Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیدین رحمانی روز سه شنبه در جلسه اجرای طرح جامع محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی و دولت افزود: اتمام طرح های با پیشرفت بیش از ۸۰ درصد، هدف دولت تدبیر و امید در سال آخر است.

وی اضافه کرد: ۵۱۶ طرح نیمه تمام در استان داریم که طی ۲ سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه بیان کرد: طی ۲ سال گذشته، بیش از سه‌هزار و ۵۰۰ طرح با اعتبار بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال توسط بسیج سازندگی در استان افتتاح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حبیب شهسواری مقرون به صرفه بودن و اتمام به موقع طرح ها را از جمله ویژگی های اصلی طرح های اجرایی شده توسط بسیج سازندگی دانست و اظهار کرد: همه طرح های اجرا شده زیر نظر متخصصان سازمان های مربوطه و با تایید آنان انجام‌ می گیرد.

وی گفت: در یک اقدام جهادی، بسیج سازندگی استان ۵۰۰ واحد خانه محروم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) را که در مناطق صعب العبور بوده، بر عهده گرفته است.

 طرح جامع محرومیت زدایی بسیج سازندگی و دولت به صورت همزمان در کل کشور اجرا می شود و در آذربایجان‌غربی نیز بسیج سازندگی سپاه شهدای استان اعلام آمادگی کرده تا با استفاده از نیروی انسانی و منابع لجستیکی کمک کار دولت در اجرای طرح های مختلف باشد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی دولت تدبیر و امید سازمان بسیج سازندگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی دولت تدبیر و امید سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی دولت تدبیر و امید سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ زندانی درآذربایجان غربی تا آخراردیبهشت آزاد می شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، عتباتی افزود: در سه سال گذشته کمک های خیرین به جشن های گلریزان افزایش ۵۵ برابری داشته که نشان از اعتماد مردم به مجموعه دستگاه قضایی استان است.

او افزود: از محل کمک های مردمی جمع آوری شده در سال گذشته ۷۷۵ محکوم مالی و جرایم غیر عمد از زندان های سطح استان آزاد شدند و امید است با کمک های مردمی به ستاد دیه در جشن های گلریزان امسال در قدم اول ۲۵۰ نفر از ۶۰۰ زندانی جرایم غیر عمد و مالی استان تا پایان اردیبهشت ماه از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده بازگردند.

عتباتی در پایان از انجمن حمایت از زندانیان هم خواست تا اقدامات خود را درزمینه حرکت به سمت درآمد زایی مستمر و پایدار برای خانواده های زندانیان نیازمند سوق دهند.

در جشن گلریزان امسال خیرین درمیاندوآب مبلغ ۷ میلیارد و 280 میلیون تومان به صورت نقد به حساب ستاد دیه واریز کردند.

همچنین شاکیان نیک سیرت هم به میزان ۳ میلیارد و 640 میلیون تومان در ماه مبارک رمضان از حق خود گذشت کرده اند.

دیگر خبرها

  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • ساخت ۵۰۰ کیلومتر راه درآذربایجان غربی دردولت سیزدهم
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • ۲۵۰ زندانی درآذربایجان غربی تا آخراردیبهشت آزاد می شوند
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی