Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی از پیگیری ایجاد شبکه امت و امامت در کشور در قالب طرح امام محله با محوریت مسجد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام سیدناصر محمدیان ظهر امروز در دیدار مسئولان فرهنگی اجتماعی سازمان تبلیغات کشور با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان اظهار داشت: ایجاد شبکه امت و امامت در سازمان تبلیغات اسلامی با محوریت مسجد جدیت پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اعتقاد داریم در شهرستان‌ها و مساجد باید کار شبکه‌سازی انجام شود و به مرکز کشور بپیوندند گفت: از آنجا که نمی‌توانستیم تمام مساجد را در بر بگیریم تعدادی از مساجد به‌عنوان مساجد اجرای طرح امام محله انتخاب شده و آنها را تقویت می‌کنیم.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه قرارگاه تحول اجتماعی مسجدمحور نیز در سازمان تبلیغات اسلامی راه‌اندازی شده است افزود: حدود 4 هزار روحانی مستقر در سراسر کشور داریم.

هیئت تعطیل نیست؛ از تولید 5000 ماسک تا اطعام 500 نیازمند در شب شهادت امام باقر(ع) در کرمان + تصاویرامام جمعه کرمان: احیای امر به معروف از تشکیل پرونده‌ها در دستگاه قضائی جلوگیری می‌کندقدردانی استاندار فارس از اجرای طرح "امام محله" / مردم به امام محله‌اعتماد دارند

وی با بیان اینکه رویکرد سازمان تبلغات اسلامی است که این روحانیون را به‌عنوان امامان روستا معرفی کنند گفت: همدلی و پشتیبانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان از طرح‌های سازمان تبلیغات اسلامی بسیار اثرگذار است و از این بابت قدردانی می‌کنیم.

حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز در این دیدار با اشاره به اجرای طرح امام محله در مساجد کرمان اظهار داشت: مساجدی که به‌عنوان امام محله تعریف شدند در شهر کرمان مشخص شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه در هر شهرستان یک مسجد به‌عنوان مسجد امام محله معرفی می‌شود و در شهر کرمان 14 مسجد مساجد اجرای این طرح تعریف شده است گفت: در هر جایی که نیاز به تقویت این مساجد باشد اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط مسجد استان کرمان بیشتر بخوانید... امام جمعه کرمان: هیچ منعی برای برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) در ماه محرم وجود ندارد امام جمعه کرمان: پرداختن به مسئله عفاف و حجاب در فضای مجازی نباید کمتر از فضای حقیقی باشد گزارش|هیئت تعطیل نیست؛ از تعزیه‌خوانی امام حسین(ع) تا ساخت دیوار مسجد جامع روستای سیل‌زده "جهر" اندوهجرد کرمان + تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... امام جمعه کرمان: هیچ منعی برای برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) در ماه محرم وجود ندارد امام جمعه کرمان: پرداختن به مسئله عفاف و حجاب در فضای مجازی نباید کمتر از فضای حقیقی باشد گزارش|هیئت تعطیل نیست؛ از تعزیه‌خوانی امام حسین(ع) تا ساخت دیوار مسجد جامع روستای سیل‌زده "جهر" اندوهجرد کرمان + تصاویر واژه های کاربردی مرتبط مسجد استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۲ درخواست علمای برجسته اهل‌سنت کردستان از مردم / دیدو بازدیدهای عید قربان را تعطیل کنید ۳ ‌تولیت آستان قدس:‌ عزاداری ماه محرم نباید تعطیل شود ‌/ میزبانی از عزاداران در حرم مطهر ‌با رعایت ‌بهداشت ۴ طرح ۲فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند/ تدوین بسته جامع برای ۵ دهک پایین جامعه ۵ رئیس بنیاد مسکن کشور: "خانه‌های کپری" برچیده می‌شود / اختصاص ۱۰هزار میلیارد تومان برای مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی ۶ گره کور در وعده دولت به گلستانی‌ها / چرا لایحه منطقه آزاد اینچه‌برون تصویب نمی‌شود؟ ۷ رئیس یکی از‌ ادارات شهرستان مرودشت دستگیر شد ۸ زلزله ۴.۸ریشتری در ‌هجدک کرمان/ اعزام گروه‌های ارزیاب به منطقه/ برآورد خسارات احتمالی زلزله مهمترین اخبار استانها ‌تولیت آستان قدس:‌ عزاداری ماه محرم نباید تعطیل شود ‌/ میزبانی از عزاداران در حرم مطهر ‌با رعایت ‌بهداشت حرم شمس‌الشموس سوگوار شهادت امام محمدباقر(ع) / رعایت تمامی پروتکل‌ها در عزاداری گزارش ویدئویی|روایت تسنیم از ‌فقیهی که "سلمان" زمان شد / آیت‌الله آخوند همدانی که بود؟ تدوین ۲ ‌سند ‌مهم برای محرومیت‌زدایی سیستان و بلوچستان/ دستور ویژه رئیس‌جمهور ‌برای اجرای دقیق سند مهمترین اخبار تسنیم مرحله نهایی رزمایش موشکی و دریایی سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز آغاز شد/ به‌کارگیری ماهواره نور برای اولین بار نمکی: درباره واکسن کرونا خبرهای خوشی داریم اما نمی‌خواهیم توهم‌آمیز حرف بزنیم روحانی: اجازه نمی‌دهیم چرخه تولید و تجارت کشور گرفتار بروکراسی و مشکلات شود «عیار ۱۵»|پیش‌بینی افزایش ۱۰۰درصدی صادرات ایران به عربستان و بحرین/ صادرات ۱۰۰میلیارد دلاری محقق می‌شود؟ سفر برایان هوک به انگلیس برای مذاکره درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسجد استان کرمان مسجد استان کرمان سازمان تبلیغات اسلامی امام جمعه کرمان طرح امام محله استان کرمان اجرای طرح ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: این برنامه‌ها به صورت مردمی مدیریت و اجرا خواهد شد که ترویج معارف اهل البیت (ع) و ایجاد شور و نشاط مد نظر قرار می‌گیرد.
حجت الاسلام علیرضا ناجی، کانون‌های مساجد را محور برنامه‌های دهه کرامت اصفهان معرفی کردو افزود: هیات‌های مذهبی، موسسات مردمی، تشکل‌های دینی و قرآنی، مساجد، اصناف، بقاع متبرکه و ادارات فرهنگی و شهرداری‌ها در این مناسبت برنامه ریزی‌هایی دارند.
وی افزود: این دهه همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) آغاز می‌شود و تا ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد که تشکل‌های مردمی برای این دهه فعالیت می‌کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: کانون‌های مساجد محور بخش عمده برنامه‌های این ایام هستند که در نقاط شهری و روستایی فعالیت‌هایی را در تعامل با ادارات دولتی و خدماتی و تشکل‌های مردمی اجرا می‌کنند.
حجت الاسلام ناجی با بیان اینکه جشن‌های مردمی و جلسات عمومی در مساجد برگزار می‌شود، افزود: بخشی از این برنامه‌ها با حضور خادمین حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) توام خواهد بود.
وی یادآورشد: برنامه‌ها تنها با محوریت جشن نیست و مسابقات فرهنگی، تولید محتوا در فضای مجازی، معرفی دختران نمونه و تجلیل از آنان و تبیین اهمیت حجاب و عفاف برای اغنا فکری نیز پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • مدیر حوزه‌های علمیه کشور: مسجد کانون تمدن اسلامی است
  • بنیاد هدایت توفیقات مساجد را روایت می‌کند
  • قرارگاه ملی مسجد باید بر تقویت ساختار مردمی اداره مساجد همت گمارد 
  • مسجد کانون تمدن اسلامی است
  • برای ترمیم زخم های کهنه وارد شده بر پیکر مساجد، به اراده جمعی نیاز داریم 
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان از فردا
  • برای ترمیم زخم‌های کهنه وارد شده بر پیکر مساجد، به اراده جمعی نیاز داریم
  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • مسجد و هویت‌بخشی به محله