Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل میر غضنفری پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد کرونا بندرانزلی با تشکر از تلاش کادر بهداشت و درمان شهرستان، گفت: هیچ گونه همایش یا سمیناری به هر بهانه‌ای در حوزه‌های دستگاه‌های اجرایی و ادارات شهرستان نباید اجرا شود.

وی افزود: ورود تورهای گردشگری و تفریحی به هر شکلی، چه به صورت خانوادگی و غیر خانوادگی از خارج از استان به انزلی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میر غضنفری با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت بسیجیان و شورای روستاها در کمک به کادر بهداشت و درمان، تصریح کرد: حضور کارکنان ادارات بدون ماسک ممنوع است و حتی المقدور از ورود ارباب رجوع بدون ماسک به مجموعه اداری جلوگیری شود تا بتوانیم با افزایش میزان خود مراقبتی از تعداد افراد مبتلا به این بیماری بکاهیم.

فرماندار بندرانزلی با تاکید بر ضرورت اجرای مستمر بازرسی‌ها با نماینده بهداشت و فرمانداری از مجموعه ادارات در خصوص رعایت موارد بهداشتی، ادامه داد: با توجه به احتمال بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور و همچنین برگزاری کلاس‌ها به صورت اینترنتی، باید زیر ساخت‌های اینترنتی شهرستان ارتقا یافته تا دانش آموزان و معلمان در این خصوص مشکلی نداشته باشند.

میر غضنفری درباره دریافت تسهیلات برای مشاغل آسیب دیده از کرونا، تاکید کرد: بانک‌ها باید در این زمینه همکاری لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه برگزاری هرگونه مراسم عروسی و تجمعات و محافل ممنوع است، ادامه داد: مشاهده شده عده‌ای به صورت مخفیانه در روستاها مراسم عروسی برگزار می‌کنند که در این خصوص وظیفه شوراهای اسلامی و دهیاران سخت‌تر بوده و در صورت لزوم از دستگاه قضائی می‌خواهیم که با برگزار کنندگان آن برخورد کند.

فرماندار انزلی با اشاره به امکان استفاده از ابزار هنر برای فرهنگ سازی درباره تغییر سبک زندگی با توجه به شیوع ویروس کرونا، گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با استفاده از ابزار هنر که در اختیار هنرمندان است می‌تواند تأثیر بسیاری در جامعه بگذارد.

میر غضنفری با اشاره به لزوم کنترل قیمت‌ها در بازار با تشدید بازرسی‌ها، اظهار کرد: برخی گرانی‌ها در کشور عمومی است اما اینکه یک محصول در انزلی چندین قیمت متفاوت داشته باشد پذیرفتنی نیست.

کد خبر 4985271

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان انزلی ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد اقامه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد

معاون امور کاربران و تنظیم گری ساترا از ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» در پلتفرم های شبکه خانگی داخلی خبرداد.   به گزارش برنا محمدصادق افراسیابی معاون امور کاربران و تنظیم گری ساترا ضمن تائید خبر ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» در سکو‌های شبکه خانگی، اظهارداشت: پخش سریال های خارجی در پلتفرهای داخلی پس از انتشار مورد بررسی قرار می‌گیرند و اصطلاحا سریالهای خارجی مشمول ممیزی پسینی هستند، به همین دلیل انتشار سریال مصری «حشاشین» از امروز توسط معاونت پایش و نظارت ساترا بر اساس رای و نظر شورای صدور مجوز ساترا ممنوع اعلام شد.   وی در خصوص دلایل ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» در شبکه های خانگی داخلی، گفت: پخش این سریال به دلیل تحریف وقایع تاریخی و نشان دادن چهره‌ای نادرست از ایرانی ها از سوی ساترا ممنوع اعلام شد.   گفتنی است کانال اطلاع رسانی ساترا در پیام رسان داخلی به نقل از مهدی سیفی مدیرکل نظارت و تطبیق ساترا نوشت: سریال «حشاشین» محصول کشور مصر است و روایت آن از تاریخ اسلام متضمن تحریف‌های فراوانی است که به نظر می‌رسد با رویکرد سیاسی مغرضانه تولید شده است. بر همین اساس طبق نظر شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال «حشاشین» (The Assassins)، در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نیست. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هرگونه جابه جایی دام بدون اخذ مجوز در تربت‌ جام ممنوع شد
  • برگزاری همایش تبیینی برگزاری امتحانات نهایی ۱۴۰۳ در مشهد 
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع | ابلاغیه جدید سازمان اداری و استخدامی
  • دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع شد
  • بخشنامه ممنوعیت دریافت هر نوع هدیه توسط کارکنان دولت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد
  • وزش تندباد‌های لحظه‌ای و ممنوعیت تردد شناور‌ها در کیش، ۱۲ اردیبهشت
  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود