Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@22:07:08 GMT

کشف ۲ مزرعه تولید ارز دیجیتال در ایلام

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۶۵۷۳

کشف ۲ مزرعه تولید ارز دیجیتال در ایلام

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی ایلام از کشف دو مزرعه استخراج ارز دیجیتال ،به ارزش۸۰۰ میلیون ریال در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، سرهنگ مهدی کیانی با اعلام این خبر افزود : در پی رصد اطلاعاتی به عمل آمده مبنی بر اینکه اشخاصی با هویت‌های معلوم اقدام به برپایی مزرعه ارز دیجیتال در سطح شهرستان ایلام کرده‌اند، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوگفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با شناسائی و کشف دو مزرعه استخراج ارز دیجیتال، تعداد ۱۴ دستگاه ماینر تولید ارز دیجیتال کشف و دو متهم را در این راستا دستگیر کردند.

سرهنگ کیانی با بیان اینکه ارزش ریالی اموال غیرمجاز کشف شده توسط کارشناسان ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، ادامه داد: متهمان با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان با بیان اینکه مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی به صورت جدی در دستور کار این پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات درخصوص مفاسد اقتصادی و قاچاق کالا وارز را در اسرع وقت و از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرپرست پلیس امنیت مزرعه دیجیتال پلیس امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۶۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ به گزارش روابط عمومی بازرسی و نظارت اصناف استان، بازرسان این مدیریت با همراهی عوامل پلیس امنیت اقتصادی در گشت مشترک و بازرسی از یک انبارِ خانگی غیر مجاز در اصفهان، ۱۰۰ کیلوگرم برنج خارجی ، ۱۹۰۰ قوطی رب گوجه فرنگی و انواع مواد شویندۀ احتکار شده را کشف کردند. طبق کارشناسی کالای احتکاری کشف شده به ارزش سه میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال از این انبار که در یک ساختمان متروکه قرار داشت، توقیف و پرونده برای رسیدگی تحویل عوامل پلیس امنیت اقتصادی شد.

دیگر خبرها

  • بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • ۴۷دستگاه ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ در فاروج کشف شد
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در خراسان‌شمالی
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در فاروج
  • کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز در خراسان شمالی
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان