Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب بوی سکه‌های نو، در قالب مجموعه داستان‌های مذهبی نوجوان توسط به نشر همزمان با ایام شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت منتشر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، این اثر داستانی از تدبیر و راهگشایی امام محمدباقر(ع) است و در پشت جلد از این کتاب آمده است: «مشاور پیر از خوش حالی بر پیشانی امام بوسه زد و با صدای بلند گفت: درود بر تو ای محمد بن علی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گمان نمی‌کردم که بتوانی مشکل ما را حل کنی. و بعد رو به روح بن زنباع کرد و گفت: حق با تو بود، این همان راه سومی است که گفتی!»

کتاب بوی سکه‌های نو به قلم محمود پوروهاب و با تصویرگری اسماعیل چشرخ و طرح جلد امیروحید سعیدی فرد در 48 صفحه قطع وزیری در دو هزار نسخه با قیمت 10هزارتومان منتشر شده است.

کتاب‌های دورنمایی از زندگانی امام محمدباقر(ع) ، معارف و معاریف، معصومین چهارده گانه، اصول کافی، پیشوای پنجم، مجموعه زندگی چهارمعصوم، نگاهی به زندگی امام محمدباقر (ع) به عنوان کتابنامه این اثر معرفی شده‌اند.

اشعار کودکانه رضوی توسط «به نشر» راهی بازار کتاب شدکتاب‌های جدید «امام رضایی(ع)» به نشر روانه بازار نشر شدکتاب‌های ویژه «به نشر» با موضوع امام خمینی(ره) در دسترس مخاطبان قرار گرفت

این کتاب در سال‌های گذشته با عنوان سکه‌هایی به نام محمد(ص) و تصویرگری دیگری توسط به نشر در شش هزار نسخه چاپ شده بود.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «امام با خوش رویی با همه دست داد و حالشان را پرسید. زنباع دست در آب جویبار کرد و به فکر فرو رفت. امام چقدر متواضع و بامحبت است، هرکه او را نشناسد، گمان نمی‌برد که او فرزند رسول خدا و دانشمندترین مردان روزگار است.

کتاب بوی سکه‌های نو را می‌توانید از کتابفروشی‌های سراسر کشور و همچنین سایت www.behnashr.com  تهیه نمایید.

انتهای پیام/282/ت

R41347/P/S6,1188/CT1 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۲ درخواست علمای برجسته اهل‌سنت کردستان از مردم / دیدو بازدیدهای عید قربان را تعطیل کنید ۳ ‌تولیت آستان قدس:‌ عزاداری ماه محرم نباید تعطیل شود ‌/ میزبانی از عزاداران در حرم مطهر ‌با رعایت ‌بهداشت ۴ رئیس بنیاد مسکن کشور: "خانه‌های کپری" برچیده می‌شود / اختصاص ۱۰هزار میلیارد تومان برای مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی ۵ طرح ۲فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند/ تدوین بسته جامع برای ۵ دهک پایین جامعه ۶ گره کور در وعده دولت به گلستانی‌ها / چرا لایحه منطقه آزاد اینچه‌برون تصویب نمی‌شود؟ ۷ رئیس یکی از‌ ادارات شهرستان مرودشت دستگیر شد ۸ اقدامات فوری برای رفع مشکل آب منطقه "مراونه" خوزستان در حال اجراست مهمترین اخبار استانها ‌تولیت آستان قدس:‌ عزاداری ماه محرم نباید تعطیل شود ‌/ میزبانی از عزاداران در حرم مطهر ‌با رعایت ‌بهداشت گزارش ویدئویی|روایت تسنیم از ‌فقیهی که "سلمان" زمان شد / آیت‌الله آخوند همدانی که بود؟ تدوین ۲ ‌سند ‌مهم برای محرومیت‌زدایی سیستان و بلوچستان/ دستور ویژه رئیس‌جمهور ‌برای اجرای دقیق سند قم؛ سیاهپوش شهادت پنجمین پیشوای شیعیان مهمترین اخبار تسنیم مرحله نهایی رزمایش موشکی و دریایی سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز آغاز شد/ به‌کارگیری ماهواره نور برای اولین بار نمکی: درباره واکسن کرونا خبرهای خوشی داریم اما نمی‌خواهیم توهم‌آمیز حرف بزنیم روحانی: اجازه نمی‌دهیم چرخه تولید و تجارت کشور گرفتار بروکراسی و مشکلات شود «عیار ۱۵»|پیش‌بینی افزایش ۱۰۰درصدی صادرات ایران به عربستان و بحرین/ صادرات ۱۰۰میلیارد دلاری محقق می‌شود؟ سفر برایان هوک به انگلیس برای مذاکره درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۹۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم ملی فوتسال کشورمان از ساعت 14:30 به وقت تهران در فینال مسابقات جام ملت های آسیا با ترکیب اولیه باقر محمدى، محمد حسين درخشانى ، سالار آقاپور، مهدى كريمى، بهروز عظيمى به زمین فرستاد. به مصاف تایلند رفت که این دیدار با نتیجه 4 بر یک به سود شاگردان شمسایی به پایان رسید تا ملی پوشان فوتسال کشورمان فاتح این مسابقات شوند و جام قرمانی این مسابقات را از ژاپن که در دوره قبل به این عنوان رسید پس بگیرند.

گل های ایران در این مسابقه را مهدی کریمی،سعید احمد عباسی، علی اصغر حسن زاده و باقر محمدی به ثمر رساندند. 

این سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام ملت های آسیا بود که توسط وحید شمسایی و شاگردانش رقم خورد.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • گل باقر محمدی، دروازه‌بان ایران به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 1-4 ایران)
  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • ترجمه «قلمروزدایی علم و دین» روانه بازار نشر شد
  • رسالت معلم ،‌ارتقاء علمی و معنوی دانش آموزان است
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • خون شریک ۲ روانه بازار نشر شد