Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از  فدراسیون ورزش‌های همگانی،  نشست ‌طراحی پروتکل ویژه ورزش زنان و مادران با حضور رضا شجیع سرپرست نائب رئیسی فدراسیون همگانی، بیتا بردبار رئیس کمیته ملی توسعه فعالیت جسمانی زنان و مادران، علیرضا زهری رئیس هیات ورزش های همگانی استان گیلان و نماینده کمیته زنان و مادران استان گیلان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست مقرر شد سلسله جلساتی با حضور نمایندگان هیات‌های استانی با هدف ارائه برنامه‌های اجرائی حوزه زنان و مادران در سال جاری و همچنین ضرورت فعالیت بدنی و برنامه های اجرایی روزهای کرونایی زنان و مادران برگزار گردد.

 بیتا بردبار ضمن اشاره به ظرفیت های بالای کمیته ملی ورزش زنان و مادران برای ارائه برنامه های ورزشی در سنین مختلف اظهار داشت:‌ هدف ما در ابتدا شاخص سهم ٥٠ درصدی که بانوان در جامعه دارند می باشد و بعد خانواده ها، قطعا سلامت و تندرستی و نشاط بانوان به خصوص در این روزهای کرونایی بر سلامت خانواده نیز اثرگذار خواهد بود، همچنین بانوان باید بدانند فعالیت های استاندارد و تعریف شده در هر دوران مانند دوران بارداری، تاثیرات مثبت و اثر گذار توجه مادران در ١٠٠٠ روز ابتدای تولد به کودک نوباوه و نوپای خود، دوران میانسالی، بانوان توان یاب و همچنین نقش تحرک و فعالیت فیزیکی در دوران یائسگی و منوپوز بسیار مهم می باشد و نباید به هیچ عنوان آن را نادیده گرفت.

 در خاتمه حکم ابقاء خانم پریماه ایمن طلب در سمت مسئول کمیته زنان و مادران استان نیز  توسط نائب رئیس فدراسیون و رئیس کمیته ملی زنان و مادران به ایشان اهدا گردید.

کد خبر 4985117 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش همگانی فدراسیون ورزشهای همگانی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا والیبال تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال فولاد خوزستان مهدی طارمی لیگ برتر والیبال فوتسال یحیی گل محمدی تیم فوتبال سپاهان اصفهان وزارت ورزش و جوانان زنان و مادران کمیته ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۹۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است

فرماندار ایلام گفت: تسریع در اجرای کنارگذر جنوبی شهر ایلام‌ از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر جنوبی شهر ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث کنار گذر جنوبی شهر ایلام به طول چهار کیلومتر و ۲ تقاطع غیر هم‌سطح در طول مسیر نقش بسیار مهمی در مدیریت ترافیک درون و برون شهری ایفا می‌کند از اولویت‌های بخش راه در شهرستان ایلام است.

وی افزود: استاندار و معاونت عمرانی استاندار سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک داریی‌های شهرستان به این پروژه اختصاص دادند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه نقش مهمی در مدیریت ترافیک اربعین و تسهیل در تردد زوار ایفا خواهد کرد.

نادری اضافه کرد: با توجه به اهمیت پروژه امید می‌رود با همکاری مردم و مالکان برای تملک زمین‌های مسیر احداث پروژه و اهتمام مسئولان راه و شهرسازی در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری باشیم.

کد خبر 748472

دیگر خبرها

  • تعداد زنان کارگر به روایت وزیر کار
  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • خرافات عجیب ایرانیان دوران قاجار؛ از ناخن هدهد تا آش مخصوص شاه برای جلوگیری از وبا
  • خرافات عجیب ایرانیان دوران قاجار؛ از ناخن هدهد تا آش مخصوص شاه برای جلوگیری از وبا (+عکس)
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت