Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین: سه طرح جدید نقاشی‌دیواری به مساحت هزار و ۵۵۰‌مترمربع در منطقه ۱۳ اجرا شد. «مرتضی‌رحمان‌زاده» شهردار منطقه دراین‌باره گفت: «یکی از این طرح‌ها بازپیرایی نقاشی دیواری چهره شهیدان افراسیابی است که در خیابان پیروزی با بازپیرایی و ترسیم دوباره چهره این شهیدان به مساحت ۶۰۰‌مترمربع انجام شد.» او ادامه داد: «همچنین ترسیم دومین طرح رنگ در شهر در خیابان دماوند تصویری از طبیعت است که به مساحت ۶۵۰‌مترمربع نبش خیابان ۱۵ متری پنجم، تقاطع حصیری به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او افزود: «سومین نقاشی‌دیواری هم با موضوع طبیعت به مساحت ۳۰۰‌مترمربع در خیابان غفاری ترسیم شد.» شهردار منطقه۱۳تأکید کرد: «این میان طرح‌های رنگ در شهر در محله‌های سیزده‌گانه با استفاده از مهارت و استعداد دانش‌آموزان و دانشجویان، اجرا می‌شود.»
 

کد خبر 534653 برچسب‌ها همشهری محله منطقه ۱۳ شهردار

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله منطقه ۱۳ شهردار نقاشی دیواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۷۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا می‌شود

سید‌صولت مرتضوی؛ امروز؛ دوشنبه در دیدار با نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی در گزارشی از آخرین وضعیت اشتغال و اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترو‌نیک در کشور با بیان اینکه ۱۹ میلیون خانوار و حدود ۶۰ میلیون نفر جمعیت به عنوان جامعه هدف طرح کالابرگ الکترونیکی در کشور محسوب می‌شوند، اظهار داشت: این طرح از اسفند ۱۴۰۱ آغاز شد، اما اجرای آزمایشی آن در برخی نقاط کشور، دولت را مصمم کرد تا ایرادات آن را رفع و به صورت ملی و سراسری اجرا کند.

به گزارش تسنیم، وی با برشمردن اهمیت اجرای این طرح و استقبال مردم از آن تصریح کرد: دستور رئیس‌جمهور نیز بر استمرار اجرای این طرح دلالت دارد، بنابراین طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش قابل توجه نرخ بیکاری در کشور افزود: به تازگی سامانه‌ای در وزارت‌خانه تعریف شده که آمار کاملی از همه افراد بدون شغل در هر گوشه از کشور در آن گردآوری شده است؛ به گونه‌ای که به تفکیک هر شهرستان می‌توان استعلام گرفت که افراد زیرِ خط فقر یا بدون شغل چه کسانی هستند.

دیگر خبرها

  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا می‌شود
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا