Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@18:08:34 GMT

کاهش ۵۳ درصدی مسافربری برون استانی در زنجان

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۸۷۷۴

کاهش ۵۳ درصدی مسافربری برون استانی در زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون حدود ۵۳ درصد جابه‌جایی مسافر برون استانی و ۳۴ درصد در بخش حمل و نقل درون استانی شاهد کاهش عملکرد هستیم.

عبدالحسین علی‌اکبری صبح امروز (۷ مردادماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی پیش آمده، در بخش دروناستانی در حوزه حمل و نقل مسافر ۳۴ درصد کاهش عملکرد داشته‌ایم، افزود: همچنین حدود ۵۳ درصد جابه‌جایی مسافر برون‌استانی طی چهار ماه گذشته کاهش نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسئولیت اصلی نظارت بر جایگاه‌های سوخت در بین مجتمع‌های خدماتی، ادارای بین‌راهی بر عهده شرکت نفت استان است، تصریح کرد: اقداماتی که در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در ناوگان مسافربری توسط خود شرکت‌های حمل‌ و نقل انجام می‌شود، شامل ضدعفونی مستمر ناوگان اتوبوسی و سواری بوده و همکاران بهداشت نیز در اکثر پایانه‌های مسافربری حضور مستمر دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص اطلاع‌رسانی پیشگیری از بیماری کرونا در پایانه‌های مختلف مسافربری و پایانه‌های بار، ادامه داد: در بخش مجتمع‌های خدماتی، رفاهی بین‌راهی که تحت نظارت این اداره کل است، به صورت مستمر کنترل رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و اقدامات دیگری از جمله ضدعفونی، دفع پسماندها به صورت بهداشتی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در داخل ناوگان‌های حمل و نقل صورت گرفته و در اتوبوس‌ها نیز با فاصله یک در میان مسافران پذیرش می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمل و نقل زنجان مسافر استانی اجتماعی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، داوود منظور در صفحه شخصی خودش در فضای مجازی نوشت: با هدف تمرکز زدایی در بودجه، اعتبارات طرح‌های استانی تملک دارایی‌های ثابت با ۳۰ درصد رشد از ۱۲۰ به ۱۵۶ هزار میلیارد تومان رسید.

معاون رئیس جمهور افزود: همچنین با افزایش تعداد طرح‌های استانی ویژه از ۳۸۷ به ۹۵۹ طرح، امکان نظارت استانداران بر اجرای طرح‌ها افزایش یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه پایگاه‌های امداد جاده‌ای استان زنجان در دستور کار است
  • ۷۵ میلیون تردد بین استانی در فروردین ثبت شد؛ رشد ۱۳ درصدی ترددها
  • مخبر: مشکل واردات اتوبوس برون‌شهری در اسرع وقت حل شود
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • ریزش ۷۹ درصدی تورم تولید/کاهش تورم مصرف‌کننده ادامه دارد؟
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