Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: بانک‌های عامل استان سمنان باید نظارت بیشتر و‌ جدی‌تری در مورد اعطای تسهیلات رونق تولید اعمال کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور بعدازظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که در سالن جلسات استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: بررسی و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی نیاز به برگزاری جلسات کارشناسی دقیق دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جلسات کارشناسی باید با دقت به بررسی تمام جوانب و علل بروز مشکلات واحد‌های تولیدی پرداخت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه مصوبات اجرایی با کار کارشناسی باید تطبیق و هماهنگ شده باشد گفت: بانک‌های عامل استان نیز باید با دقت طرح‌های اجرایی را بررسی و در اعطای تسهیلات رونق تولید به این طرح‌ها نظارت بیشتری داشته باشند.

620 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به حوزه صنعت در استان قم پرداخت می‌شود563 میلیاردتومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان گلستان پرداخت شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز در این جلسه گفت: به 152 واحد تولیدی تسهیلات رونق تولید از محل تبصره 18 به مبلغ 310 میلیارد تومان پرداخت شده است.

علی تشنه دل خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات استانی و ملی نیز 1200 میلیارد تومان به 374 واحد تولیدی استان سمنان در بخش‌های کشاورزی و صنعتی پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: تاکنون 50 درصد از واحد‌های تولیدی که به بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات رونق تولید معرفی شده‌اند، تسهیلات پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در این جلسه مشکلات 13 طرح کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/363/ ع

R41366/P/S6,64/CT7 بیشتر بخوانید... ۶۲۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به حوزه صنعت در استان قم پرداخت می‌شود ۵۶۳ میلیاردتومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان گلستان پرداخت شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۶۲۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به حوزه صنعت در استان قم پرداخت می‌شود ۵۶۳ میلیاردتومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان گلستان پرداخت شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۲ ‌تولیت آستان قدس:‌ عزاداری ماه محرم نباید تعطیل شود ‌/ میزبانی از عزاداران در حرم مطهر ‌با رعایت ‌بهداشت ۳ درخواست علمای برجسته اهل‌سنت کردستان از مردم / دیدو بازدیدهای عید قربان را تعطیل کنید ۴ زلزله ۴.۸ریشتری در ‌هجدک کرمان/ اعزام گروه‌های ارزیاب به منطقه/ برآورد خسارات احتمالی زلزله ۵ گره کور در وعده دولت به گلستانی‌ها / چرا لایحه منطقه آزاد اینچه‌برون تصویب نمی‌شود؟ ۶ طرح ۲فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند/ تدوین بسته جامع برای ۵ دهک پایین جامعه ۷ رئیس بنیاد مسکن کشور: "خانه‌های کپری" برچیده می‌شود / اختصاص ۱۰هزار میلیارد تومان برای مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی ۸ تدوین ۲ ‌سند ‌مهم برای محرومیت‌زدایی سیستان و بلوچستان/ دستور ویژه رئیس‌جمهور ‌برای اجرای دقیق سند مهمترین اخبار استانها آیت‌الله مکارم‌شیرازی: ‌عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود / ‌نمی‌توان جلوی برگزاری مراسم عاشورا را گرفت سناریوی دروغ ‌ضدنقلاب / نرگس محمدی با پدر، مادر، خواهر و برادر ملاقات و ‌با ‌فرزند‌نش تلفنی صحبت کرد‌‌ دیدار سرپرست وزارت صنعت با نایب رئیس مجلس / وعده مدرس‌خیابانی برای کاهش قیمت "سیمان و میلگرد" گزارش| راز نهفته از کشف یک اسکلت باستانی در تپه اشرف / سکونت در اصفهان در دوره اشکانی به اثبات رسید مهمترین اخبار تسنیم مرحله نهایی رزمایش موشکی و دریایی سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز آغاز شد/ به‌کارگیری ماهواره نور برای اولین بار نمکی: درباره واکسن کرونا خبرهای خوشی داریم اما نمی‌خواهیم توهم‌آمیز حرف بزنیم تشکیل کمیته اقدام ارزی برای رسیدگی به تخلفات صادرکنندگان در بازگشت ارز آیت‌الله مکارم‌شیرازی: ‌عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود / ‌نمی‌توان جلوی برگزاری مراسم عاشورا را گرفت همدستی بین المللی با توطئه «الحاق»/ وقتی اتحادیه اروپا شریک دزد و رفیق قافله می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تومان تسهیلات رونق تولید میلیارد تومان تولیدی استان استان سمنان پرداخت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: میزان غرامت بیمه در بخش‌های دام، طیور، آبزیان و زراعت پرداخت شده است که بیشترین آن در بخش طیور بود.

حیدری با بیان اینکه در سال قبل با وجود محدودیت‌ها و با هدف کنترل تورم، بانک کشاورزی در زمینه پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی داشت، گفت: در این مدت ۴۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت شد.

وی با اشاره به پرداخت هزارو ۳۲۷ فقره وام قرض الحسنه ازدواج نیز در سال گذشته گفت: در این زمینه ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی پرداخت شد.

مدیر امور بانک کشاورزی کردستان افزود: در مدت یاد شده هزارو ۶۹۳ فقره وام قرض الحسنه فرزند آوری نیز پرداخت شد.

حیدری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای مکانیزاسیون کشاورزی کردستان، گفت: سال گذشته ۴۶۶ فقره وام مکانیزاسیون به کشاورزان متقاضی پرداخت شد.

وی درباره پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در سال گذشته گفت: پنج فقره وام نیز در این زمینه پرداخت شد که ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی را شامل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم