Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:56:37 GMT

معرفی۱۰ ماشین دنده اتوماتیک با قیمت مناسب

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۹۷۲۵

معرفی۱۰ ماشین دنده اتوماتیک با قیمت مناسب

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگر قصد خرید یک خودروی ارزان و با قیمت مناسب دارید که البته دنده اتوماتیک باشد و امکانات مناسبی هم در اختیارتان قرار دهد، این مطلب را بخوانید.

ماشین دنده اتوماتیک با قیمت مناسب

احتمالاً شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که حوصله کار با کلاج و دنده را ندارند و می‌خواهند لذت یک رانندگی کم دردسر را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم‌ها جزو طرفداران پر و پا قرص این خودروها هستند. ولی نکته مهم این است که معمولاً این خودروها اختلاف قیمتی معناداری با نسخه‌های دنده دستی دارند. ما در این مطلب سعی می‌کنیم به ترتیب، بهترین دنده اتومات‌های بازار ایران که پایین‌ترین قیمت‌ها را دارند به شما معرفی کنیم.

خودروهای دنده اتوماتیک ارزان

۱. بایک سابرینا

با توجه به امکانات، کیفیت قطعات و قیمت، قطعاً اولین گزینه بایک سابریناست. خودرویی که توسط یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های چین تحت لیسانس مرسدس بنز عرضه می‌شود. روح طراحی بنز کلاس B را می‌توانید در سابرینا ببینید. این خودرو با موتور ۱۵۰۰ سی سی میتسوبیشی، لقب قوی‌ترین موتور ۱۵۰۰ سی سی ایران را یدک می‌کشد. همچنین گیربکس AISIN و هماهنگی کامل آن با موتور، کیفیت بالایی را در این خودرو رقم زده است. خودرویی با بالاترین استاندارهای آلایندگی و کیفیت که ایمنی بالایی هم دارد. سیستم ترمز ای. بی.اس و کنترل توزیع قدرت ترمز به صورت الکترونیک و همچنین وجود کیسه هوای برای راننده و سرنشین جلو ایمنی بالایی در این خودرو پدید آورده است. همچنین برخورداری از سیستم قفل مرکز و سیستم ضد سرقت ایموبلایزر به همراه ریموت کنترل است که از نظر امنیت خودرو شما تضمین خواهد شد. در حال حاضر برای خرید بایک سابرینا باید به نمایندگی رسمی سابرینا یعنی اتوخسروانی مراجعه کنید. از طریق لینک زیر می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری به دست آورید.

https://autokhosravani.com/

همچنین از طریق اکانت توئیتر می‌توانید با مدیریت مجموعه علی خسروانی در ارتباط باشید.

۲. ساینا
اگر تنها قیمت را در نظر بگیرید، با گزینه ساینا رو به رو می‌شوید که خودرویی تولید داخل توسط گروه خودروسازی سایپاست که از لحاظ آپشن خودروی ضعیفی محسوب می‌شود. موتور ساینا یک و نیم لیتری با مصرف ترکیبی هفت لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است و گیربکس این خودرو از نوع CVT است. از جمله آپشن‌های این خودرو می‌توان از ورود بدون کلید به خودرو، استارت دکمه‌ای، صفحه نمایش لمسی، مسیریاب، کروز کنترل و … اشاره کرد.

۳. برلیانس h۲۲۰
این خودرو از یک گیربکس ۶ سرعته AMT بهره می‌برد که در مقایسه با دیگر خودروها عملکرد مناسبی ندارد. این خودرو که یکی از هاچ بک‌های ارزان ایرانی است با استقبال خوبی هم رو به شده و بازار خرید و فروش خوبی دارد. از جمله امکانات این خودرو می‌توان به سانروف برقی، سنسور پارک دنده عقب، شیشه بالابر برقی جلو و عقب و آینه برقی اشاره کرد.

۴. دانگ‌فنگ H۳۰ کراس
یک خودروی چینی با موتور پژو ۲۰۶ یعنی TU۵ که تقریباً در اکثر محصولات ایران خودرو استفاده می‌شود. این خودرو توسط کمپانی دانگ فنگ چین تولید شده است و هم اکنون توسط ایران خودرو مونتاژ می‌شود. گیربکس اتوماتیک ۴ دنده‌ای این خودرو قدرت و شتاب خوبی به شما نمی‌دهد ولی عملکرد خوبی دارد. از جمله امکانات این خودرو می‌توان به صفحه نمایش لمسی ۶.۵ اینچی، آینه برقی به همراه گرم‌کن، شیشه بالابر برقی جلو و عقب، سانروف برقی اشاره کرد.

۵. برلیانس h۲۳۰
یک پرده بهتر از h۲۲۰ که کماکان جزو گزینه‌های ارزان و اتوماتیک است ولی این بار هاچ بک نیست و جزو خانواده سدان‌ها قرار می‌گیرد. موتور و گیربکس با h۲۲۰ کاملاً یکسان است و عملکرد مطلوبی را در هنگام تعویض دنده از خود نشان نمی‌دهد. از جمله امکانات این خودرو شامل سانروف برقی، سنسور پارک دنده عقب، شیشه بالابر برقی جلو و عقب، آینه برقی است.

۶. تندر ۹۰ اتوماتیک
خودرویی با تکنولوژی قدیمی که در گیربکس آن کاملاً مشهود است اما پرطرفدار در بازار و در بین رقبا. گزینه مطلوب و خوبی که عاری از هرگونه امکانات رفاهی است. این امکانات شامل آینه برقی، شیشه بالابرهای جلو و عقب برقی، سیستم اخطار دهی خرابی موتور و کامپیوتر سفر است.

