Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@23:16:48 GMT

دستگیری فروشنده پوست پلنگ در شاهرود

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۸۰۴۷

دستگیری فروشنده پوست پلنگ در شاهرود

رئیس اداره محیط‌ زیست شاهرود با اعلام دستگیری فروشنده پوست تازه پلنگ در شاهرود گفت: تحقیقات از فرد متهم همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علی‌اکبر قربانلو گفت: در پی گزارش واصله مبنی بر این که فردی در شاهرود  با شکار یک قلاده پلنگ (حیوان حمایت‌شده)  قصد فروش پوست آن‌ را دارد، با بررسی‌های نامحسوس و کار اطلاعاتی شخص فروشنده پوست، مورد شناسایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گروه کارشناسان اداره و مأموران یگان حفاظت منطقه شکار ممنوع تپال با همکاری عوامل نیروی انتظامی کلانتری مرکزی در سه گروه به‌صورت نامحسوس فرد متهم را زیر نظر قرار دادند.

جریمه ۱۲۰ میلیون تومانی در انتظار متخلف

رئیس اداره محیط زیست شاهرود ابراز داشت: مأموران با تعقیب متهم که در حال بردن پوست برای فروش از منزلش بود، در خیابان خلوت با رعایت مقررات و حقوق شهروندی به وی دستور توقف دادند که متأسفانه متهم به آن بی‌توجهی و اقدام به فرار کرد.

قربانلو با بیان این که در این مأموریت به خودروی سازمانی هم خسارت وارد شد، تصریح کرد: گروه بعدی اقدام به توقف فرد متواری کرد که متهم با مشاهده این که در محاصره قرار گرفته در نهایت تسلیم، دستگیر و به دستور قاضی بازداشت شد که در بازرسی از خودروی وی پوست پلنگ شکار شده تازه کشف و ضبط شد.

وی افزود: جریمه شکار پلنگ ۱۲۰ میلیون تومان است و علاوه بر آن نیز متخلف باید چند سال حبس را تحمل کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۸۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی اظهار کرد: در فروردین سال جاری، ۸۵۰۵ پرونده در حوزه‌های مختلف تشکیل شد که نسبت به سال گذشته ۴ درصد افزایش داشتیم.

وی افزود: سال جاری شاهد رشد ۷۷ درصدی برخورد و مقابله با پرونده‌های کلان و سازمان یافته اقتصادی هستیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا ادامه داد: در فروردین امسال، پلیس امنیت اقتصادی توانست ۵۲ مرحله عملیات در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و جرایم اقتصادی سازمان یافته در کشور به انجام برساند.

سردار رحیمی با اشاره به تشکیل ۹۲۵ فقره پرونده برای مجرمان و مفسدان اقتصادی گفت: در مجموع از این تعداد پرونده، ۹۴۵ متهم اقتصادی دستگیر شدند، همچنین ۶۳۲ خودرو حامل کالای قاچاق توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع این عملیات‌ها، ۲۰ همت کالای قاچاق کشف و ضبط شد که بر اساس اعلام کارشناسان، نسبت به سال گذشته شاهد افزایش ۵۲۳ درصدی هستیم.

کد خبر 751155

دیگر خبرها

  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش