Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ، حمایت از معیشت مردم با درآمدهای متوسط و پایین جامعه مانند کارگران و بازنشستگان و ترمیم حقوق‌ آنها را جزو حقوق همه دستگاه‌ها، به‌خصوص مجلس و دولت دانست و اظهار داشت: باید در بخش‌هایی که با کمبود بودجه و منابع اعتباری مواجه هستیم، با حمایت دولت، بسته‌های معیشتی و به در مقاطعی در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه یارانه‌های نقدی که به سرپرستان خانوار پرداخت می‌شود، متناسب با افزایش قیمت‌ها و درآمدهای سازمان هدفمندی یارانه‌ها نیست، گفت: بازنگری در روش پرداخت یارانه‌های نقدی و معیشتی در دستورکار نمایندگان مجلس در دوره یازدهم قرار گرفته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: مبلغ یارانه‌ها برخلاف قیمت حامل‌های انرژی و تورم که همه ساله با افزایشی روبه‌رو است، ثابت مانده است، بنابراین مجلس باید بازنگری جدی در میزان یارانه‌ها، اعم از نقدی و معیشتی را در دستورکار قرار دهد.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی اضافه کرد: در برنامه‌های زودبازده برای جهت حمایت از اقشار ضعیف و کم‌درآمد، پیشنهاد بنده این است که برای یک سال راه‌حل‌هایی را در جهت تأمین معیشت اقشار ضعیف جامعه در مدنظر قرار گیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان با اشاره به برنامه‌های بلندمدت برای حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه، خاطرنشان کرد: افزایش فرصت‌های شغلی، به‌ویژه در حوزه شرکت‌های دانش بنیان و همین طور، ارائه طرح‌هایی برای ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها از جمله این برنامه‌های بلندمدت است.

پربیننده ترین چهار اقدام مجلس برای حل مشکلات اقتصادی واریز مستقیـم حقوق کارمندان از خزانه‌داری بالاخره کنکور برگزار می‌شود؟ آیا کنکور در بحران کرونا به تعویق می‌افتد؟ دلالان درصدد غارت دسترنج شالیکاران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: معیشت مردم بودجه یارانه نقدی معیشت پرداخت یارانه مجلس شورای اسلامی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت یارانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۰۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیر فنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیر مسئولانه و غیر حرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود.

ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان