Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رحیم قربانی مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد از کشف ۵ میلیارد ریال کالای احتکار شده در اسدآباد از ابتدای سال جاری تا کنون در این شهرستان خبر داد.

او با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون سه انبار مواد غذایی و یک انبار احتکار کاغذ در سطح شهرستان طی بازرسی‌های انجام شده کشف و توقیف شده است، افزود: ارزش ریالی سه انبار مواد غذایی در مجموع سه میلیارد ریال و ارزش ریالی کاغذ احتکار شده در یکی از انبار‌های شهرستان در یک منزل مسکونی افزون بر دو میلیارد ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستانه اسدآباد با اشاره به بیش از ۱۰۰ مورد بازرسی از انبار‌های موجود شهرستان طی سال جاری بیان کرد: همشهریان ر صورت مشاهده انبار‌های احتکار و بارگیری‌های مشکوک حتماً با شماره ۱۲۴ تماس گرفته و بازرسان اداره صمت را نسبت به این امر برای بازرسی و رسیدگی مطلع سازند.

قربانی در ادامه از تولید ۱۰۰ متر فرش دستباف توسط بافندگان فرش در این شهرستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد و خاطرنشان کرد: تعداد ۲۲۵۰ نفر در قالب شرکت تعاونی فرشبافان، پشتیبان و مددجوی کمیته امداد و بهزیستی این میزان فرش دستباف را تولید کرده اند.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد یادآور شد: شهرستان اسدآباد در مجموع دارای ۵۰۰۰ نفر بافنده فرش دستباف است که از این تعداد پنج درصد قالیبافان اسدآبادی بیمه هستند.

او با اشاره به وجود ۲ هزار دار قالی فعال در شهرستان مطرح کرد: سال گذشته افزون بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات به سه پشتیبان فرش در حال فعالیت شهرستان پرداخت شد.

 قربانی اظهار کرد: ۱۳۸ حلقه انواع لاستیک سواری تعاونی که با یک دستگاه وانت نیسان به صورت عرضه خارج از شبکه در حال خروج از شهرستان به استان همجوار بود، توسط بازرسان اداره صمت با همکاری پلیس آگاهی کشف و توقیف و تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن کالای قاچاق احتکار کالا میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

سردار جلیل موقوفه ئی با بیان اینکه محور این طرح نظارت و پایش انبار‌ها و محل‌های دپوی کالا ها بود گفت : کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی و رابطان این پلیس در زمان ۷۲ ساعته‌ی اجرای طرح ، با استفاده از ظرفیت‌های منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی، با کنترل نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

وی افزود : در این بازرسی ها که در حوزه لوازم خانگی و آشپزخانه، ابزار آلات صنعتی، انواع لوازم آرایشی بهداشتی، انواع سوخت موتورسیکلت سنگین، لوازم یدکی خودرو انجام شد کالاهای قاچاقی به ارزش ۷۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال کشف و در این رابطه ۹ نفر دستگیر و و ۴ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد 

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان