Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: با حمایت اداره کل میراث فرهنگی کارگاه تولیدی سفال آسیب دیده در کرونا تجهیز می‌شود.

 قاسم کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به کارگاه تولیدی سفالگری اراک اظهار کرد:
 در این کارگاه تولیدی سفال 15 نفر به صورت مستقیم اشتغال به کار دارند که در بازدید انجام شده  مشکلات و مسائل این کارگاه مطرح و در تسهیل این مشکلات راهکارهایی ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی تصریح کرد: برای جبران خسارات وارده به این واحد تولیدی فعال، ثبت نام تسهیلات با نرخ پایین  انجام شد و همچنین با حمایت این اداره کل تجهیزات و مواد اولیه در اختیار این واحد تولیدی قرار خواهد گرفت. 
 معاون صنایع دستی استان در ادامه افزود: با توجه به طولانی شدن و غیرقابل پیش بینی بودن زمان اتمام بحران کرونا، اگر چه محدودیت‌های اقتصادی و اجتماعی بتدریج کاهش یافته، اما ترمیم آثار زیانبار این پدیده مخرب زمانبر و هزینه بر است که نیاز به حمایت‌های معنوی و مالی از طرف دولت دارد.

 کاظمی گفت: صنایع دستی که در سال‌های اخیر با اقبال و برنامه ریزی مدون مسوولان در سطح ملی و استانی روبرو شده بود، در حال حاضر چالش عمیقی را پیش رو دارد و امیدواریم مشکلات و دغدغه های این حوزه مهم و اشتغالزا به زودی برطرف  شود.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون صنایع دستی استان کارگاه کاظمی کارگاه تولیدی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع‌دستی استان کردستان از دریچه دوربین

صنایع‌دستی استان کردستان جلوه‌گر هنر دستانِ مردان و زنان کردستانی است که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080203 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ حفار غیرمجاز در قروه
  • برخورد جدی با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • صنایع‌دستی استان کردستان از دریچه دوربین
  • حفر گودال ١٥ متری برای کشف اشیاء تاریخی؛ ۳ نفر دستگیر شدند
  • حفر گودال ۱۵ متری برای کشف اشیای تاریخی موجب دستگیری ۳ نفر شد
  • ٣٨٥ هنرمند واجد شرایط صنایع‌دستی کردستان بیمه شدند
  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها