Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان از راه‌اندازی 2 مدرسه عالی مهارتی توسط این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لنجان، سیدمسعود داودی صبح امروز در نشستی با مسئولان فرمانداری لنجان با اشاره به توسعه فرهنگ مهارت آفرینی، خوداشتغالی و کارآفرینی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی لنجان با بسترسازی برای اشتغال دانش‌بنیان و اهمیت به کارآفرینی و مساعدت مسئولان شهرستان به‌زودی مدرسه عالی مهارتی بیمه و ورزش را راه‌اندازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

تلفیق دانش با مهارت ابزاری برای افزایش فرصت‌های شغلی

وی با تبیین هدف راه‌اندازی مدارس عالی مهارتی افزود: در مدارس عالی مهارتی، آموزش‌ها کاربردی و مهارتی است و هنرجویان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی، می‌توانند در بازار کار مشغول شوند. در واقع هدف از راه‌اندازی این مدارس، کاربردی بودن دوره‌های مهارتی و آموزشی بوده و هنرجویان با یادگرفتن مهارت پرتقاضا به بازار کسب‌وکار وارد خواهند شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان اضافه کرد: چنانچه نظام آموزشی کشور به سمت مهارت‌آموزی و توانمندکردن نیروهای کارآمد انسانی پیش برود، نه‌تنها در علوم و تکنولوژی‌های جدید؛ بلکه در بازار کسب و کار نیز موفق خواهیم بود.

داودی با اشاره به تفاهم‌نامه و تعامل بسیار مطلوب دانشگاه آزاد اسلامی با ذوب‌آهن اصفهان عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان با وجود اعضای هیئت علمی متخصص توانسته قسمتی از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی خود را در راستای مشکلات موجود در صنایع کشور جهت‌دهی کرده و متخصصانی توانا و شایسته را پرورش دهد.

وی با بیان جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، فرهنگی، گردشگری شهرستان لنجان مطرح کرد: شهرستان سرسبز و زیبای لنجان ازنظر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری دارای ظرفیت بسیار بالایی است و قطعاً برنامه‌ریزی صحیح و نگاه ویژه به این حوزه می‌تواند موجب توسعه صنعت گردشگری در این شهرستان باشد.

نقش واحد لنجان در توسعه کسب‌وکار

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان لنجان نیز با اشاره به ظرفیت بسیار مطلوب دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان گفت: نقش این واحد دانشگاهی در رفع معضلات شهری با رویکرد نوآوری و توسعه کسب‌وکار بسیار کارگشا است.

کمال نوری تبیین کرد: پایان‌نامه‌ها و رساله‌هایی که بر اساس اولویت‌های پژوهشی لنجان و یا سازمان‌های مختلف باشد، از حمایت‌های ویژه‌ای برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های علمی، تخصص دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان تصریح کرد: سهم دانشگاه آزاد اسلامی در کاهش مشکلات شهرستان امری کلیدی و مهم است؛ بنابراین پایان‌نامه‌های دانشجویی باید با نگاه کاربردی و معطوف به حل مسائل شهرستان تألیف و منجر به محصول یا خدمتی شوند که برای حل مسائل شهری مفید باشد.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی لنجان مدرسه عالی مهارتی مدارس عالی مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان عالی مهارتی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۷۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی سروری‌مجد، قائم‌مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از دانشکده ویژه مادران دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری، خواستار الگوگیری همه واحدهای دانشگاهی از این واحد دانشگاهی در ایجاد دانشکده‌های مختص بانوان شد و اظهار کرد:‌ با توجه به تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دکتر طهرانچی و ظرفیت‌های موجود در واحد یادگار امام (ره) به‌زودی شاهد ایجاد رشته‌هایی که مورد اقبال و استقبال دانشجویان مادر در دانشکده بانوان است، خواهیم بود.

وی با خطاب قرار دادن مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) با تأکید بر راه‌اندازی مدرسه عالی مهارتی روان‌شناختی و مدرسه عالی مهارتی مادر و کودک در پردیس مادران افزود: آنچه از این واحد دانشگاهی انتظار می‌رود این است که به‌عنوان واحد نمونه در تأسیس دانشکده مختص بانوان، الگویی موفق برای سایر واحد‌ها در سطح کشور باشد.

قائم‌مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: راه‌اندازی پردیس مادران و فعالیت‌هایی که در این حوزه صورت می‌گیرد نشان از توجه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) نسبت به دانشجویان مادر است که این خود بسیار ارزشمند و جای قدردانی دارد.

سروری‌مجد گفت: دانشجو بودن معمولا شرایط خاصی دارد و فرد برای اینکه بدون دغدغه به تحصیل بپردازد، باید همه تمرکز خود را صرف درس خواندن کند؛ اما اشتغال، ازدواج و فرزندآوری شرایطی را برای دانشجو ایجاد می‌کند که گاهی ادامه مسیر برای دانشجویان با سختی و مشقت طاقت‌فرسایی همراه بوده به همین منظور ضرورت ایجاد امکانات و بستری مناسب برای ادامه تحصیل مادران اجتناب‌ناپذیر است. امیدوارم آنچه امروز به جمع‌بندی رسیدیم در یک برنامه زمانی مدون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) و در سازمان مرکزی تحقق یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد