Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی یوسف پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هم اکنون ۵۱ بیمار کرونایی در بیمارستان ولیعصر و بقیه در بیمارستان رازی بستری هستند.

بیمارستان رازی قائمشهر مرکز درمانی تخصصی بیماران عفونی در مازندران محسوب می شود و بیماران از سایر نقاط استان هم به این مرکز درمانی اعزام می شوند.

فرماندار قائمشهر وی با اعلام اینکه آمار بستری بیماران دارای شیب ملایم است ، گفت : هم اکنون روزانه ۳۰ تا ۳۵ بیمار جدید مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان های شهرستان بستری می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مردم توصیه کرد برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا از حضور در اجتماعات جلوگیری کنند و افزود : سرعت شیوع و انتقال ویروس کرونا بسیار زیاد است به همین دلیل هم وطنان باید با رعایت نکات بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک، شست و شوی دست ها با شیوع این ویروس مقابله کنند.

یوسف پور تاکید کرد: حتما مردم برای خروج از منزل باید با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی خارج شوند، چرا که این بیماری همچنان تمام نشده است.

فرماندار قائمشهر از بازدید مشترک شبکه بهداشت ، اصناف ، نیروی انتظامی و صنعت و معدن در سطح این شهرستان خبر داد و گفت که به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا ، کسب و کارهای پرخطر همچون هتل ها ، متل ها ، تالار ها ، باشگاه ها ، استخرها ، آرایشگاه ها و غیره تعطیل شد و فعالیت رستوران ها هم فقط به شکل بیرون بر ادامه دارد.

فرماندار قائمشهر در پایان از نظارت مستمر بر خبازی ها ، فست فودی ها و پمب بنزین های سطح این شهرستان خبر داد و گفت: باتوجه به اینکه بانک ها به دلیل تراکم مراجعات و جابه جایی اسکناس در معرض سریع انتقال ویروس قرار دارند ، بنا بر این از متصدیان بانک ها خواسته ایم تا روند پاسخگویی به ارباب رجوع را سرعت بیشتری دهند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مازندران قائم شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مازندران قائم شهر ویروس کرونا مازندران قائم شهر فرماندار قائمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ساخت ۴ واحد آموزشی در شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ نماینده شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در همایش فرهنگیان این شهرستان با اشاره به ساخت ۴ واحد آموزشی در این شهرستان گفت: این واحد‌های آموزشی با اعتبارات دولتی و مشارکت خیران در شهر صومعه سرا، تولم شهر ، گوراب زرمیخ و روستای تنیان سخته می‌شود.
سید کاظم دلخوش افزود: در سال تحصیلی جاری ۲ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز طرح‌های ورزشی و بهداشتی، ایمن سازی سالن‌های ورزشی، خرید وسایل ورزشی و بهداشتی هزینه شده است.
وی همچنین از پیگیری و تلاش نمایندگان مجلس برای احقاق حقوق فرهنگیان ، رتبه بندی معلمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان خبرداد.

دیگر خبرها

  • بازدید فرماندار شهرستان بوکان از پروژه در حال ساخت بیمارستان ٢۵٠ تختخوابی بوکان 
  • هشدار برای شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در گاو شیری
  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • عملیات ساخت ۴ واحد آموزشی در شهرستان صومعه سرا
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل