Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد گچساران گفت: در چهار ماهه نخست امسال مبلغ 19 میلیارد و 150 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان این نهاد حمایتی پرداخت شده است.

محمد خادمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد:  یکی از اولویت‌های نهاد حمایتی  کمیته امداد شهرستان ایجاد اشتغال و توانمندسازی افراد تحت پوشش این نهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در چهار ماهه نخست امسال  مبلغ 19 میلیارد و 150 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان این نهاد حمایتی پرداخت شده است.

 رئیس کمیته امداد گچساران افزود: با پرداخت این میزان تسهیلات38 طرح اشتغال‌زایی در زمینه‌های تولیدی شامل کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و خدماتی  اجرا شده است.

 خادمی عنوان کرد: از مجموع این میزان تسهیلات مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات کارفرمایی و مبلغ 17 میلیارد و 650 میلیون ریال تسهیلات بانکی و امدادی بوده است.

وی با اشاره به پرداخت وام‌های اشتغالزایی و خودکفایی به افراد تحت پوشش این نهاد اذعان کرد: اشتغال مهم‌ترین راه توانمندسازی مددجویان این شهرستان برای کاهش وابستگی آنان به مستمری این نهاد حمایتی است.

این مسوول با بیان اینکه برطرف کردن معضل بیکاری و اشتغالزایی از برنامه‌های موفق کمیته امداد بوده است، گفت: ارائه خدمات مطلوب به مددجویان و رضایتمندی آنان از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد حمایتی در گچساران در راستای خودکفایی مددجویان زیر پوشش است.

 خادمی عنوان کرد: هم اکنون 600 نفر  از مدد جویان تحت پوشش این نهاد حمایتی در گچساران پشت نوبت برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی قرار گرفته اند.

رئیس کمیته امداد گچساران خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از3هزار و 175 خانوار با جمعیتی افزون برهفت هزار و570 نفر تحت پوشش این نهاد حمایتی در گچساران هستند.

انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: اشتغال کمیته امداد اشتغالزایی تسهیلات کمیته امداد گچساران میلیون ریال تسهیلات تسهیلات اشتغالزایی تحت پوشش این نهاد نهاد حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۷۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرد.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و افزود: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • واریزی مددجویان تحت پوشش در سال جدید چند برابر شد؟
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود