Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس تهران بزرگ جزئیات بازداشت یکی از بزرگترین دلالان ارزی را تشریح کرد و گفت: این شخص با شبکه‌ای که ایجاد کرده بود به شدت روی نوسان قیمت ارز تأثیرگذار بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ امروز، سی و هفتمین مرحله از طرح "رعد" توسط پلیس پیشگیری تهران بزرگ به اجرا درآمد، در طرح رعد کلانتری‌های تهران موظف شده‌اند که حوزه استحفاظی خود را از وجود سارقان، مالخران اموال مسروقه، قاچاقچیان مواد مخدر، اوباش و معتادان متجاهر پاکسازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسین رحیمی صبح امروز در حاشیه سی‌و هفتمین نمایشگاه طرح رعد در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای دویست و 73 حکم قضائی از بازداشت 635 سارق و زورگیر که در قالب 22 باند فعالیت داشتند، خبر داد.

به گفته رئیس پلیس تهران بزرگ بیش از 8 هزار و 300 مورد اموال مسروقه در طرح مذکور کشف شد که ارزش آنها بالغ بر 12.5 میلیارد تومان است.

وی افزود: به عنوان نمونه در سی و هفتمین مرحله از طرح رعد 108 دستگاه خودرو مسروقه، 76 دستگاه موتورسیکلت مسروقه، 12 سلاح جنگی و 37 قبضه سلاح سرد کشف و به 801 پرونده سرقت رسیدگی شد.

این مقام ارشد انتظامی درباره کشفیات قاچاق کالا نیز در طرح مذکور بیان کرد: در رابطه با قاچاق کالا نیز 40 پرونده رسیدگی، 30 قاچاقچی بازداشت و بالغ بر 114 هزار فقره کالای قاچاق کشف شد که ارزش آنها 14 میلیارد تومان است.

رحیمی همچنین از بازداشت 65 توزیع‌کننده اقلام ضدفرهنگی در طرح مذکور خبر داد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به برخورد مستمر پلیس با دلالان ارزی از بازداشت یکی از مهمترین دلالان ارزی کشور خبر داد و گفت: این فرد هم "معاملات فردایی" را انجام می‌داد و شبکه‌ای 30 نفره برای خود ایجاد کرده بود، وی حتی برای جابه‌جایی در صندوق عقب خودروها، پنهان می‌شد و مدت‌ها دنبال این شخص بودیم.

وی ادامه داد: این فرد که به غرب فرار کرده بود در نهایت بازداشت شد و حدود 24 نفر از عوامل شبکه وی نیز که در فضای مجازی و حقیقی فعالیت داشتند و به شدت روی نوسان قیمت ارز تأثیرگذار بودند بازداشت شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پلیس با هماهنگی دستگاه قضایی، اقدامات خوبی را در مبارزه با دلالان ارز انجام داده، از مسدودسازی ده‌ها سایت خبر داد که در این زمینه فعالیت داشتند.

رحیمی متذکر شد: اینکه تا قیمت ارز بالا می‌رود و عده‌ای از مردم برای خرید آن اقدام می‌کنند کار غلطی است البته ما نیز عناصر اصلی را که در بالا بردن قیمت ارز تأثیرگذار هستند، شناسایی می‌کنیم.

رئیس پلیس تهران بزرگ همچنین از کاهش 20 تا 30 درصدی تردد در تهران خبر داد و گفت: دو سوم و یک سوم شدن فعالیت کارمندان نیز در کاهش ترددها تأثیرگذار بوده همچنین پلیس مترو با همکاری خوب با عوامل مترو اقدامات خود را برای جلوگیری از تردد افرادی که شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، انجام می‌دهد با این حال درباره طرح ترافیک نظرات خود را به ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کردیم و هر تصمیمی اخذ شود آن را اجرا خواهیم کرد.

این مقام انتظامی همچنین درباره برخی افراد که در مقابل برخی پاساژهای بزرگ تهران یا حتی ادارات دولتی اقدام به دریافت وجه برای پارک وسیله نقلیه شهروندان می‌کنند واکنش نشان داد و گفت: در بحث واحدهای صنفی و حتی ملک‌های خصوصی از مقابل در آن ملک به بعد جزو مشاء حساب می‌شود و به هیچ عنوان این حق وجود ندارد که برای پارک خودرو وجهی توسط افرادی دریافت شود و پلس با اینگونه افراد برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21/CT11 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ فیلم// جنین خود را به‌بهانه "عدم تشکیل قلب" نکشید! ۲ نزاع مرگبار مرد ضایعات جمع‌کن با پسر جوان ۳ قتل راننده پژو ۴۰۵ توسط راننده ۱۸ ساله پراید ۴ کاهش ۳۷۰۰۰۰نفری موالید کشور طی ۵ سال! + جدول ۵ آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۶۱۰۰۰ آمریکایی در ۲۴ ساعت گذشته + جدول آخرین تغییرات ۶ "ایمنی گله‌ای" درباره کرونا امکان‌‌پذیر نیست ۷ پلمب یک رستوران حوالی بزرگراه ارتش به دلیل هنجارشکنی ۸ مهار آتش‌سوزی جزئی در بخش غیرپزشکی یک بیمارستان + تصاویر مهمترین اخبار اجتماعی کاهش ۳۷۰۰۰۰نفری موالید کشور طی ۵ سال! + جدول محکومیت قطعی ۱۱ اخلالگر نظام ارزی و قاچاقچی ارز و طلا برگزاری مراسم "پرجمعیت" در ماه محرم ممنوع است جفایی که در حق "دکتر معلمان" در آموزش ‌و‌پرورش می‌شود! مهمترین اخبار تسنیم مرحله نهایی رزمایش موشکی و دریایی سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز آغاز شد/ به‌کارگیری ماهواره نور برای اولین بار «عیار ۱۵»|پیش‌بینی افزایش ۱۰۰درصدی صادرات ایران به عربستان و بحرین/ صادرات ۱۰۰میلیارد دلاری محقق می‌شود؟ سفر برایان هوک به انگلیس برای مذاکره درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران ثبت‌نام ۱.۴میلیون نفر برای وام ودیعه مسکن/ سابقه سکونت ۵ساله جزو شروط ثبت‌نام نیست کاربران صهیونیست: حزب‌الله خواسته‌هایش را به ما دیکته می‌کند/ نتانیاهوی فاسد با آتش‌بازی به‌دنبال فریب است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دلالان ارزی دلالان ارز تهران بزرگ قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۷۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی

سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی در ادامه افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر نموده و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت ۷ سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6092555

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران