Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر از اجرای موفقیت آمیز سیستم جامع مسافری دریایی با هدف استفاده بهینه از ظرفیتها و ایجاد ساختار یکپارچه و منظم جهت ورود و خروج شناورها وتسهیل در امر جابه جایی مسافران در بنادر شهید حقانی و هرمز خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا محمدحسینی، مدیر اداره بنادر ودریا نوردی شهید باهنر در تشریح روند پیاده سازی و اجرای این طرح بیان داشت : از آنجایی که بندرشهید حقانی بعنوان بزرگترین  پایانه مسافری دریایی کشور حجم قابل توجهی از تردد مسافر دریایی را از سرزمین اصلی به جزایره به خود اختصاص داده است  ضرورت  تهیه و تدوین  یک سیستم جامع مسافری که متضمن ثبت دقیق آمار و تحلیل آنی داده ها وبرنامه ریزی جهت بالا بردن ضریب ایمنی سفرهای دریایی باشد مورد توجه قرارگرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اداره بنادر ودریا نوردی شهید باهنر گفت : با مساعدت همکاران سازمان از یک سال گذشته سیستم جامع مسافری دریایی دربنادر شهید حقانی و هرمز راه اندازی شدکه  اجرای این طرح مولفه هایی نظیر ضریب ایمنی سفر ، همچنین تسریع در ارائه خدمات و با لابردن سطح رضایتمندی مسافران را درپی داشته است .

 این مقام مسئول دربخش دیگری از سخنان خودبه هوشمند سازی ثبت ورود و خروج  مسافر وشناورها اشاره کرد و گفت : را اندازی سامانه هوشمند ثبت ورود و خروج مسافر و شناورها در سامانه آماروعملیات سازمان بنادر ودر یا نوردی این قابلیت را فراهم نموده تا مسئولین ستادی  با اتصال به این سامانه کلیه آمار و عملیات بنادر مرکز استان را بشکل آنی  وبدون  بروز خطای انسانی( بشکل هوشمند )دریافت کنند.

حمیدرضا محمد حسینی بیان داشت : این سامانه هوشمند این امکان را فراهم می کند تا  اپراتور یک بندر با مشاهده داشبورد خود بتواند تمامی مولفه ها ، نظیر اینکه چه شناوری ،در چه زمانی وبا چه ظرفیتی از بندر خارج شده است  رویت نموده و افزون بر این اطلاعات بسیار مفیدی را احصا و دراختیار اپراتور کنترل ترافیک دریایی  مبنی برپیش بینی مخاطرات احتمالی وارائه مستندات دقیق درزمان بروز حادثه قراردهد .

وی بر آموزش های تخصصی درراستای افزایش کارآمدی، اثربخشی و ارتقای بهره وری  فعالیتهای مسافری دریایی تاکید کرد و گفت : تسهیل فرایندها و تسریع در امور مشتریان نوعی تکریم ارباب رجوع محسوب می شود که ارائه خدمات بهتر به هموطنان وهم استانی های مسئولیت ذاتی و مشی اخلاقی خود می دانیم .

شایان ذکر است بندر شهید حقانی بعنوان بزرگترین پایانه مسافری کشور از ظرفیت جابجایی مسافر به میزان 40 هزار نفر در روز برخوردار است.

 

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مسافری دریایی ورود و خروج شهید حقانی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه‌چیز درباره ناو شهید مهدوی؛ ناو مجهز به موشک بالستیکی که وارد نیمکره جنوبی زمین شد

ناو اقیانوس‌پیمای «شهید مهدوی» نیروی دریایی سپاه با عبور از مدار صفردرجه (خط استوا) وارد نیمکره جنوبی زمین شد.

به گزارش صداوسیما این اولین ماموریت دوربرد دریایی سپاه از لحاظ طی مسافت و نوع ماموریت است که به نام ناو شهید «نادر مهدوی» ثبت می‌شود.

ناو شهید مهدوی که در اسفند ۱۴۰۱ به نیروی دریایی سپاه الحاق شده، بیش از ۲۱۰۰ تُن وزن دارد، طول آن ۲۴۰ متر و عرض آن ۲۷ متر است.

این ناو انواع رادار‌های پیشرفته نظیر رادار سه‌بعدی، سامانه‌های موشکی، سطح به سطح، سطح به هوا و سامانه سوم خرداد و سایر سامانه‌های مخابراتی پیشرفته را داراست و در نوع خود از جمله ناو‌های خاص کشور محسوب می‌شود. علاوه بر این، ناو شهید مهدوی اولین شناور ایرانی مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد است.

در بهمن ماه سال گذشته، خبر رسمی شلیک موشک بالستیک از روی این شناور منتشر شد و طبق تصاویری که نیروی دریایی سپاه منتشر کرد، ۲ موشک بالستیک با برد تقریبی ۱۷۰۰ کیلومتر از داخل ۲ کانتینر به سمت اهداف خود شلیک شدند.

دیگر خبرها

  • همه‌چیز درباره ناو شهید مهدوی؛ ناو مجهز به موشک بالستیکی که وارد نیمکره جنوبی زمین شد
  • اعتصاب طلافروشان برای فرار از شفافیت/ سامانه‌های مودیان و جامع تجارت به نفع فعالان قانونی است
  • ناو «شهید مهدوی» وارد نیمکره جنوبی زمین شد
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • ناو موشکی سپاه؛ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد
  • نخستین ماموریت اقیانوسی سپاه در نیمکره جنوبی با ناو «شهید مهدوی»
  • همه آن چیزی که باید از ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه پاسداران بدانیم+ عکس
  • نخستین ماموریت اقیانوسی سپاه در نیمکره جنوبی
  • اولین ماموریت اقیانوسی سپاه در نیمکره جنوبی
  • عدم الزام فعالان حوزه طلا به ثبت همزمان صورتحساب الکترونیکی