Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@04:46:59 GMT

زمان قرعه کشی لیگ کشتی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۱۱۹۹

زمان قرعه کشی لیگ کشتی مشخص شد

مراسم قرعه کشی بیستمین دوره لیگ برتر کشتی 23 مردادماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای شرکت در بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی، جام یادگار امام(ره) و همچنین ثبت قرارداد کشتی‌گیران و مربیان هر تیم در روز 12 مردادماه پایان می یابد تا اسامی تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها به صورت کامل از سوی سازمان لیگ کشتی اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق تصمیم مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون کشتی، مقرر شد قرعه کشی بیستمین دوره لیگ برتر کشتیروز 23 مردادماه سال جاری در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شود.


این در حالی است که هنوز مجوزی برای برگزاری رقابت های کشتی صادر نشده و با توجه به شیوع موج دوم کرونا در کشور مشخص نیست لیگ کشتی چه سرنوشتی خواهد داشت. ستاد مقابله با کرونا در ورزش باید مجوز برگزاری این مسابقات را صادر کند.  


حدود 20 تیم به صورت رسمی آمادگی خود را برای حضور در لیگ های کشتی آزاد و فرنگی اعلام کردند، اما باید دید در نهایت چند تیم به قرعه کشی راه پیدا می کنند.

 

کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۱۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود دراماتیک در برابر ازبکستان به فینال جام ملت‌های آسیا 2024 راه یافت و در نبرد پایانی با تایلند میزبان رقابت‌ها روبه‌روی خواهد شد. مردان شمسایی و شاگردان میگوئل رودریگو با برتری در ضربات پنالتی جشن صعود به فینال را گرفتند و با شرایط مشابه به یکدیگر رسیدند.

دیدار فینال جام ملت‌های آسیا، روز یک شنبه و از ساعت 14:30 در سالن بانکوک آرنا تایلند پیگیری می‌شود و قهرمان هفتمین دوره جام ملت‌های آسیا مشخص خواهد شد. ایران برای پانزدهمین بار به فینال رقابت‌ها راه پیدا کرده که از این حیث دست نیافتنی به شمار می‌رود. همچنین تایلند در حالی برای سومین بار فینال آسیا را تجربه می‌کند، که همیشه دستش از جام قهرمانی کوتاه مانده است.

به جز دیدار فینال، تیم‌های افغانستان و قرقیزستان در پلی آف آسیا به مصاف یکدیگر می‌روند و برنده این بازی به عنوان سهمیه پنجم قاره کهن در جام جهانی فوتسال شرکت می‌کند. همچنین دیدار رده‌بندی بین تیم‌های تاجیکستان و ازبکستان نیز برگزار می‌شود.

زمان دیدار فینال جام ملت‌ها، رده بندی و پلی آف به شرح ذیل است:

دیدارهای نهایی – یک‌شنبه ۹ اردی‌بهشت ۱۴۰۳

تعیین تیم پنجم: افغانستان – قرقیزستان/ ساعت ۰۸:۳۰

رده‌بندی: تاجیکستان– ازبکستان/ ساعت ۱۱:۳۰

فینال: تایلند– ایران/ ساعت ۱۴:۳۰

دیگر خبرها

  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • نفرات برتر جام تختی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی بین المللی جام تختی؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط