌بازی به‌دنبال فریب است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشاورزی استان کرمان کشاورزی استان کرمان جنوب استان کرمان محصولات کشاورزی راه و ترابری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض دانشجویان دنیا از مقاوت ملت ایران برخواسته است

معاون رئیس جمهور، گفت: شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود که مصداق آن اعتراض دانشجویان دانشگاه‌های مطرح دنیا است که از مقاوت ملت ایران برخواسته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه‌های استان کرمان و سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان شامگاه گذشته با حضور سیدمحمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمدمهدی، فداکار استاندار کرمان و سایر مسئولان در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

در این آیین سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به منصه ظهور گذاشته است، اظهار داشت: عملیات وعده صادق را نباید دست کم بگیریم چرا که این عملیات هیمنه پوشالی دشمن را از بین برد و آغازی بر سایر تحولات جهانی شده است.

وی با اشاره به اهمیت صلابت و اقتدار برای توسعه و پیشرفت کشور، بیان کرد: نمونه این مهم، قدرت نظامی و اقتدار دفاعی امروز جمهوری اسلامی است که گوشه‌ای از آن را در عملیات وعده صادق دیدیم.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه تحقق وعده صادق اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت، گفت: همه باید برای سرفرازی کشور تلاش کنیم و علم و فناوری دانشمندان ما عامل موفقیت این عملیات بود.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات فقط 20 درصد ظرفیت‌ موشکی و‌ پهبادی ما به‌کار گرفته شد، ادامه داد: کشورهای غربی از جمله انگلیس و آمریکا از حامیان رژیم غاصب صهیونیستی هستند اما بدانند که در آینده‌ای نزدیک‌ شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود که مصداق آن اعتراض دانشجویان دانشگاه‌های مطرح دنیا است که از مقاوت ملت ایران برخواسته است.

حسینی همچنین در این مراسم با تبریک بزرگداشت روز معلم، بیان کرد: شهید مطهری شخصیتی متدین و دانشمند بود که آثار ارزشمند و فاخری را عرضه کرد و تا همیشه نام وی ماندگار خواهد بود.

وی با بیان اینکه علم یک معیار است و هر کس دارای علم بیشتر باشد، ارزش وی از دیگران بیشتر است، گفت: همه ما مدیون علما و روحانیون هستیم یکی از کارهای بزرگ شهید مطهری پاسخ به شباهت بود که بر اساس شرایط روز به شبهات پاسخ می‌داد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره اینکه بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند، ادامه داد: دانشگاه جزیره‌ای جدا از جامعه نیست و باید به دنبال حل مسائل باشیم.

در این آیین حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و با تبریک روز معلم، اظهار داشت: افراد در برقراری ارتباط با دیگران یا اثرگذار و یا متاثر هستند و معلم باید موثر باشد و استاد باید از دارایی‌‌هایش در کنار دانایی‌‌هایش استفاده کند.

محمدمهدی، فداکار استاندار کرمان هم در این مراسم با گرامیداشت روز معلم، گفت: هر شغل و هر حرفه‌ای که داشته باشیم همه ما مدیون معلمین خود هستیم؛ همه ما در محضر اساتید و معلمان خود کسب علم کرده‌ایم.

به گزارش تسنیم، در مراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه‌های استان کرمان و سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان از 43 تن از اساتید سرآمد آموزشی استان کرمان با حضور معاون رئیس جمهور، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان تقدیر شد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود
  • پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد
  • احتمال ریزش سنگ در محور‌های هراز و چالوس
  • اعتراض دانشجویان دنیا از مقاوت ملت ایران برخواسته است
  • کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود
  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • رئیسی ۲ قانون برای اجرا ابلاغ کرد +جزئیات
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان
  • ترابری ۱۷۵ هزار مسافر دریایی از بنادر غرب هرمزگان