۷. پژو ۲۰۷ اتوماتیک
این خودرو همانند پژو پارس مجدداً در خط تولید قرار گرفته و از یک گیربکس AL۴ بهره می‌برد. از جمله امکانات این خودرو می‌توان به صفحه نمایش هفت اینچی لمسی، سیستم رهیاب، دوربین دنده عقب، سنسور پارک، آینه برقی، شیشه بالابر برقی و کروزکنترل اشاره کرد.

۸. ام‌وی‌ام x۲۲
یک چینی خوش ساخت که توسط چری، خودروساز پیشگام چین ساخته شده است و مدیران خودرو آن را روانه بازار کرده است. بازار دسته دوم خوبی دارد ولی از لحاظ موتور و گیربکس می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد. امکانات این خودرو شامل شیشه بالابر و آینه‌های برقی، نمایشگر لمسی هشت اینچی به همراه بلوتوث، سانروف برقی، سنسور پارک، دوربین دنده عقب و کروز کنترل است.

۹. رنو ساندرو
رنو ساندرو همانند تندر ۹۰ خودرویی که در ذهن مردم از کیفیت و محبوبیت برخوردار است. با وجود استفاده از گیربکس با تکنولوژی قدیمی و آپشن‌های کم ولی باز هم خودروی مناسب و اقتصادی به حساب می‌آید و عملکرد مطلوبی را ارائه می‌کند. امکانات این خودرو شامل ترمز ای‌بی‌اس، کیسه هوای سرنشینان جلو، کنترلر سیستم صوتی زیر فرمان و تهویه مطبوع است.

۱۰. برلیانس h۳۲۰ و h۳۳۰
دو خودروی دیگر از برلیانس در کلاس‌های هاچ بک و سدان که موتور و گیربکس کاملاً یکسانی دارند. هر دو این خودروها از یک گیربکس ۴ سرعته استفاده می‌کنند که عملکرد مطلوبی تری نسبت به h۲۲۰ و h۲۳۰ دارند. امکانات این خودرو شامل سانروف، سنسور دنده عقب، بسته شدن شیشه‌ها با ریموت، قابلیت تنظیم صندلی راننده در ۸ جهت، آینه‌های برقی، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4984145

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت خودروسازی تولید داخلی کسب و کار گروه خودروسازی سایپا صنعت خودروسازی ایران خودرو سایپا قیمت دلار گروه صنعتی ایران خودرو خودروسازان بیمه کسب و کار ایران کیش قیمت یورو قیمت خودرو سرمایه گذاری ویروس کرونا امکانات این خودرو خودرو می توان دنده اتوماتیک سنسور پارک آینه برقی جلو و عقب دنده عقب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات ایرانخودرو دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

 به گزارش تابناک،  دنا پلاس اتوماتیک آپشنال که جزو گرانقیمت‌ترین سواری‌های داخلی است، امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت معادل یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون در بازار آزاد به‌فروش می‌رسد.
 

سورن پلاس دوگانه‌سوز بعد از دنا پلاس اتوماتیک آپشنال متحمل بیشترین افت قیمت شده و این یکی ۸۲۰ میلیون تومان یعنی ۱۵ میلیون کمتر از دیروز قیمت دارد.

قیمت دناپلاس شش‌دنده ۱۰ میلیون و مدل‌هایی مثل پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما، ۲۰۷ دنده‌ای ارتقایافته و ۲۰۷ با موتور TU۳ نیز پنج میلیون ارزان شده‌اند. قیمت روز محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد را می‌توانید در جدول مشاهده کنید.

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو در بازار آزاد

خودرو

نهم اردیبهشت 1403

دهم اردیبهشت 1403

سورن پلاس دوگانه‌سوز EF7 مدل 1403

835 میلیون تومان

820 میلیون تومان

سورن پلاس بنزینی EF7 مدل 1402

635 میلیون تومان

635 میلیون تومان

دنا پلاس شش‌دنده‌‌ ارتقایافته مدل 1403

980 میلیون تومان

970 میلیون تومان

دنا پلاس اتوماتیک آپشنال مدل 1403

یک میلیارد و 200 میلیون تومان

یک میلیارد و 180 میلیون تومان

پارس سال XU7p مدل 1402

675 میلیون تومان

675 میلیون تومان

207 با موتور TU3 مدل 1403

685 میلیون تومان

680 میلیون تومان

207 دنده‌ای ارتقایافته مدل 1403

815 میلیون تومان

810 میلیون تومان

207 اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای مدل 1403

یک میلیارد و 80 میلیون

یک میلیارد و 80 میلیون

رانا پلاس ارتقایافته مدل 1403

650 میلیون تومان

650 میلیون تومان

رانا پلاس سقف‌شیشه‌ای ارتقایافته مدل 1403

690 میلیون تومان

690 میلیون تومان

تارا دنده‌ای V1 مدل 1402

820 میلیون تومان

820 میلیون تومان

تارا اتوماتیک V2 مدل 1403

985 میلیون تومان

985 میلیون تومان

تارا اتوماتیک V4 مدل 1403

یک میلیارد و 200 میلیون تومان

یک میلیارد و 200 میلیون تومان

پژو 206 تیپ 3 پانوراما مدل 1402

670 میلیون تومان

665 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • قیمت خودرو امروز 10 اردیبهشت 1403
  • قیمت محصولات ایرانخودرو دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • متقاضیان خودرو دست نگه دارند
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول