Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی رضایی در نشست خبری هیأت کاراته با اصحاب رسانه استان حاضر شد و گفت:ریشه مشکلات استان کرمانشاه در حوزه ورزش این است که استان صنعتی نیست.

او با اشاره به رشد و پیشرفت ورزش در استان‌های برخورداری همچون فارس و اصفهان افزود: حمایت صنایع از تیم‌های ورزشی در توسعه و پیشرفت ورزش در هر منطقه‌ای بسیار حائز اهمیت است، چون ورزشکاران و قهرمانان تا سن خاصی از لحاظ مالی به خانواده وابسته هستند و بعد از آن اگر حمایت نشوند به مشکل برمی‌خورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم صحنه، کنگاور و هرسین در مجلس با تاکید بر لزوم حمایت از قهرمانان ورزشی گفت: دولت مکلف است در برابر ورزشکاری که تمام تلاشش برای افتخارآفرینی و قهرمانی است و مشقت طاقت فرسایی را در این مسیر متحمل می‌شود مورد حمایت قرار دهد.

رضایی یکی از مشکلات بر سر راه حمایت از قهرمانان را مربوط به محدودیت منابع برشمرد و بیان داشت: البته این موضوع نباید موجب نادیده گرفتن زحمات قهرمانان شود و مزد زحمات آن‌ها باید پرداخت شود.

او در مورد طرح‌های نیمه‌تمام حوزه ورزش که در صورت تکمیل می‌توانند موجب ارتقای سرانه ورزش استان شود نیز گفت: از سازمان برنامه و بودجه قول گرفتیم که طرح‌های بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان‌ها را در طول سال اول و دوم مجلس به اتمام برساند.

سخنگوی کمیسیون ورزش مجلس بیان کرد: حتماً در این مورد از ظرفیت کمیسیون ورزش استفاده خواهیم کرد تا این طرح‌ها به سرانجام برسد.

رضایی در مورد نیازسنجی نکردن در اجرای پروژه‌های ورزشی هم بیان داشت: با این موضوع که در توزیع امکانات ورزشی امکان‌سنجی خوبی صورت نگرفته موافقم و باید عدالت در توزیع امکانات لحاظ شود تا شاهد افراط و تفریط در این زمینه نباشیم.

او در مورد تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی و قراردادی اداره‌کل ورزش و جوانان استان نیز گفت: تلاش می‌کنم تا بخشی از نیرو‌های شرکتی به قراردادی و قراردادی به رسمی تبدیل وضعیت شوند.

نماینده مردم صحنه، کنگاور و هرسین در مجلس در مورد استفاده از ظرفیت مرزی بودن استان در توسعه ورزش هم بیان کرد: در جلسه احتمالی با مسئولان اقلیم کردستان برای تفاهم و تعامل با توجه به اشتراکات فرهنگی بین دو کشور ایران و عراق از تمام ظرفیت‌ها حتی ورزش برای توسعه استان بهره خواهیم برد.

او در مورد فعالیت مدیران غیربومی نیز گفت: با مدیران غیربومی در ورزش و تمام حوزه‌ها موافق نیستیم.

سخنگوی کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران حوزه ورزش باید ورزشی باشند و سابقه مدیریتی داشته باشند، افزود: امیدواریم وضعیت مدیریت استان نیز حل شود.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان جنجال ورزشی نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۶۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند